Jätkä on nyt enämpi villeneuve kuin Jacques!Nyt on käyty parturissa ja värjätty blondiksi.
Tässä on hyvin todennäköisesti maailman paras neitsytpostaus millekään forumille koskaan ever.Käyn aina samalla parturilla Hairstoressa Tampereella. Sama parturi on leikannut 4 v.
Sitä ennen leikkasi Espoon keskuksen Pepe Åhmannin vakiparturi 5 v.
Ja sitä ennen kävin 10 v Hlinnassa yhdellä ja samalla parturilla Kaivokadun Hiuskulmassa. Ajoin Espoosta Hlinnaan parturiin, koska tiesin että siellä tulee haluamaani jälkeä.
Ah soo.Blondimies on ihan namu:ahem:Nyt on käyty parturissa ja värjätty blondiksi.
Pitkään kestää sun tukanleikkuut!:frank:Käyn aina samalla parturilla Hairstoressa Tampereella. Sama parturi on leikannut 4 v.
Ja sitä ennen kävin 10 v Hlinnassa yhdellä ja samalla parturilla Kaivokadun Hiuskulmassa. Ajoin Espoosta Hlinnaan parturiin, koska tiesin että siellä tulee haluamaani jälkeä.
Vaihto H-linnasta Tampereelle pidensi parturireissua reilut 150 km, mutta tärkeässä asiassa laadusta kannattaa maksaa.Käyn aina samalla parturilla Hairstoressa Tampereella. Sama parturi on leikannut 4 v.
Järkyttävän halpaa! Mitäs tohon hintaan sisältyy?Ja taas. Hinta 80 € ja lisäostokset 19,90 €. Lopputulos ihan ok.
Aika epäoleellista..Tuskin se itse siellä mitään niille teki.
Selviät pelkällä kissanvirtsalla siis?Melko edukkaasti selviän parturikäynneistäni. Pikaisen laskutoimituksen mukaan 10 kertaa halvemmalla kuin muutamat hinnat, joita täällä on lueteltu. Mutta mun hiuksiin ei ympätäkään mitään kissanvirtsan ja raskasmetallien sekoituksia.
Ihan hyvin.Selviät pelkällä kissanvirtsalla siis?
Mitä hiuksillesi tehtiin?Taas on käyty. Aikaa meni kolme tuntia ja vartti ja hinta oli alun toista sataa.
Leikattiin, veikkaan ma.Mitä hiuksillesi tehtiin?
En kyllä leikkauttas sellasella parturilla ,jolla menee siihen 3 t ja vartti ja maksais noinkin paljon...luulen ,että on leikattu, otettu kiharoita ja värjätty ja kammattuLeikattiin, veikkaan ma.