Wilpuri sanoi:No mutta onko tuolla edes tuossa hintaluokassa mitään väliä. :doubtful:
OoPee sanoi:Nykkun noi Ibarin läppärit on ihan virallisestikkin Lenovoita, tosin edelleenkin IBM:n logolla varustettuja, on niissä jopa Microsoft-näppäinkin. Hianoo, meinaan sen puuttuminen on vituttanu kerran jos toisenkin, noissa vanhemmissa malleissa.
Thunder sanoi:Luin jotenkin väärin:![]()
"...on niissä jopa Microsoft-näppäinkin. Hiace..."
Matxi sanoi:Minä en kyllä näe mitään syytä maksaa Lenovosta/IBM:stä about kaksinkertaista summaa kuin samoilla ominaisuuksilla varustetusta Fujitsusta / HP:sta.
Varsinkaan ATK-romppeiden nykyisellä kehitystahdilla.
Mutta kukin tavallaan!
Zep sanoi:Juu tiesin kyllä, mutta en usko, että toimii tosiaan missään hyödyllisessä.
Kuulosti kuvauskin niin lupaavalta: ei liian kuivat sormet, ei liian likaiset, ei sitä sun tätä... Eli toimii varmaan hyvin, jos vietät koko päivän toimistossa ja käsittelet vain näppäimistöä.![]()
Matxi sanoi:Minä en kyllä näe mitään syytä maksaa Lenovosta/IBM:stä about kaksinkertaista summaa kuin samoilla ominaisuuksilla varustetusta Fujitsusta / HP:sta.
No se on kyllä totta Suomen verotuksilla. :thumbfh: :thumbfh: :thumbfh:OoPee sanoi:Enkä mä näe mitään syytä maksaa Audista about kaksinkertaista summaa kuin samoilla ominaisuuksilla varustetusta Skodasta.
Vellu sanoi:Sormenjälkitunnistusta voi käyttää sen sijaan, että käyttää salasanaa. Itsehän en tuota fiitseriä käytä, mutta olen nähnyt käytettävän. Eipähän tartte muistella aina salasanaa, jos ei halua.
Thunder sanoi:Sormenjälkitunnus voi olla myöhemmin vaikeaa, jos etusormi on menetetty kokonaan ja tunnistus onnistuu vain ainoastaan menetetyllä etusormella?
Runar ja Kyllikki sanoi:Se on oma moka, jos noin sattuu ja on tunnistautunut vain yhdellä sormella. Sit täytyy vaan tunnistautua normaalitavalla.
JOC sanoi:Taas nähtiin etteipä kannata vaimoon luottaa - acer sattuu olemaan yksi eniten myytyjäm tietokonemerkkejä Suomessa.
Ja videoista on tosihuono vetää analogiaa tietokoneisiin. On ne niin eri vehkeitä.