Vaati hieman salapoliisintyötä, mutta sut tuntien taisin selvittää tämän.Mieti tai ota selvää miten Jagr on numeronsa valinnut ja johdattele siintä..
Vaati hieman salapoliisintyötä, mutta sut tuntien taisin selvittää tämän.Mieti tai ota selvää miten Jagr on numeronsa valinnut ja johdattele siintä..
jep! 88 sitten!:ahem:Olen pelannut eniten 9 numerolla. 4 ja 10 myös käytössä.
Jotenkin häjyimmät on ovat olleet nro 3:yuck: ja 8 (tuplanolla).
Ollaankohan me sama henkilö? En kyllä numerostani tykännyt vaikka sitä nappuloista asti mukana kannoinkin, oli semmonen "penkinlämmittäjän" pelinumero. Näinhän toki asia tais vähän ollakin.Aikoinans' pelinumeroni oli 15.
Selvis heti...17 tai 39. ei liity Kurriin tai Hasekiin, vaan johonkin ihan muuhun. Sanotaanko vaikka niin että Jaromir Jagrin kanssa samoilla linjoilla..
Luulen että tunnet miut ja historian tarpeeksi hyvin selvittääksesi sen.. :ahem:Vaati hieman salapoliisintyötä, mutta sut tuntien taisin selvittää tämän.
Taitaa olla onnenluku tuolla Aasian suunnalla. Ainaskin sellainen uhkapelifirma löytyy kuin 888.com, jos oikein muistan.jep! 88 sitten!:ahem:
8 on sellainen tasapainoinen ja äärettömään viittava.
ja taisi olla kiinalaisille jotakin erityista avata o-kisat 08.08.2008 klo 08.08
( itse tein tilakaupat 08.08.1988)
Jätkä on kaasuissa!Taitaa olla lukihärö puhjennut kun toistuvasti luen otsikon "Puhelinnumerosi?".
Sama vika. Joskus aikaisemminkin olen törmännyt tähän vääriin luettuun otsikkoon vaan en muista missä.Taitaa olla lukihärö puhjennut kun toistuvasti luen otsikon "Puhelinnumerosi?".
nickistä olis voinut kuvitella ihan toisen tyypin, josta tuo kymppi tulis.Hmm, vaikeaa. Super Mario ihaili Gretzkyä, mutta ei tuntenut olevansa hänen numeronsa arvoinen, joten otti 66:n. Sitten taas itse en voisi tehdä samaa koska ei Gretzkynkään numeroa kenelle vain voi laittaa.
Plääh. Olkoon kymppi Alessandro Del Pieron tähden, vaikka sitä numeroa ovat kyllä pitäneet monet ja taas monet muutkin suuruudet.