Parturi ja parturi.

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Olga sanoi:
Taas on käyty. Reilu 2½ tuntia. Hinta sattumoisin sama kuin viimeksi 79,70 €.
Taas on käyty. Hinta oli sama jo neljännen kerran peräkkäin, samoin muiden ainesten hinta ja käsittely kesto. :cool:
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Irlannissa oli edullinen ja tehokas parturi.
4 euroa - noin 8 minuuttia.

Täällä noi nipsii ja napsii, kiertelee ja kaartelee, kyselee ja jutustelee, lakasee hiuksia lattialta, sukii ja tupsuttaa, milloin etsii saksia, milloin kampaa.
Usein hommaan tärveltyy lähes puoli tuntia.
Vaikka saman homman voi tehdä 8 minuutissa.
Hidas palvelu ja hinta on lähempänä kahtakymppiä.

Olen käynyt erilaisissa partureissa arviolta 200 kertaa. Neljässä eri maassa.
Suomi on niistä kallein ja hitain.
 

Tolerantti

Well-known member
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
4704
Olga sanoi:
Taas on käyty. Hinta oli sama jo neljännen kerran peräkkäin, samoin muiden ainesten hinta ja käsittely kesto. :cool:
Ottaen huomioon, että hinnat ovat yleisesti nousseet vuodenvaihteessa, niin sinähän selvisit nyt huomattavasti halvemmalla kuin ennen!:ahem:
 

VR

Syytön ja sillä sipuli
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
10649
Sijainti
U15
Kävimpäs minäkin tänään. Kesti tunnin.
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Mun "kampaus" on jo yli yksivuotias... :rolleyes: Eipä taida mallista olla mitään jäljellä, ja pituuttakin on tullut tosi paljon lisää. En vaan tiedä haluaisinko leikata tätä taas vaiko enkö :doubtful:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Munkin parturi nosti hintoja vuodenvaihteesa 2 euroa. Nyt ottaa 18 euroa kuulan ajamisesta.

Onneksi kaffe kuuluu hintaan ja on vieläpä iso kuppi.:eek:
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
Meillä nostetaan normi hinnat 29 eurosta 35 euroon.
Tähän kuuluu siis leikkaus, föönaus, 5min päänahkahieronta ja juomaa niin paljon ku haluaa. Viintä ja oluttakin on jos osaa pyytää. Ja hierova tuoli on asiakkaiden vapaassa käytössä milloin tahansa.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
lara sanoi:
Meillä nostetaan normi hinnat 29 eurosta 35 euroon.
Tähän kuuluu siis leikkaus, föönaus, 5min päänahkahieronta ja juomaa niin paljon ku haluaa. Viintä ja oluttakin on jos osaa pyytää. Ja hierova tuoli on asiakkaiden vapaassa käytössä milloin tahansa.
Taidat olla itse siinä hierovassa tuolissa kirjoittelemassa :) -hymiöitä.:p
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
Moe Szyslak sanoi:
Aika vitun kallista.:eek:
Riippuu miten tasokasta laatu ja palvelu on. Sehän on sama valinta kuin että ajaako ladalla vai mersulla. Laadusta maksetaan. Ja mukavuudesta.
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
Moe Szyslak sanoi:
Taidat olla itse siinä hierovassa tuolissa kirjoittelemassa :) -hymiöitä.:p
Mä siihen kerran nukahdin kun olin assistentti sen jälkeen en oo siihen enää tauoilla menny.. :D :D :D
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
lara sanoi:
Meillä nostetaan normi hinnat 29 eurosta 35 euroon.
Tähän kuuluu siis leikkaus, föönaus, 5min päänahkahieronta ja juomaa niin paljon ku haluaa. Viintä ja oluttakin on jos osaa pyytää. Ja hierova tuoli on asiakkaiden vapaassa käytössä milloin tahansa.
Jos jätetään tosta leikkaus, föönaus ja päänahkan hinkkaus poijjes, niin mitä se sit maksaa.
Siis toi tuoli kaljalla ja viinillä. Voisin tulla sinne elämään jos ei maksa juuri mitään.
 

SamiJ

Well-known member
Liittynyt
13.10.2002
Viestit
9172
Viimeksi kun olen tukkani parturissa leikkauttanut niin elettiin vielä markka-aikaa ja hinta oli muistaakseni jotain 50mk. Vissiin sittemmin nuo hinnat vähän pompsahtaneet.
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
PuoliPöhkö sanoi:
Jos jätetään tosta leikkaus, föönaus ja päänahkan hinkkaus poijjes, niin mitä se sit maksaa.
Siis toi tuoli kaljalla ja viinillä. Voisin tulla sinne elämään jos ei maksa juuri mitään.
No jos tuot vaimos asiakkaaksi ja maksamaan niin saat ite odotella tuolissa kaljan kera. :eek:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
lara sanoi:
Riippuu miten tasokasta laatu ja palvelu on. Sehän on sama valinta kuin että ajaako ladalla vai mersulla. Laadusta maksetaan. Ja mukavuudesta.
Niinno, mä HALUAISIN maksaa ihan lopputuloksesta. Jos haluan hivelyä tms. palvelua, menen toisaalle kuin parturiin.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Teeks larssen kotikäyntejä? Föönauksen sijaan puhallus ja nahanhieronnasta ei tarvita varsinaista pääversiota vaan esikin riittää.
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16942
Hyvin sopii tää Michael Scofield tyylilinen letti ja tummat värjätyt hiukset. Tosin "hieman" pidempänä ja monet sairaalassa kehunu että oikeen melkeen hirvitti! :eek: :D
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
lara sanoi:
Riippuu miten tasokasta laatu ja palvelu on. Sehän on sama valinta kuin että ajaako ladalla vai mersulla. Laadusta maksetaan. Ja mukavuudesta.
Monen mielestä se hipelöinti on mukava lisä. Jos sitä ei halua niin se jätettään väliin.
 
Ylös