Albert Oil
Hippi ja juntti
Jos mulla on sinne päin muutakin asiaa. Ehkä ennen vuotta 2080 voi hyvinkin olla.
Kaupassa kävin kanssa, ja nelosolusten välittömästä läheisyydestä poimin mukaan 2 litraa mehuva ja paketin Presidentti-kahvia.Perkele. Kävin tänään ensimmäistä kertaa kaupassa tälle vuotta, mutta unohdin käydä katsomassa miltä se nelosolut näyttää.
Eilen kaupassa käydessäni tuli mieleen, että pitänee katsoa onko Alepassa nelosjuomia. Olihan siellä jotain. En ostanut. Virostakin toin lauantaina laatikollisen kolmosvahvuista olutta :frown:Perkele. Kävin tänään ensimmäistä kertaa kaupassa tälle vuotta, mutta unohdin käydä katsomassa miltä se nelosolut näyttää.
Huomasin tänään kaupassa, miltä se orGINal-lona näyttää maitokauppaympäristössä. Oli nimittäin hinnat kohillaan, katsoin ensin että aika paljon laatikosta 27 euroa. Ja tarkemmin katottuna olikin 12 tai 14 -pakki.Perkele. Kävin tänään ensimmäistä kertaa kaupassa tälle vuotta, mutta unohdin käydä katsomassa miltä se nelosolut näyttää.
12 kpl. 2,32€ kipale pantteineen Prismassa. Melko hintava 1€ bissetölkkiin verrattuna. Mutta onneks nuoriso on niin varoissaan, että ne juo kauppojen lonkerot loppuun alta aikayksikön.Huomasin tänään kaupassa, miltä se orGINal-lona näyttää maitokauppaympäristössä. Oli nimittäin hinnat kohillaan, katsoin ensin että aika paljon laatikosta 27 euroa. Ja tarkemmin katottuna olikin 12 tai 14 -pakki.
No ei minulle. Mutta jos toinen maksaa 132% enemmän kuin toinen, niin joillekkin ero saattaa olla liian iso.No onko reilu 2 euroa paljon?
Franziskaner tuoppi baarissa yli kympin.
Nuo oluset mitä minä juon, Malmgård Belge, esimerkiksi Alkossa 5,52.
Juu. Itse en juo päihtymistarkoituksissa olusia. Jos pitää punssia ottaa 'lääkkeeksi' niin, varmaan vahvojen viinojen juonti on edullisinta? Reilun kympin on viinapullo 0,33lNo ei minulle. Mutta jos toinen maksaa 132% enemmän kuin toinen, niin joillekkin ero saattaa olla liian iso.
Jos keskikaljaan tai muihin virvoitusjuomiin vertaa, niin on se. Ainakii mun mielestä.No onko reilu 2 euroa paljon?
Franziskaner tuoppi baarissa yli kympin.
Nuo oluset mitä minä juon, Malmgård Belge, esimerkiksi Alkossa 5,52.
Minulla olisi lainata kiekkojaLompakko tykkää kun joutuu käymään kaupassa.
Tarvis: Discmania: PD, FD, TD2, P2, MD3. Innova: Daedalus, Nova XT. Dynamic Discs: Trespass, Thief, Escape, Suspect, Gavel. Discraft: Meteor. Latitude 64: Mercy soft ja Medium.Minulla olisi lainata kiekkoja![]()
Meinasit nyt kaikki ostaa kun jäi kassit eikun kiekot kotiin?Tarvis: Discmania: PD, FD, TD2, P2, MD3. Innova: Daedalus, Nova XT. Dynamic Discs: Trespass, Thief, Escape, Suspect, Gavel. Discraft: Meteor. Latitude 64: Mercy soft ja Medium.
Noilla pääsis alkuun.![]()
Ei toki. Bägissä on 27 kiekkoa ja sen lisäksi reilu 30 varalla ja/tai eri tarkoituksiin.Meinasit nyt kaikki ostaa kun jäi kassit eikun kiekot kotiin?
Pitäisikö minun ottaa kokoelmasta kuva, kun en noiden päälle itse niin ymmärrä perusasioita enempää.Ei toki. Bägissä on 27 kiekkoa ja sen lisäksi reilu 30 varalla ja/tai eri tarkoituksiin.