Pizzapolli

..

• Kyllä

Äänet: 12 75,0%
  • Ei

Äänet: 4 25,0%

• Äänestäjiä yhteensä
    16

jjv

Arschloch
Kuuluu, jos se tarpeeks kovaa huutaa myötätuuleen.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Ainakin kinkku-ananas -pizzaan. Koska jos siinä ei olis ananasta, niin se oliskin kinkkupizza! Hiukan sama homma kuin että vety ilman kinkkua ja munaa on pelkkä lihapiirakka.

Ei ole suht pitkään aikaan kyllä tullut ananaksellista pizzaa syötyä, mutta ei ananas siellä täytteiden seassa mua mitenkään haittaa.

Ykskakskol

1504
Mettästä kerätyt sienet, juusto ja jauheliha riittää hyvin.

Lunssila

Well-known member
Vähän olen alkanut kypsymään anakseen pitsassa. Vuosia olen pitänyt peruspitsana americano mukaania, eli kinkku-ananas-sinihomejuustoa. Sellaisen pitsan, jossa on sinihomejuustoa muttei ananasta, tilaaminen pitseriasta menee helposti fantasiapelleilyksi, joten olen vielä toistaiseksi jumissa tuon ananaan kanssa.

Trullinkaasu

Well-known member
Kuuluu, jos kyse on kinkku-ananas -pizzasta.

---

Itse muuten uskallan käydä vain Kotipizzalla pizzalla. Ja tilaan aina sen saman tropikanan sieltä. Oikee rohkelikko. :thumbup:

Zoe

Maagikko, noituja
Sijainti
Nollola
Kuuluuhan se. Suosikkipizzeriassani tilaan usein tonnikala-katkarapu-ananaspizzan.

Sijainti
Katabolia
Riippuu pitsasta meneekö ananas siihen. Ei se must ole, ehkä 20% syömistäni pitsoista sisältää ananasta, joten klikkasin ei.

Toinen pollin paikka olis ehkä pitääkö pitsassa olla juustoa.

Viimeksi muokattu:

Joni

Well-known member
Americano pizzaan ehdottomasti sopii kuin rasvattu lettu. :ahem: Muuten se riippuu tosiaan täytteistä että mihin sopii ja ei.

Mutta pizza ilman jalmaria on suht tylsä. Aina jallua sekaan nominomi! ;)

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Eikös kuitenkin pitäisi puhua päällysteístä. Eihän niitä sinne pizzan sisään laiteta, vaan päälle.
Paitsi kottosessa.
Paljon mahdollista. Vaikka ainakin puhekielessä voitaneen katsoa, että kun pizzan yläpinta täytetään erinäisillä aineosilla, sanotaan niitä aineosia myös täytteiksi. Hyväksyn molemmat.