OoPee
Nuori ikäisekseen
Joo en mäkään oikein hiffaa, että miten toi repetynyt maastokuvioinen takki auttais hahmottamaan mistä järvestä on kysymys :nope:burb sanoi:Eipä juuri.
Joo en mäkään oikein hiffaa, että miten toi repetynyt maastokuvioinen takki auttais hahmottamaan mistä järvestä on kysymys :nope:burb sanoi:Eipä juuri.
Mutta ei kaikilta...!Ylen Sankia Priha sanoi:Aivot todistettavasti suurimmalta osalta ihmisiä löytyy.. Luciferista taas on vain huhupuheita. Laittaisin toivoni kyllä enämpi aivoihin.
Mahtaa sulla olla kova tyyny! :eek!:OoPee sanoi:Itse kuulun niihin onnellisiin, joilla lähtee yleensä taju parissa minuutissa sen jälkeen, kun olen lyönnyt pään tyynyyn, on erittäin harvinaista että pyriskelen sängyssä pidempään hereillä toivoen unen joskus tulevan.
AJ sanoi:Mahtaa sulla olla kova tyyny! :eek!:
Niin tai pehmee pää.AJ sanoi:Mahtaa sulla olla kova tyyny! :eek!:
No siitä sit johtuu, että tajunnan menettämiseen menee kaksikin minuuttia. Kovemmalla päällä se tapahtuis välittömästi.OoPee sanoi:Niin tai pehmee pää.
Se noissa on just pahin kun ne on todella todellisen tuntuisia. Ei tahdo herättyään millään uskoa, että sitä ei todella tapahtunut.Juskanen sanoi:Tänään se taas iski päiväunilla :thumbdown "Heräsin" siihen, että kuulin eteisestä askeita, jotka lähtivät tulemaan makuuhuoneeseen päin. Tajusin heti, että se on bf, joka on tullut omilla avaimilla. Hämmästelin vaan, että ilmoittamatta tuli, kun tänään ei pitänyt. Askeleet pysähtyivät sängyn päätyyn, ja mietin, että onkohan tää sittenkin unta. Samassa kuitenkin tunsin sängyn painuvan, kun bf asettui jalkopäähän, ja lähti kömpimään sieltä ylöspäin. Tunsin, kuinka hän silitteli vatsaani peiton läpi. Vasta kun yritin kiertää kädet hänen ympärilleen ja avata silmät... en pystynyt, ja silloin tajusin, että tää on tätä! Paino mun päällä muuttui raskaammaksi ja raskaammaksi ja PAHAKSI ja se ääni tuli taas. Paniikissa sain viimein liikautettua (yllättäen) polvea. Saman tien hereille ja pystyasentoon.
Oli muuten noi "unihallusinaatiot" (en tiedä miten nimittäisin noita ääni- ja kuuloaistimuksia) aivan helvetin todellisen tuntuisia :eek!: Muutenkin nähnyt kaksi yötä inhottavia painajaisia, ei tee enää mieli nukkua :frown: :frown: :frown:
Aika lyhyt unihalvaus jos vaan pari sekuntia kestää.Jason Voorhees sanoi:Mulle tulee vähintään kerran viikossa unihalvaus. Se on niin v****maista kuin olla ja voi. :thumbdown Jos vaikka mä näen unta että tipun jostain korkealta alas niin heti tippuessa mä herään unihalvauksen saattelemana ilman että tunnen pariin sekuntiin mitään ympärillä olevaa.
En ole laskenut millään sekuntikellolla kauan kestää, mutta alle 10 sekuntia siitä joutuu kärsimään. Jos se unihalvaus on ylipäätään...Runar ja Kyllikki sanoi:Aika lyhyt unihalvaus jos vaan pari sekuntia kestää.
Mikä on bf?Juskanen sanoi:Tänään se taas iski päiväunilla :thumbdown "Heräsin" siihen, että kuulin eteisestä askeita, jotka lähtivät tulemaan makuuhuoneeseen päin. Tajusin heti, että se on bf, joka on tullut omilla avaimilla. Hämmästelin vaan, että ilmoittamatta tuli, kun tänään ei pitänyt. Askeleet pysähtyivät sängyn päätyyn, ja mietin, että onkohan tää sittenkin unta. Samassa kuitenkin tunsin sängyn painuvan, kun bf asettui jalkopäähän, ja lähti kömpimään sieltä ylöspäin. Tunsin, kuinka hän silitteli vatsaani peiton läpi. Vasta kun yritin kiertää kädet hänen ympärilleen ja avata silmät... en pystynyt, ja silloin tajusin, että tää on tätä! Paino mun päällä muuttui raskaammaksi ja raskaammaksi ja PAHAKSI ja se ääni tuli taas. Paniikissa sain viimein liikautettua (yllättäen) polvea. Saman tien hereille ja pystyasentoon.
Oli muuten noi "unihallusinaatiot" (en tiedä miten nimittäisin noita ääni- ja kuuloaistimuksia) aivan helvetin todellisen tuntuisia :eek!: Muutenkin nähnyt kaksi yötä inhottavia painajaisia, ei tee enää mieli nukkua :frown: :frown: :frown:
poifrent.Vilperi sanoi:Mikä on bf?
Mulla oli just tuollasia joskus 5-7 kesäsenä. Unessa olin jossain mystisessä raskaassa tilassa, ikäänkuin avuttomana jonkin tumman kuilun partaalla, jossa kaiken maailman tuska pyörii ympärillä.Runar ja Kyllikki sanoi:Joku postaus tuolla oli sellainen, missä asia esitettiin aika hyvin, kirjotti jotakuinkin että: "Siinä jotenkin aistii jonkun kokonaisvaltaisen pahan läsnäolon".
Just sellanen se tunne on.
Buttface?:doubtful:Vilperi sanoi:Mikä on bf?
Selkeesti aineksia kauhuleffaan :eek!: :eek!: :eek!:Juskanen sanoi:Tänään se taas iski päiväunilla :thumbdown "Heräsin" siihen, että kuulin eteisestä askeita, jotka lähtivät tulemaan makuuhuoneeseen päin. Tajusin heti, että se on bf, joka on tullut omilla avaimilla. Hämmästelin vaan, että ilmoittamatta tuli, kun tänään ei pitänyt. Askeleet pysähtyivät sängyn päätyyn, ja mietin, että onkohan tää sittenkin unta. Samassa kuitenkin tunsin sängyn painuvan, kun bf asettui jalkopäähän, ja lähti kömpimään sieltä ylöspäin. Tunsin, kuinka hän silitteli vatsaani peiton läpi. Vasta kun yritin kiertää kädet hänen ympärilleen ja avata silmät... en pystynyt, ja silloin tajusin, että tää on tätä! Paino mun päällä muuttui raskaammaksi ja raskaammaksi ja PAHAKSI ja se ääni tuli taas. Paniikissa sain viimein liikautettua (yllättäen) polvea. Saman tien hereille ja pystyasentoon.