Pikitippakoe

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Meinataanko ny sitä, ettei lähdetä vielä yhtään mihinkään? Helvetti, olin jo toiveikas näkemään päivänvalon :mad:
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Komento takas. Noita kokeitahan on kaksi ja nyt tipahtanut tippa on eri kokeesta, joka oli esitelty toikin alussa. Ja eikun takaisin vahtaamaan oikeaa kameraa.
Nimenomaan. Ihme sekoilua ja säntäilyä näinkin lunkisti otettavan asian tiimoilla. Toki SE VOI TIPPUA KOSKA VAAN! Kaikki sekoileee NYT!
 
Liittynyt
24.1.2004
Viestit
10131
Sijainti
Oslo
Komento takas. Noita kokeitahan on kaksi ja nyt tipahtanut tippa on eri kokeesta, joka oli esitelty toikin alussa. Ja eikun takaisin vahtaamaan oikeaa kameraa.
Nimenomaan. Ihme sekoilua ja säntäilyä näinkin lunkisti otettavan asian tiimoilla. Toki SE VOI TIPPUA KOSKA VAAN! Kaikki sekoileee NYT!
Niinpä. Säikeessä esiintyvä keskittymiskyvyn puute lähestyy häiritsevää.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
:frown: Jos omassa duunissa joskus tuntuu tylsältä, uhraan ajatuksen rohvessori John Mainstonelle.

Tuosta tulee mieleen juttu eläkkeelle jääneestä Heathrown palomiehestä joka ei kertaakaan joutunut sammuttamaan tulipaloa.
Myös ne venäläiset lossikuskit joilla ei ole ollut lossia 30 vuoteen on jollain tapaa oman elämänsä sankareita mulle.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26856
Myös ne venäläiset lossikuskit joilla ei ole ollut lossia 30 vuoteen on jollain tapaa oman elämänsä sankareita mulle.
Juuri tuollaisessa työssä minä olisin omimmillani. Suurin ammatillinen kykyni on näyttää toimeliaalta vailla mitään oikeaa tekemistä. Yhdessä kesätyöpaikassani maalasin kerran isoa tuotantokonetta yhden yövuoron. Maali oli loppunut jo iltavuorolaisilla. Vuoromestari oli silti aamulla ihan tyytyväinen työpanokseeni.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Juuri tuollaisessa työssä minä olisin omimmillani. Suurin ammatillinen kykyni on näyttää toimeliaalta vailla mitään oikeaa tekemistä. Yhdessä kesätyöpaikassani maalasin kerran isoa tuotantokonetta yhden yövuoron. Maali oli loppunut jo iltavuorolaisilla. Vuoromestari oli silti aamulla ihan tyytyväinen työpanokseeni.
:D

Eipä mulla muuta.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26856
:D

Eipä mulla muuta.
Mä ajattelin tuossakin osakkeenomistajien etua, kun en hakenut verstaalta uutta maalipurkkia. Vuoron alussa huiskin kuivalla pensselillä edellisen vuoron maalaamaa kohtaan, kun äijä kävi kyselemässä onko hommaa yöksi. Vähemmän kuluja tuli, kun surffailin netissä vuoromestarin nukk...tehdessä paperitöitä lukitussa toimistossaan. Opin siellä vanhemmilta duunareilta myös oikeaoppisen siivoamisen. Levitetään hirvee määrä siivousvälineitä ympäri työpistettä ja pomon käveltyä ohi (päiväsaikaan ne sentään kävi välillä syömässä ja kusella) käydään siirtämässä tavarat vähän eri paikkaan, "joo hiukan on viälä kesken, pikku hengäsdystauko ensin". Joo, sinä kesänä oli aika hiljaista...
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Miksi ei kukaan ilmoittanu?

24. huhtikuuta 2014 9. pisara
irtosi astianvaihdon yhteydessä.
:mad:

just, kun olin ulkona. Tää meni muutenkin pilalle jo, kun piti astiaa mennä siirteleen. Seuraavat 15v. joutuu taas vahtimaan.

Taitaa olla oikea koekin nyt kyseessä.
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18211
Tirahtaisi varmaan tippa housuun ihan jännityksestä, jos näkisi pikitipan tippuvan livenä.
 
Ylös