Patologiaa

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
ITG:lle ei kelpaa huumehuumori eikä vainajavitsit. Kokeillaan seuraavaks Pikku-Kalle- juttuja.
Pikku-Kalle kuoli yliannostukseen ja joutui ruumishuoneelle. "Näistähän saa näppärät kylmäkassit" totes patologi nähtyään Kalle-vainaan kivekset.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Pikku-Kalle oli menossa maitokauppaan, mutta jäi tukkirekan alle. Nyt se on Kylmä-Kalle vaan.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Patologi ihastui kuolleeseen Pikku-Kalleen siinä määrin, että oli jatkuvasti Kallellaan.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Pikku-Kalle tykkäsi niin kovasti nimestään, että muutti sukunimensäkin Kallen-Kallelaksi!
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
HÄHÄÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄH HÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄ!

Vitu.
 

Urpo

Banned
Liittynyt
17.12.2012
Viestit
113
Pikku-Kalle kuoli yliannostukseen ja joutui ruumishuoneelle. "Näistähän saa näppärät kylmäkassit" totes patologi nähtyään Kalle-vainaan kivekset.
Tämä voitti. Potku ammattipaheksujan munille toimii aina.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Oliko täällä joku kisakin menossa???


Modeet. Vaihtakaa toikki tiva muotoon...
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Jos viitsis perehtyä miten tekis, niin linkittäis tän päivän iltalehden fingerporin.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Ai näin vai?


Mutta aika näppärästi sait mun tekemään homman sun puolesta.
 

Mity

Registered: Patologinen
Liittynyt
25.9.2003
Viestit
1051
Sijainti
Jyväskylä
"Merkittävä pään avaus" totesi nuorempi patologi nostaessaan ensimmäistä kertaa asiakkaan aivoja teräsvatiin.
Eipä oo aivoja tarvinnu teräsvatiin nostella - obduktiopreparaattori sen kyllä tekee kun aivot punnitsee :D Eli aika hyvin tiedetty!
 

Mity

Registered: Patologinen
Liittynyt
25.9.2003
Viestit
1051
Sijainti
Jyväskylä
Se parhaiten nauraa, jolla on vahvin lääkitys, totesi patologi.
Voin allekirjoittaa tämän. Ja psykiatriassa varmaan se parhaiten nauraa, jota EI vielä ole lääkitty lainkaan XD tai riippuu toki diagnoosista...
 

Mity

Registered: Patologinen
Liittynyt
25.9.2003
Viestit
1051
Sijainti
Jyväskylä
Patologi sai harjoittelija-apulaisen. Se oli patologin mielestä verrattain eläväinen kaveri.
Amanuenssit on ihan parhaita! Valitettavasti meillä käy niitä harvoin, kesäkuun amanuenssin kaa en päässy avaussaliin kertaakaan :( ja olin lisäksi 2 viikkoa lomalla... Onneksi elokuussa on tulossa taas amanuenssi joka on itse asiassa mun tuutori syksyltä 2004 eli joidenkin ura on edennyt hieman eri tahtiin...
 
Ylös