Perjantai

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Nyt vasta näyttää aurinko paistavan puiden latvojen korkeudelle. Menee vielä tovi, ennenkuin ikkunasta voi suoraan aurinkoa katsella.

Ode

Maailmanlupaus
Sijainti
Oulu
Huomenia. Perjantai on kyllä siitä hieno päivä, että ei tarvitse heti kättelyssä kouluun lähteä.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Pitäis mennä kohta KYSsin fys.terpan juttusille ja mittasille miten selkä taipuu.

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Varasin ajan lääkäriin. Outoja rintapistoksia ollut ja tänään meinasi happi loppua... :thumbfh: 3.11 olis tutkinnan paikka. Inhoa sairaaloita ja lääkäreitä. Että ei oo nyt ihan perjantai fiilis. Oon todella kiitollinen sit sunnuntaista. Huominen pitää viel painaa.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Varasin ajan lääkäriin. Outoja rintapistoksia ollut ja tänään meinasi happi loppua... :thumbfh: 3.11 olis tutkinnan paikka. Inhoa sairaaloita ja lääkäreitä. Että ei oo nyt ihan perjantai fiilis. Oon todella kiitollinen sit sunnuntaista. Huominen pitää viel painaa.
Varo, ettei tule sellanen lääkäri, joka toteaa: "sullon ilmaa rinnassa, se täytyyp imeä pois".

Rentta

Well-known member
Sijainti
Täällähä mä
Huah... ja hoomenta! Tai no , huono ite sanoo ku ei oo viel nukkunutkaa. Se olis sit kahvit ja töihin mars...

Status
Ei avoinna uusille viesteille.