Pelottaako yöllä?

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
OoPee sanoi:
Itse kuulun niihin onnellisiin, joilla lähtee yleensä taju parissa minuutissa sen jälkeen, kun olen lyönnyt pään tyynyyn, on erittäin harvinaista että pyriskelen sängyssä pidempään hereillä toivoen unen joskus tulevan.
Mahtaa sulla olla kova tyyny! :eek!:

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Tänään se taas iski päiväunilla :thumbdown "Heräsin" siihen, että kuulin eteisestä askeita, jotka lähtivät tulemaan makuuhuoneeseen päin. Tajusin heti, että se on bf, joka on tullut omilla avaimilla. Hämmästelin vaan, että ilmoittamatta tuli, kun tänään ei pitänyt. Askeleet pysähtyivät sängyn päätyyn, ja mietin, että onkohan tää sittenkin unta. Samassa kuitenkin tunsin sängyn painuvan, kun bf asettui jalkopäähän, ja lähti kömpimään sieltä ylöspäin. Tunsin, kuinka hän silitteli vatsaani peiton läpi. Vasta kun yritin kiertää kädet hänen ympärilleen ja avata silmät... en pystynyt, ja silloin tajusin, että tää on tätä! Paino mun päällä muuttui raskaammaksi ja raskaammaksi ja PAHAKSI ja se ääni tuli taas. Paniikissa sain viimein liikautettua (yllättäen) polvea. Saman tien hereille ja pystyasentoon.

Oli muuten noi "unihallusinaatiot" (en tiedä miten nimittäisin noita ääni- ja kuuloaistimuksia) aivan helvetin todellisen tuntuisia :eek!: Muutenkin nähnyt kaksi yötä inhottavia painajaisia, ei tee enää mieli nukkua :frown: :frown: :frown:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Juskanen sanoi:
Tänään se taas iski päiväunilla :thumbdown "Heräsin" siihen, että kuulin eteisestä askeita, jotka lähtivät tulemaan makuuhuoneeseen päin. Tajusin heti, että se on bf, joka on tullut omilla avaimilla. Hämmästelin vaan, että ilmoittamatta tuli, kun tänään ei pitänyt. Askeleet pysähtyivät sängyn päätyyn, ja mietin, että onkohan tää sittenkin unta. Samassa kuitenkin tunsin sängyn painuvan, kun bf asettui jalkopäähän, ja lähti kömpimään sieltä ylöspäin. Tunsin, kuinka hän silitteli vatsaani peiton läpi. Vasta kun yritin kiertää kädet hänen ympärilleen ja avata silmät... en pystynyt, ja silloin tajusin, että tää on tätä! Paino mun päällä muuttui raskaammaksi ja raskaammaksi ja PAHAKSI ja se ääni tuli taas. Paniikissa sain viimein liikautettua (yllättäen) polvea. Saman tien hereille ja pystyasentoon.

Oli muuten noi "unihallusinaatiot" (en tiedä miten nimittäisin noita ääni- ja kuuloaistimuksia) aivan helvetin todellisen tuntuisia :eek!: Muutenkin nähnyt kaksi yötä inhottavia painajaisia, ei tee enää mieli nukkua :frown: :frown: :frown:
Se noissa on just pahin kun ne on todella todellisen tuntuisia. Ei tahdo herättyään millään uskoa, että sitä ei todella tapahtunut.

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
Mulle tulee vähintään kerran viikossa unihalvaus. Se on niin v****maista kuin olla ja voi. :mad: :thumbdown Jos vaikka mä näen unta että tipun jostain korkealta alas niin heti tippuessa mä herään unihalvauksen saattelemana ilman että tunnen pariin sekuntiin mitään ympärillä olevaa.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Jason Voorhees sanoi:
Mulle tulee vähintään kerran viikossa unihalvaus. Se on niin v****maista kuin olla ja voi. :mad: :thumbdown Jos vaikka mä näen unta että tipun jostain korkealta alas niin heti tippuessa mä herään unihalvauksen saattelemana ilman että tunnen pariin sekuntiin mitään ympärillä olevaa.
Aika lyhyt unihalvaus jos vaan pari sekuntia kestää.

kana-fin

Well-known member
Höpönpöpönpöppö, Kummituksia ei ole ja unihalvaukseen ei sisälly sen suurempaa symboliikkaa.

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
Runar ja Kyllikki sanoi:
Aika lyhyt unihalvaus jos vaan pari sekuntia kestää.
En ole laskenut millään sekuntikellolla kauan kestää, mutta alle 10 sekuntia siitä joutuu kärsimään. Jos se unihalvaus on ylipäätään...

Vilperi

Välimallin jätkä
Sijainti
Tampere
Juskanen sanoi:

Mikä on bf?

Mangelo

Well-known member
Runar ja Kyllikki sanoi:
Joku postaus tuolla oli sellainen, missä asia esitettiin aika hyvin, kirjotti jotakuinkin että: "Siinä jotenkin aistii jonkun kokonaisvaltaisen pahan läsnäolon".
Just sellanen se tunne on.
Mulla oli just tuollasia joskus 5-7 kesäsenä. Unessa olin jossain mystisessä raskaassa tilassa, ikäänkuin avuttomana jonkin tumman kuilun partaalla, jossa kaiken maailman tuska pyörii ympärillä.

Aikuisiälläkin mulla on ollut sitten tuollaisia lyhyitä muutaman sekunnin unia, joissa tuntee olevansa hereillä, muttei pysty liikkumaan. Mitään paniikkia tai huolta nämä eivät aiheuta, kunhan makaan reporankana.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Juskanen sanoi:
Selkeesti aineksia kauhuleffaan :eek!: :eek!: :eek!:

Jaksamisia :(

Sammypiru

Isä
Sijainti
f1racing.net
Onko minulla unihalvaus, kun joskus koen unen, jossa minun pitäisi esim. juosta jotakin karkuun ja ei vaan kertakaikkiaan pääse mihinkään tai pitäisi siirtää käsi jollekkin koneen sammutusnappulalle ja käsi ei vaan perhana liiku. Sitten kun herään tästä, niin syke on korkealla ja olen hivenen hengästynyt, joskus jopa hiki otsalla?

Mulla ei kyllä mielestäni ole kokemusta, että olisin fyysisesti ollut noissa tilanteissa esim. silmät auki.

Joku tossa laitto privaa ja kerto, että hänellä on semmosia unihalvauksia, että pitäs lähteä ajamaan fillarilla, mutta ei millään pääse ylös sängystä jonkun Dolly Partonin vierestä. Todellinen unihalvaus.