Pieniä harmittavia asioita

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Perkele. Kävin tänään ensimmäistä kertaa kaupassa tälle vuotta, mutta unohdin käydä katsomassa miltä se nelosolut näyttää.

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Perkele. Kävin tänään ensimmäistä kertaa kaupassa tälle vuotta, mutta unohdin käydä katsomassa miltä se nelosolut näyttää.
Eilen kaupassa käydessäni tuli mieleen, että pitänee katsoa onko Alepassa nelosjuomia. Olihan siellä jotain. En ostanut. Virostakin toin lauantaina laatikollisen kolmosvahvuista olutta :frown:

Lunssila

Well-known member
Huomasin tänään kaupassa, miltä se orGINal-lona näyttää maitokauppaympäristössä. Oli nimittäin hinnat kohillaan, katsoin ensin että aika paljon laatikosta 27 euroa. Ja tarkemmin katottuna olikin 12 tai 14 -pakki.

Viimeksi muokattu:

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Huomasin tänään kaupassa, miltä se orGINal-lona näyttää maitokauppaympäristössä. Oli nimittäin hinnat kohillaan, katsoin ensin että aika paljon laatikosta 27 euroa. Ja tarkemmin katottuna olikin 12 tai 14 -pakki.
12 kpl. 2,32€ kipale pantteineen Prismassa. Melko hintava 1€ bissetölkkiin verrattuna. Mutta onneks nuoriso on niin varoissaan, että ne juo kauppojen lonkerot loppuun alta aikayksikön.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
No onko reilu 2 euroa paljon?

Franziskaner tuoppi baarissa yli kympin.

Nuo oluset mitä minä juon, Malmgård Belge, esimerkiksi Alkossa 5,52.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus

No ei minulle. Mutta jos toinen maksaa 132% enemmän kuin toinen, niin joillekkin ero saattaa olla liian iso.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
No ei minulle. Mutta jos toinen maksaa 132% enemmän kuin toinen, niin joillekkin ero saattaa olla liian iso.
Juu. Itse en juo päihtymistarkoituksissa olusia. Jos pitää punssia ottaa 'lääkkeeksi' niin, varmaan vahvojen viinojen juonti on edullisinta? Reilun kympin on viinapullo 0,33l

Lunssila

Well-known member

Jos keskikaljaan tai muihin virvoitusjuomiin vertaa, niin on se. Ainakii mun mielestä.

Viimeksi muokattu:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Tarvis: Discmania: PD, FD, TD2, P2, MD3. Innova: Daedalus, Nova XT. Dynamic Discs: Trespass, Thief, Escape, Suspect, Gavel. Discraft: Meteor. Latitude 64: Mercy soft ja Medium.

Noilla pääsis alkuun.:eek:
Meinasit nyt kaikki ostaa kun jäi kassit eikun kiekot kotiin?