Parturi ja parturi.

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Ei ole tullut käytyä hiuspalvelijalla useaan vuoteen.
Omin avuin on tullu pärjättyä. Ja ilman liehuvaa lettiä.

Eipä meikäläisen hiustenkasvulla paljoa parturia tarvita.

Kerran kuukaudessa Philips laulamaan muutamaksi minuutiksi niin kuvan mukainen lookki on suurin piirtein saavutettu.
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16942
Tulipa taas parturissa käytyä. Nyt onnistu hyvin! :)

 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
Tulipa taas parturissa käytyä. Nyt onnistu hyvin! :)
Tota niin ihan siistihän toi on, mutta mikä tuo juttu on et pitää jättää tohon päälaelle noin hirmuinen määrä hiusta? Mikset pyydä leikkaamaan kaikkea vähä lyhemmäksi?
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16942
Tota niin ihan siistihän toi on, mutta mikä tuo juttu on et pitää jättää tohon päälaelle noin hirmuinen määrä hiusta? Mikset pyydä leikkaamaan kaikkea vähä lyhemmäksi?
Viimeks tuli leikattua tosi lyhyeksi mutta nyt halusin että jää pidemmäksi ja miksi sinne ei saisi jäädä hiusta? Tietysti makuasioista kaikki mutta kyllä naiset tykkää oikeasti ja itsekkin. :)
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
Viimeks tuli leikattua tosi lyhyeksi mutta nyt halusin että jää pidemmäksi ja miksi sinne ei saisi jäädä hiusta? Tietysti makuasioista kaikki mutta kyllä naiset tykkää oikeasti ja itsekkin. :)
No sitten jos naiset tykkää niin anna olla vaan. :)
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Viimeks tuli leikattua tosi lyhyeksi mutta nyt halusin että jää pidemmäksi ja miksi sinne ei saisi jäädä hiusta? Tietysti makuasioista kaikki mutta kyllä naiset tykkää oikeasti ja itsekkin. :)
Voi hyvä isä.

Palkittu ammattilainen ja nainen antaa ilmasta vinkkiä ja kysyy avoimen kysymyksen, niin poika rupee VÄNKÄÄMÄÄN.
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16942
Voi hyvä isä.

Palkittu ammattilainen ja nainen antaa ilmasta vinkkiä ja kysyy avoimen kysymyksen, niin poika rupee VÄNKÄÄMÄÄN.
No vastataan sitten kunnolla: Tykkään että hiuksia on myös päälaella kun se sopii minulle hyvin ja näyttää hyvältä! Siksi!
 

Edson

Well-known member
Liittynyt
11.6.2009
Viestit
746
PP & muut foorumin junttilookia aka kaljua tahi sänkeä edustavat miehet voisivat kyllä ottaa mallia Jonista ja hänen leijonanharjastaan. Tuossa on sitä miehistä vetovoimaa jolla naisia kaatuu ja miehiäkin saa juosta karkuun.

Todellinen pelimies uskaltaisi myös jättää tasapainottavana elementtinä toimivan Axen pois käytöstä, mutta sehän taitaisi olisi jo epäreilua muita kohtaan.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
PP & muut foorumin junttilookia aka kaljua tahi sänkeä edustavat miehet voisivat kyllä ottaa mallia Jonista ja hänen leijonanharjastaan. Tuossa on sitä miehistä vetovoimaa jolla naisia kaatuu ja miehiäkin saa juosta karkuun..
Totta munassa kaatuu. Tuollaisen letin laittaminen kuosiin vaatii sellaisen määräm hiuslakkaa, että siinä on puoli Suomea tajuttomana niiden kemikaalien vaikutuksesta.
 

Ria

Jäässä
Liittynyt
17.10.2001
Viestit
3230
Jotenkin minä olen ollu siinä käsityksessä, että kouvolla itellään ei ole määrällisiä vaikeuksia ollu, ainoastaan laadullisia.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Jotenkin minä olen ollu siinä käsityksessä, että kouvolla itellään ei ole määrällisiä vaikeuksia ollu, ainoastaan laadullisia.
Kyllähän sitä joskus väärästä paikkaa herää, mutta harv...no ei edes joka kerta ole tehnyt mieli juosta pakoon.:eek:
 
Ylös