Petri Piira
Olivier Gavetta
Jotteivat keskeneräiset mallit lopu kesken... Kellog's Monte Carlo ja Quality Care Taurus
Joo, vissii pitää järjestää Bemareille oma teemaluokka näyttelyssä.. Tai kun rakentaa nopeasti, niin saa tulevaan Turun näyttelyyn avoautojen teemaluokkaan sopivan mallin :tongue:Absolut sanoi:Bemari tarrasi mukaan. Rankasti on ainakin osia, aika laadukkaan oloinen kitti. Hintaansa nähden jopa varsinkin laadukas. Mitä FCMA:n sivuja vilkaisin, niin noita (bemareita) vissiin on lähiakoina pöydillä melkolailla!
Mä pyörittelin lauantaina sellasta '57(?) avo-Bemaria kädessäni, mutta totesin että ei mulla ole aikaa nyt sellaista rakentaa. Tai siis toki pienoismalli olisi. Mutta mun mielestä pelkän mallin rakentaminen on todella tylsää. Tarttee olla ympäristö ja kehystarina kanssa sille. Diorama siis.Petri Piira sanoi:Aattelin ite huomenna käydä vilkaisemassa, jos ois edes yks Bemari jäljellä, niin ostaisin pois.
Maalasin jo ihan Mastonin tavallisella sprayllä. Ihan hyvä tuli siitä tuli, ja muutkin osat tuli maalailtua omiin väreihinsä. Hyvin tuntu maalit tarttuvan ja kuivuivat hyvin. Annettaan olla yön yli kuivamassa ja kattotaan mitä tuleePetri Piira sanoi:Eiköhän siitä hyvä tule, kun vaan rauhallisesti rakentelee. Milläs meinasit kopan maalata?
Petri Piira sanoi:Bemari ois ollut toi 507 Cabrio .
Dioraamaa oon suunnitellut, kenties jotakin 1/43 mittakaavan ralliautojen kanssa. Toteutus ei vielä ole oikein käynnistynyt. Joskus yli 10v sit tein sota-aiheisen dioraaman, mut eipä oo enää siitä mitään jäljellä. Pitäis opetella tuon maaston tekeminen täysin.
Tuon '57 Chevy Nomadin rakentaja onkin tuttu mies, pyörii mm. FCMA:n forumilla, jossa on dioraamoista keskusteltu.
Dioraaman ei tarvii kovin iso olla ollakseen toimiva, ihan pikkuinenkin on välillä kiva.
Autopuolella yks suosittu aihe on (yllättäen) autotalli, johon löytyy valmiita pohjia, joihin voi sit ite jatkaa haluamallaan tavalla. Jos joskus osais rakentaa tällaisia ...