Bobakki
@f1hog
Siitä päätellen, että kaikissa F1-renkaissa jotka muistan on ollut valmistajan teksti sekä radan että kuskin puolella, saattais olla.Niin muuten, onkos muuten merkki myös kumin sisäreunassa?
Siitä päätellen, että kaikissa F1-renkaissa jotka muistan on ollut valmistajan teksti sekä radan että kuskin puolella, saattais olla.Niin muuten, onkos muuten merkki myös kumin sisäreunassa?
Mitäpä jos lukaisisit vaikka tänään lähetetyt viestit tästä ketjusta noin ensi alkuun.Pitikös noihin renkaisiin tulla jotenkin näkyvämmin väritykset eri kovuuksille tälle tulevalle kaudelle vai muistanko väärin?
Saahan sitä paheksua, mutta jos kaikki menee suunnitelmien mukaan, ei noita renkaita koskaan käytetä samassa kisassa.Keskikovan ja kovan väritys on liian lähellä toisiaan. Paheksun.
Mitä epäselvää edellisessä tavassa oli?On se niin onnetonta ette Bridgestone kyennyt samanlaiseen selvään merkkaustapaan.
Ei varsinaisesti mitään mutta oliko se noin vaikeaa? Piti laittaa valkoinen viiva uriin ja sitten rumia vihreitä juovia renkaan sivuun kun olisi vaikka voinut ihan yhtähyvin maalata se logo eri värillä niinkuin nyt.Mitä epäselvää edellisessä tavassa oli?
Et varmaan muista miten Bridgestonen renkaat merkattiin alunperin. Niissä oli vain valkoinen piste kyljessä.Mitä epäselvää edellisessä tavassa oli?
Millä nyt taas ei ole mitään tekemistä käytettyjen viivojen kanssa, mitkä palveli asiassa enemmän kuin hyvin.Et varmaan muista miten Bridgestonen renkaat merkattiin alunperin. Niissä oli vain valkoinen piste kyljessä.
Oletko noussut väärällä jalasta sängystä vai mikä on saanut pikkuisen noin huonolle tuulelle? No selkein merkintä oli urarenkaissa joissa yksi ura oli valkoinen, mutta minun mielestäni se ei ollut kauhean tyylikäs ratkaisu (tosin eivät urarenkaat muutenkaan olleet). Viime kaudella käytetty virheä raita ei sekään näkynyt hyvin kaikissa kuvissa.Millä nyt taas ei ole mitään tekemistä käytettyjen viivojen kanssa, mitkä palveli asiassa enemmän kuin hyvin.
Joo ja valokuvista muutenkaan aina niin kauheen hyvin näy noi vauhtiviivat. Toivottavasti tv-kuvasta näkyis...Takana selvästi valkoinen raita ja edessä keltainen
http://www.yallaf1.com/2011/03/28/saubers-perez-stuns-with-one-stop-race/Viime vuonnahan puhuttiin siitä että Sauber oli erittäin hellä renkaile. Merkitys ei sitten ollut mitenkään erityinen kun ne kestivät muuallakin, mutta ehkä Pirellin kanssa näkyy selvemmin tuo ero.
Juuri tätä uudelta rengasvalmistajalta kaivattiinkin. Etukäteen oli sellainen fiilis että renkaat sulaa alle aivan liian nopeasti, mutta Australiassa nähtiinkin erittäin hyvät renkaat. Sauberin lisäksi myös Rellu vaikutti olevan aika hellä renkailleen. Petrov ei ollut mitenkään salamannopea, mutta pystyi ylläpitämään tasaista vauhtia ja renkaiden kuluessa jopa saavuttamaan samalla taktiikalla ajaneita Vetteliä ja Hamiltonia. Voi tosin odottaa, että kun tiimit alkaa paremmin ymmärtämään Pirellejä, niin tämänkaltaiset yllätykset jää vähemmälle. Nyt nähtiin kuitenkin mukavan erilaisia taktiikoita.Also surprised was Paul Hembery, Pirelli’s competition boss.
“We were all looking and saying ‘He (Perez) has to stop, surely’. We actually thought the numbers were wrong and we had missed a stop,” he is quoted by autohebdo.fr.
“His driving style was a key factor, as well as his car. But I would be surprised if we see it again,” added the Briton.
Eri seosten erottaminen eri väreillä ei ole mielestäni tarpeellista, koska viikonlopussa ei ole kuin kaksi eri seosta kerrallaan käytössä. Pelkkä kova/pehmeän renkaan erottaminen toisistaan riittäisi hyvin. Esimerkiksi kovan teksti jollain tummalla sävyllä ja pehmeän valkoisella.