Örfil
Guest
Voisit hätätilassa käyttää autossasi olevia musiikki-cd:tä frisbee kiekkoina.
T: Friba-Harri
T: Friba-Harri
Kim Il Jong löi 16 holaria rundilla yhdellä mailalla.Silloin kun minä olin nuori, pärjättiin yhdellä frisbiillä per talous! :frank:
Meillä ei ollut edes joka taloudessa omaa. Minun frisbeellä nakeltiin koko naapurusto.Silloin kun minä olin nuori, pärjättiin yhdellä frisbiillä per talous! :frank:
Iski vähän aikaa silmään yksi ikivanha mööttekuva ja nomi näytti nuoreltaNomin lapsuudessa oli vain Eeva kenen kanssa nakella.
Kellona oli Aatamin kakskivinen.Nomin lapsuudessa oli vain Eeva kenen kanssa nakella.
Yrititkö tulostaa esim oman piirustuksesi?Tulostin hannuilee. Ensin ilmoitti, että musta on lopussa. Musteliikkeessä ihmettelivät, että onhan sitä vielä mutta täyttivät. No, nyt ei silti tahdo musta tarttua paperiin, muut värit kyllä. Koneen oman puhdistusohjelman olen ajanut viidesti. Jälki on silti suttuista ja raitaisaa.
Meillä yksi per rivitaloyhtiö. Jos naapurinpoika ei oikein halunnut lainata kiekkoaan, niin kohta se halusi.Silloin kun minä olin nuori, pärjättiin yhdellä frisbiillä per talous! :frank:
Jos kyseessä mustesuikutulostin, niin käytä tippa kossua tai lasolia tulostinpään puhdistamiseen. Kyllä mä ymmärrän, että vähn hirvittää alkoholin tuollaiseen käyttö, mutta voihan sen tipan sitten nuoleskella.Tulostin hannuilee. Ensin ilmoitti, että musta on lopussa. Musteliikkeessä ihmettelivät, että onhan sitä vielä mutta täyttivät. No, nyt ei silti tahdo musta tarttua paperiin, muut värit kyllä. Koneen oman puhdistusohjelman olen ajanut viidesti. Jälki on silti suttuista ja raitaisaa.
Se on sama mistä niitä ostaa, aina ne näyttää melkein mitä sattuu. On nimittäin jokunen tullut kotiin hankittua ja jokunen heitettyä toimimattomana roskiin, kun ei ole sinnepäinkään lukemat.Olen ostanut Thomannilta kaksi kosteusmittaria. Viisarimalli näyttää 39% ja digitaalinen 24%.
Tää on kyllä harmittavaa kun ei tiedä kumpaan luottaa.
Luulenpa ymmärtäväni mitä Örfil tässä tarkoittaa.Vanhoja vehkeitä joutuu joskus vähän kostuttelemaan.