Pitäisikö Lugeran tehdä comeback?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lugera
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Väärä kysymys. Oikea kuuluu, että mitä kassaneidille kuuluu?

Minä en tätä hahmoa ole tietääkseni ikinä edes nähnyt, mutta en halua että kukaan lähtee niin sanotaan vaikka, että juu.

Who really cares?

Ensin haukkuu kaikki ja marttyyrivetäytyy, sitten tulee takaisin keräämään sääliä. Kasva mieheksi ja tule takaisin sen jälkeen.

Who really cares?

Ensin haukkuu kaikki ja marttyyrivetäytyy, sitten tulee takaisin keräämään sääliä. Kasva mieheksi ja tule takaisin sen jälkeen.

Sorry- ja anteeksi. OK! Ärsyttää! Mutta mennään näillä!

Lugera voisi tehdä comebackin kera uuden nikin.

Who really cares?

Kenet lugera on haukkunut? Vai koko paikan kollektiivisesti? Mitä olen missannut? Ehdotan marttyyripullonpalautusta.

Mikäli asianomaisen tahtotila ei ole ristiriidassa olevaisuuden, ajan, äärellisyyden ja kaiken muun sellaisen kanssa, ehdotan, että asianomainen päätyy oikeaan ratkaisuun asiassa.

Kyllä.

Pullonpalautusautomaatti ja kassaneiti -saaga kaipaa jatko-osia.

Mun mielestä marttyyrivetäytymiset pitäis kieltää kaikilta muilta kuin vipeiltä, koska eivät pysty tekemään asianmukaisia polleja comebackistään.

Oliskohan se vähän sellainen juttu, että tätä ei kannata tivailla muilta vaan tehdä sen mukaan miltä itsestä tuntuu? Mitä ootte mieltä?

Oliskohan se vähän sellainen juttu, että tätä ei kannata tivailla muilta vaan tehdä sen mukaan miltä itsestä tuntuu? Mitä ootte mieltä?