Pasila

VR

Syytön ja sillä sipuli
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
10649
Sijainti
U15
Loistavaa. :ahem:

Kolme Venla-palkintoa viikonloppuna saanut television Pasila-animaatiosarja saa jatkoa, kertoo Aamulehti. Pasilan kolmannen tuotantokauden aikataulusta ei ole vielä kerrottu, mutta sarjan jatkuminen vahvistettiin Venla-gaalassa lauantaina.

Pasilan poliisiasemasta satiirisella otteella kertovasta sarjasta on muodostunut Suomen ensimmäinen menestyksekäs aikuisanimaatio. Sarja alkoi YLE TV2:lla vuonna 2007. Se saavutti heti kulttisuosion.

Sarjan äänirooleissa näyttelevät Jani Volanen, Kari Hietalahti, Juho Milonoff ja Mari Lehtonen. Pasilan käsikirjoittaja ja ohjaaja on Atte Järvinen.

Pasilan työryhmä pokkasi viikonloppuna Venla-gaalassa viihteen erikois-Venlan. Lisäksi sarja sai patsaat parhaasta käsikirjoituksesta ja ohjauksesta.

HS
 

Dwayne

Toimistosihteeri
Liittynyt
29.10.2009
Viestit
531
Sijainti
Hyvinkää
algamis, apulaiskaupunginjohtaja ja mutsis oli on parhaat pasilajaksot. huojennuin kun ilmottivat sen kolmossiisoninkin tehdä

paras suomalainen TV-sarja koskaan (ja olen tosissani) :thumbup:
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
FYI

Pasilan piirrospoliisit palaavat ruutuun
Tiistai 14.12.2010 klo 12.11


Uudet, kolmannen tuotantokauden jaksot alkavat TV2:lla 17.1. Uusien jaksojen jälkeen nähdään toinen tuotantokausi uusintana.

Kolmannen tuotantokauden jaksoissa nähdään muun muassa karismaattinen verkostohuijari, joka saa Pöystin peräänsä. Uudella kaudella Pöysti myös yrittää kirjoittaa esikoiskirjaansa.

IL
 

Goblet

Iceman
Liittynyt
24.3.2008
Viestit
3109
Sijainti
Finland
Sain veljeltä joululahjaksi Pasilan sarjakuvakirjan. Pari tarinaa näyttäisi olevan ja kuulemma perinteistä Pasilan huumoria. Kait sen vois vilkaista. Sinänsä kakkoskautta en odota innolla, vaikka onhan ne jaksot monesti ollu aivan näpsäköitä.
 

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
Sain veljeltä joululahjaksi Pasilan sarjakuvakirjan. Pari tarinaa näyttäisi olevan ja kuulemma perinteistä Pasilan huumoria. Kait sen vois vilkaista. Sinänsä kakkoskautta en odota innolla, vaikka onhan ne jaksot monesti ollu aivan näpsäköitä.
Kolmonenhan sieltä on nyt tulossa.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18375
Pasila on kyl semmonen ohjelma mistä en oikein mitään tiedä, ei oo tullu katseltua.
 

Totke

Psyykeenmurskaaja
Liittynyt
24.2.2007
Viestit
1787
Sijainti
Hämeenlinna
Pasila on kyl semmonen ohjelma mistä en oikein mitään tiedä, ei oo tullu katseltua.
Teetköhän sä ylipäänsä yhtään mitään muuta kuin laitat ketsuppia ruokaan? Et juo, et polta, et käy naisissa etkä katso edes Pasilaa. Onko vielä lisää asioita, joita et tee, vai oisko välillä jännä kommentoida johonkin sellaiseen toikkiin mikä kiinnostaa? :confused:
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18375
Teetköhän sä ylipäänsä yhtään mitään muuta kuin laitat ketsuppia ruokaan? Et juo, et polta, et käy naisissa etkä katso edes Pasilaa. Onko vielä lisää asioita, joita et tee, vai oisko välillä jännä kommentoida johonkin sellaiseen toikkiin mikä kiinnostaa? :confused:
No eiköhän kaikki tiedä mitkä ohjelmat/asiat minua kiinostaa, olenhan minä kiinostavistakin asioista puhunut jonkun verran.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Tää on ihan vahinkopostaus vaan. Sormi lipsahti.
 

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
Johan mie oon sanonu että en pidä sarjakuvista, enkä piiretyistä.

Tuosta ketsupistakin ihan ihme halo syntyny, eiköhän muutkin sitä ruuassa käytä.
Läppä hyvä mies,läppä.:alppu: Ei mulla ole mitään hajua mistä kukin täällä foorumilla tykkää.Paitsi sen,että Dominic tykkää haistella munaa.On jotenkin iskostunut tajuntaan tämä tieto.Tai sitten se oli joku muu täältä?
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Ihan tuli eräs nimeltämainitsematon nimimerkki mieleen tuosta routalemmen trollaajasta. Noin muuten ei kyl yhtä jänniä ole kuluvan jakson kaudet olleet, edelliseen kAuteen verrattuna.
 

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
Ihan tuli eräs nimeltämainitsematon nimimerkki mieleen tuosta routalemmen trollaajasta.
Sama tunne minullekin tuli... :rolleyes:


Noin muuten ei kyl yhtä jänniä ole kuluvan jakson kaudet olleet, edelliseen kAuteen verrattuna.
Tästä olen kyllä eri mieltä. Tarinat ovat kyllä erilaisia kuin edellisillä kausilla, mutta toisaalta paljon enemmän "ajankohtaisia" ja oikeasta elämästä.
 
Ylös