OoPee
Nuori ikäisekseen
http://en.wikipedia.org/wiki/Dual-channel_architectureKimitys sanoi:Nyt on kone tilattu e-bugista, palvelukokemus ihan ok ja homma on ainakin toimi ihan hyvin omalla kohdalla. Vähän oli säätöä mutta ei ainakaan mua haitannut.
Koneenkin sain just itse kasattua :eek!: :eek!:
Tätä ei ollut aikaisemmín tullut tehtyä, joten pikkasen jännitti kun paino nappia
Kiitos muuten Rusinalle kokoonpanosta, tä vehje on tosi hiljainen!:thumbup:
MUTTA, mun monitori alkoi köhisemään kun äsken ensimmäisen kerran käynnistin koneen...todella hämärää. Onko jollain jotain ideoita mistä mahtaa johtua? Muuten ainakin BIOSsiin oon päässyt ja lämmöt (CPU 24C ja System 47C) on ihan kohdallaan. Ehkä jopa kaikki toimii?!
EDIT: monitorin rahina loppui n. 10 min päästä käynnistyksestä... todellä hämärä ilmiö mutta hyvä näin
Muuten, mitä mahtaa muistikorttien dual channel mode tarkoittaa? Emolevyn ohjekirjassa sanottiin että pitäis pistää samanvärisiin muistipaikkoihin muistikortit jos haluaa tätä toimintoa hyödyntää. Itse pistin vain vieretysten kortit enkä miettinyt sen enempää. Onko tästä toiminnosta jotain hyötyäkin?
"Dual-channel architecture DDR/DDR2 SDRAM describes a motherboard technology that effectively doubles data through output from RAM to the memory controller. Dual channel-enabled memory controllers utilize two 64-bit data channels, resulting in a total bandwidth of 128-bits, to move data from RAM to the CPU."
Eli pistä ne palikat nyt ihmeessä "oikeisiin" paikkoihin, kyllä tuosta jonkun verran on hyötyä.