Pitsapohjapolli

Pitsapohjan pitäis olla

• Äänestäjiä yhteensä
    22
  • Äänestys suljettu. .

Mangelo

Well-known member
Pitsapohjasta tuli ohut ja kiinteä tällä kertaa.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Pizza on leipä ja siinä tulee olla leipämäinen pohja. Päällisiä tulee olla sen verran, että ne eivät vetistytä pohjaa ja kypsyvät/rapeutuvat pizzan nopeassa kypsennyksessä hyvin. Pizza tulee olla leikattavissa lohkoihin ja syötävissä käsin. Pizzassa juusto tulee mahdollisen tomaattikastikkeen päälle, muiden päällisten alle.

Suomessa saa usein kasan toisiinsa sopimattomia limaisia aineksia jonka alla ohut raaka taikinalevy. Kaiken päällä törkeä määrä venyvää juustokorviketta. Tuotteen voi parhaiten syödä lusikalla jos maistuu.

markoj

Custom User
Olen yrittänyt pari päivää miettiä onko mulla jotain ehdottomia vaatimuksia pitsapohjan suhteen ja näyttäs siltä, ettei ole. Ei myöskään pizzapohjaa koskien. Kannatan kuitenkin pitsapohjia, koska ilman niitä pelkkien täytteiden syöminen olisi vaivalloista.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Suomessa saa usein kasan toisiinsa sopimattomia limaisia aineksia jonka alla ohut raaka taikinalevy. Kaiken päällä törkeä määrä venyvää juustokorviketta. Tuotteen voi parhaiten syödä lusikalla jos maistuu.
Kotipizza lähinnä, niin siitä tullut haettua silloin tällöin. Nykyisin ollut pakko ottaa puolijuustolla, kun tuntuu kuin olisivat lisänneet juuston määrää normiannokseen, vieläpä korvanneet juurikin joltakin ihme korvikkeelta maistuvalla. Onneksi on vaihtoehtoina etnisten pizzerioita, mistä saa kolibakteereja ja karvoja.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Olen yrittänyt pari päivää miettiä onko mulla jotain ehdottomia vaatimuksia pitsapohjan suhteen ja näyttäs siltä, ettei ole. Ei myöskään pizzapohjaa koskien. Kannatan kuitenkin pitsapohjia, koska ilman niitä pelkkien täytteiden syöminen olisi vaivalloista.
Kop. Milloin mitenkin. Menee ohuet- ja pannupizzat

Joni

Well-known member
Puolipaksu ja puolipehmeä on niin hieno fraasi että vastasin sen.
Komp! Vedettii sellanen pizzataxin americaano viime Pe puokkiin kauniin naisen seurassa(kaverin) ilman sinihomejuustoa. :ahem:

Viimeksi muokattu: