kouvotsvoni
Banjottu
Miksiköhän Puolipöhkö takaraivoni kuvannut?
Meinasin samaa kysyäMiksiköhän Puolipöhkö takaraivoni kuvannut?
Eipä meikäläisen hiustenkasvulla paljoa parturia tarvita.Ei ole tullut käytyä hiuspalvelijalla useaan vuoteen.
Omin avuin on tullu pärjättyä. Ja ilman liehuvaa lettiä.
Tota niin ihan siistihän toi on, mutta mikä tuo juttu on et pitää jättää tohon päälaelle noin hirmuinen määrä hiusta? Mikset pyydä leikkaamaan kaikkea vähä lyhemmäksi?Tulipa taas parturissa käytyä. Nyt onnistu hyvin!
Viimeks tuli leikattua tosi lyhyeksi mutta nyt halusin että jää pidemmäksi ja miksi sinne ei saisi jäädä hiusta? Tietysti makuasioista kaikki mutta kyllä naiset tykkää oikeasti ja itsekkin.Tota niin ihan siistihän toi on, mutta mikä tuo juttu on et pitää jättää tohon päälaelle noin hirmuinen määrä hiusta? Mikset pyydä leikkaamaan kaikkea vähä lyhemmäksi?
No sitten jos naiset tykkää niin anna olla vaan.Viimeks tuli leikattua tosi lyhyeksi mutta nyt halusin että jää pidemmäksi ja miksi sinne ei saisi jäädä hiusta? Tietysti makuasioista kaikki mutta kyllä naiset tykkää oikeasti ja itsekkin.
Ei ne mitään tykkää.No sitten jos naiset tykkää niin anna olla vaan.
Voi hyvä isä.Viimeks tuli leikattua tosi lyhyeksi mutta nyt halusin että jää pidemmäksi ja miksi sinne ei saisi jäädä hiusta? Tietysti makuasioista kaikki mutta kyllä naiset tykkää oikeasti ja itsekkin.
No vastataan sitten kunnolla: Tykkään että hiuksia on myös päälaella kun se sopii minulle hyvin ja näyttää hyvältä! Siksi!Voi hyvä isä.
Palkittu ammattilainen ja nainen antaa ilmasta vinkkiä ja kysyy avoimen kysymyksen, niin poika rupee VÄNKÄÄMÄÄN.
Että tonsuuri ei sitten kelpaa?No vastataan sitten kunnolla: Tykkään että hiuksia on myös päälaella kun se sopii minulle hyvin ja näyttää hyvältä! Siksi!
Totta munassa kaatuu. Tuollaisen letin laittaminen kuosiin vaatii sellaisen määräm hiuslakkaa, että siinä on puoli Suomea tajuttomana niiden kemikaalien vaikutuksesta.PP & muut foorumin junttilookia aka kaljua tahi sänkeä edustavat miehet voisivat kyllä ottaa mallia Jonista ja hänen leijonanharjastaan. Tuossa on sitä miehistä vetovoimaa jolla naisia kaatuu ja miehiäkin saa juosta karkuun..
Onks Joni saanut muka joskus naisia?:doubtful:Itsehän kasvattanut tukkaa jonkin aikaa just saadakseni naisia lailla Jonin.
Ai hitto. Mietinkin, jotta joku tässä suunnitelmassani mätti:frown:Onks Joni saanut muka joskus naisia?:doubtful:
Kyllähän sitä joskus väärästä paikkaa herää, mutta harv...no ei edes joka kerta ole tehnyt mieli juosta pakoon.Jotenkin minä olen ollu siinä käsityksessä, että kouvolla itellään ei ole määrällisiä vaikeuksia ollu, ainoastaan laadullisia.
:wink:Onks Joni saanut muka joskus naisia?:doubtful: