Olga
.
Huomenta
Perjantai ja palkkapäivä. :thumbup:
Perjantai ja palkkapäivä. :thumbup:
Perjantai se on silti! :ahem:Hajotkaatte aamuihinne, jotka perjantaina töihin joutuvat. Etäpäivä tänään. :tongue:
Etäpäivä hyvinkin, kun olen Rovaniemellä asti. Iltapäivällä kotiin päin. Ennen puoltayötä jo kotona!Hajotkaatte aamuihinne, jotka perjantaina töihin joutuvat. Etäpäivä tänään. :tongue:
Perjantai on aina perjantai. Sitä arvostaa paljon enemmän nyt kuin silloin kun olin pienessä kierteessä ilman mitään järkevää... Arkena tekemistä etc.. Osaa paremmin nauttia elämästä. :alppu:Olga sanoi:Perjantai se on silti! :ahem:
Mulla paikan päälle 2 km. Mutta joku ns. sijainen päätti pitää etäpäivän, niin pitempi viikonloppu. Rovaniemi on muuten ilmeisesti aika kiva kaupunki, etenkin silloin, kun on lunta kunnolla. Näin olen käsittänyt.Etäpäivä hyvinkin, kun olen Rovaniemellä asti. Iltapäivällä kotiin päin. Ennen puoltayötä jo kotona!
Joutaako soittaa ja kysyä yhtä rakentamiseen liittyvää vinkkiä?Tämä perjantai on syvältä.
Päivä etenee kotinurkissa sairastellen.
Keleen kele.
Toki vain!Joutaako soittaa ja kysyä yhtä rakentamiseen liittyvää vinkkiä?
Vitun ihanaa, ikkunat pohjoseen ja eteläänOnpa punainen aamuaurinko itäisellä taivaalla, kattojen yllä.
No kyllähän etelään antavista ikkunoista näkee aamuauringon kun kello on jo yli kahdeksan... mut se punerrus meni jo!Vitun ihanaa, ikkunat pohjoseen ja etelään
:thumbup: