Pelinumerosi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dominic
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Olen pelannut eniten 9 numerolla. 4 ja 10 myös käytössä.

Jotenkin häjyimmät on ovat olleet nro 3:yuck: ja 8 (tuplanolla).

jep! 88 sitten!:ahem:
8 on sellainen tasapainoinen ja äärettömään viittava.
ja taisi olla kiinalaisille jotakin erityista avata o-kisat 08.08.2008 klo 08.08 ( tai 20.08 merkintätavoista riippuen)
( itse tein tilakaupat 08.08.1988)

Viimeksi muokattu:
Aikoinans' pelinumeroni oli 15.

Ollaankohan me sama henkilö? En kyllä numerostani tykännyt vaikka sitä nappuloista asti mukana kannoinkin, oli semmonen "penkinlämmittäjän" pelinumero. Näinhän toki asia tais vähän ollakin.

jep! 88 sitten!:ahem:
8 on sellainen tasapainoinen ja äärettömään viittava.
ja taisi olla kiinalaisille jotakin erityista avata o-kisat 08.08.2008 klo 08.08
( itse tein tilakaupat 08.08.1988)

Taitaa olla onnenluku tuolla Aasian suunnalla. Ainaskin sellainen uhkapelifirma löytyy kuin 888.com, jos oikein muistan.

Hmm, vaikeaa. Super Mario ihaili Gretzkyä, mutta ei tuntenut olevansa hänen numeronsa arvoinen, joten otti 66:n. Sitten taas itse en voisi tehdä samaa koska ei Gretzkynkään numeroa kenelle vain voi laittaa.

Plääh. Olkoon kymppi Alessandro Del Pieron tähden, vaikka sitä numeroa ovat kyllä pitäneet monet ja taas monet muutkin suuruudet.

Omat numeroni voisivat olla 3, 9 ,18 ja 28 joista nyt tähän hätään valitsen 28. :)

Koskaan en ehtinyt missään urheilulajissa niin pitkälle että olisin pelinumeron kerennyt saada.

Mutta numero 8 on ollut pitkään sellainen "onnennumero" ja muutenkin suosikkinumero. Olin joskus koulussa jonkun juoksuskaban 8. ja aakkosellisessa järjestyksessä 8. Lisäksi Mika Häkkisen mestaruusvuonna käyttämä 8 on syöpynyt mieliin.

Seiskaan päättyvä alkuluku käy, eli 7, 17, 37, 47, 57, 67 tai 97.

Tämä on helppo, 28,44 ja 77, näistä ykkösvaihtoehto on 44.

Hmm, vaikeaa. Super Mario ihaili Gretzkyä, mutta ei tuntenut olevansa hänen numeronsa arvoinen, joten otti 66:n. Sitten taas itse en voisi tehdä samaa koska ei Gretzkynkään numeroa kenelle vain voi laittaa.

Plääh. Olkoon kymppi Alessandro Del Pieron tähden, vaikka sitä numeroa ovat kyllä pitäneet monet ja taas monet muutkin suuruudet.

nickistä olis voinut kuvitella ihan toisen tyypin, josta tuo kymppi tulis. :)