Mehe Rienarsuo
Lupaavin tulokas
Areenalla nilkuttavan kuvatekstiskaban vois kuikero lanseerata tänne. Uskon, että saisi hyvää settiä aikaiseksi.
porttila?Joo, vituttas vaihtaa, kun on ollu sama jo toistakymmentä vuotta.
Mitä? Eiku.porttila?
Levyhän jää helposti päälle, mutta että jää jauhamaan vielä samaa uraa... :frown::thumbfh:Taisi jäädä pikku-Mossukalle levy päälle.
No itsepä olet urasi valinut. :tongue:Levyhän jää helposti päälle, mutta että jää jauhamaan vielä samaa uraa... :frown::thumbfh:
Kyllä. Loistava tulevaisuus takana!:tongue:No itsepä olet urasi valinut. :tongue:
Niin, voisihan sitä.Areenalla nilkuttavan kuvatekstiskaban vois kuikero lanseerata tänne. Uskon, että saisi hyvää settiä aikaiseksi.
Ehdottomasti. Lähetetään sinne ainakin koko se jengi kuka täällä kyseistä paikkaa hehkutti ja mainosti. Samaan syssyyn voidaan laittaa myös tän mestan paskamodet.
Meikä hilluu hiukan tuossa puolessavälissä. Olen siis täällä paskamodena (ei ole kamalasti tullut moden tehtäviä tehtyä (lähinnä siksi kun kaikki hahmot on mun mielestä niin lutusia ihqupalleroita ettei pysty bannaamaan ja niinku silleen)), mutta en sen kummemmin areenaa hehkuttanut, mutta toisalta siellä (areenalla) olen palloillut ja viestejä kirjoitellut, että niinku ja... no helvetti jippi-fucking-kaijee, viina vapaaks ja vittu metriä alemmaks, tai jotain...Eikö ne hehkuttajat juuri olleet nämä Avain-modet?