Siihen mä en oo ottanu missään vaiheessa kantaaWilpuri sanoi:No mutta onko tuolla edes tuossa hintaluokassa mitään väliä. :doubtful:
Luin jotenkin väärin:OoPee sanoi:Nykkun noi Ibarin läppärit on ihan virallisestikkin Lenovoita, tosin edelleenkin IBM:n logolla varustettuja, on niissä jopa Microsoft-näppäinkin. Hianoo, meinaan sen puuttuminen on vituttanu kerran jos toisenkin, noissa vanhemmissa malleissa.
Osta Lenovo, Hiace kaupan päälleThunder sanoi:Luin jotenkin väärin:![]()
"...on niissä jopa Microsoft-näppäinkin. Hiace..."
Noin meikäkin ajatteli, ennen kuin olin käyttänyt IBM:ää. Tiedä sitten siitä kehitystahdista... Just tänään tuli mieleen, että olisin nyt ainakin vuoden vielä pärjännyt vanhallakin. Eli kolme vuotta ei vielä ollut tehnyt työkäytössä tehtäväänsä -kotikoneessahan se on ikuisuus- ja PALJON vähemmällä olisi päässyt, jos ei olisi tarvinut vaihtaa. Noita uusia herkkujakaan ei juuri pääse hyödyntään: Bluetoothia ei ole työkännykässä, Wlania ei ole keskellä metsää, sormenjälkitunnistusta en taida pystyä hyödyntää missään työsovelluksessa,... Mutta paljon vanha ThinkPad kesti. Jos joku avaa niin voi kokea pienen yllätyksen ruskean pölyn suhteenMatxi sanoi:Minä en kyllä näe mitään syytä maksaa Lenovosta/IBM:stä about kaksinkertaista summaa kuin samoilla ominaisuuksilla varustetusta Fujitsusta / HP:sta.
Varsinkaan ATK-romppeiden nykyisellä kehitystahdilla.
Mutta kukin tavallaan!
Mulla on näppiksessä tollanen mukana. Selaimista toimii tasan Internet Explorerin kanssa yhteen....jota en todellakaan käytä kuin satunnaisesti sivujen testaamiseen. Eli ainoa käyttö sille ois koneelle sisäänkirjautuessa. Muun ajan kyseiset driverit roikkuis systeemissä mukana ihan turhan panttina resursseja syömässä, niinpä olen diabloinut koko lukijan.Zep sanoi:Juu tiesin kyllä, mutta en usko, että toimii tosiaan missään hyödyllisessä.
Kuulosti kuvauskin niin lupaavalta: ei liian kuivat sormet, ei liian likaiset, ei sitä sun tätä... Eli toimii varmaan hyvin, jos vietät koko päivän toimistossa ja käsittelet vain näppäimistöä.![]()
Enkä mä näe mitään syytä maksaa Audista about kaksinkertaista summaa kuin samoilla ominaisuuksilla varustetusta Skodasta.Matxi sanoi:Minä en kyllä näe mitään syytä maksaa Lenovosta/IBM:stä about kaksinkertaista summaa kuin samoilla ominaisuuksilla varustetusta Fujitsusta / HP:sta.
No se on kyllä totta Suomen verotuksilla. :thumbfh: :thumbfh: :thumbfh:OoPee sanoi:Enkä mä näe mitään syytä maksaa Audista about kaksinkertaista summaa kuin samoilla ominaisuuksilla varustetusta Skodasta.
Sormenjälkitunnus voi olla myöhemmin vaikeaa, jos etusormi on menetetty kokonaan ja tunnistus onnistuu vain ainoastaan menetetyllä etusormella?Vellu sanoi:Sormenjälkitunnistusta voi käyttää sen sijaan, että käyttää salasanaa. Itsehän en tuota fiitseriä käytä, mutta olen nähnyt käytettävän. Eipähän tartte muistella aina salasanaa, jos ei halua.
Se on oma moka, jos noin sattuu ja on tunnistautunut vain yhdellä sormella. Sit täytyy vaan tunnistautua normaalitavalla.Thunder sanoi:Sormenjälkitunnus voi olla myöhemmin vaikeaa, jos etusormi on menetetty kokonaan ja tunnistus onnistuu vain ainoastaan menetetyllä etusormella?
Voihan tunnistautuminen onnistua, jos tekee peilikuvan etusormen sormentunnustuksen, tekee siitä kovalla kuviointiseoksella ja sitten valaa vielä silikoniaineella ja lopuksi vielä painaa modifioidulla puukepillä, jonka päähän on läntätty silikonipala sormentunnistusjäljen kanssa?Runar ja Kyllikki sanoi:Se on oma moka, jos noin sattuu ja on tunnistautunut vain yhdellä sormella. Sit täytyy vaan tunnistautua normaalitavalla.
Vaimot... Nuo kaikkien epäluotettavuuksien äidit.JOC sanoi:Taas nähtiin etteipä kannata vaimoon luottaa - acer sattuu olemaan yksi eniten myytyjäm tietokonemerkkejä Suomessa.
Ja videoista on tosihuono vetää analogiaa tietokoneisiin. On ne niin eri vehkeitä.