Mediaprofeetta
Well-known member
parturissa en ole käynyt kahteen vuoteen eikä kyllä edes kuulu lähitulevaisuuden suunnitelmiini.
Taas on käyty. Hinta oli sama jo neljännen kerran peräkkäin, samoin muiden ainesten hinta ja käsittely kesto.Olga sanoi:Taas on käyty. Reilu 2½ tuntia. Hinta sattumoisin sama kuin viimeksi 79,70 €.
Ottaen huomioon, että hinnat ovat yleisesti nousseet vuodenvaihteessa, niin sinähän selvisit nyt huomattavasti halvemmalla kuin ennen!:ahem:Olga sanoi:Taas on käyty. Hinta oli sama jo neljännen kerran peräkkäin, samoin muiden ainesten hinta ja käsittely kesto.
Taidat olla itse siinä hierovassa tuolissa kirjoittelemassa -hymiöitä.lara sanoi:Meillä nostetaan normi hinnat 29 eurosta 35 euroon.
Tähän kuuluu siis leikkaus, föönaus, 5min päänahkahieronta ja juomaa niin paljon ku haluaa. Viintä ja oluttakin on jos osaa pyytää. Ja hierova tuoli on asiakkaiden vapaassa käytössä milloin tahansa.
Riippuu miten tasokasta laatu ja palvelu on. Sehän on sama valinta kuin että ajaako ladalla vai mersulla. Laadusta maksetaan. Ja mukavuudesta.Moe Szyslak sanoi:Aika vitun kallista.
Mä siihen kerran nukahdin kun olin assistentti sen jälkeen en oo siihen enää tauoilla menny..Moe Szyslak sanoi:Taidat olla itse siinä hierovassa tuolissa kirjoittelemassa -hymiöitä.
Jos jätetään tosta leikkaus, föönaus ja päänahkan hinkkaus poijjes, niin mitä se sit maksaa.lara sanoi:Meillä nostetaan normi hinnat 29 eurosta 35 euroon.
Tähän kuuluu siis leikkaus, föönaus, 5min päänahkahieronta ja juomaa niin paljon ku haluaa. Viintä ja oluttakin on jos osaa pyytää. Ja hierova tuoli on asiakkaiden vapaassa käytössä milloin tahansa.
No jos tuot vaimos asiakkaaksi ja maksamaan niin saat ite odotella tuolissa kaljan kera.PuoliPöhkö sanoi:Jos jätetään tosta leikkaus, föönaus ja päänahkan hinkkaus poijjes, niin mitä se sit maksaa.
Siis toi tuoli kaljalla ja viinillä. Voisin tulla sinne elämään jos ei maksa juuri mitään.
Kyllä minusta tuollainen seisova pöytä on ihan sopivan hintainen. Tosin ei taida olla auki klo22-04Moe Szyslak sanoi:Aika vitun kallista.
Niinno, mä HALUAISIN maksaa ihan lopputuloksesta. Jos haluan hivelyä tms. palvelua, menen toisaalle kuin parturiin.lara sanoi:Riippuu miten tasokasta laatu ja palvelu on. Sehän on sama valinta kuin että ajaako ladalla vai mersulla. Laadusta maksetaan. Ja mukavuudesta.
Monen mielestä se hipelöinti on mukava lisä. Jos sitä ei halua niin se jätettään väliin.lara sanoi:Riippuu miten tasokasta laatu ja palvelu on. Sehän on sama valinta kuin että ajaako ladalla vai mersulla. Laadusta maksetaan. Ja mukavuudesta.