Pohjois-Korea

Törni

Well-known member
Liittynyt
5.11.2004
Viestit
11306
Ylen Sankia Priha sanoi:
Päivänselvää.. totta kai.

Mutta päätös käyttää a-asetta on poliittinen itsemurha, oli punnukset vaa'assa mitkä hyvänsä.
Pandoran lipasta ei voi raottaa kuin äärimmäisissä tilanteissa. Sillä ei tule uhkailla eikä kiristää (kuten Pohjois-Korea tekee). Lippaan avaaminen ei saa olla minkään toiminnan lähtökohta. Tilanne Soulin pohjoispuolella on kuitenkin ainutlaatuinen. Pohjois-Korean hallinto tietää, että kun pistoolin piippu osoittaa Etelä-Korealaisen lapsen ohimoon, kaikki ovat voimattomia.

Ei muuta kun lunnasrahoja keräämään ;)
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Itse veikkailen, jotta P-Korealla ei ole liiemmin pateja isoihin pyssyihinsä. Paperitiikeri..

USAn tutkimukset eivät ole liiemmin puoltaneet sitä, jotta he olisivat ydinkokeen tehneet.. Katsoo mitä tarkemmat tutkimukset kertovat.
 

Törni

Well-known member
Liittynyt
5.11.2004
Viestit
11306
kouvotsvoni sanoi:
Itse veikkailen, jotta P-Korealla ei ole liiemmin pateja isoihin pyssyihinsä. Paperitiikeri..

USAn tutkimukset eivät ole liiemmin puoltaneet sitä, jotta he olisivat ydinkokeen tehneet.. Katsoo mitä tarkemmat tutkimukset kertovat.
Hyvin pitkälti samaa mieltä. Tai jos pateja onkin, alkavat kartussit olla niin homeessa, ettei kuula enää hiihdä. Tuo tykistöuhka on kuitenkin otettava vakavasti, vaikka se olisikin vain laskennallinen. Muuten Pohjois-Korean armeija onkin sitten pelkkää romurautaa. Vanhat T-54 ja T-55 vaunut ja armeijan muu kalusto ovat kirjaimellisesti museotavaraa. Koko Pohjois-Korea on kuin 50 -luvun stalinistinen ulkomuseo.
 

Black Leopard

Pantera negra
Liittynyt
23.5.2004
Viestit
8678
Sijainti
Läntinen Suomi
Törni sanoi:
Mitäs sellaisia ajatuksia Nomi on täällä esittänyt jotka ovat satuja?
Siinäpä se ongelma onkin. Hän ei ole esittänyt yhtään minkäänlaisia omia ajatuksia ja vastaväitteitä, vaan tyytynyt tyhjään, sisällöttömään valitukseen esittämistäni asioista. Pelkästään se, että vain julistaa suureen ääneen toisen esittämät asiat täydeksi roskaksi, vaatisi vakuudeksi jotain hieman muutakin.
 
Viimeksi muokattu:

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
Willer sanoi:
Tällaisesta ajattelusta se lähtee, nimittäin ihmisten silmitön lahtaaminen. Natseille juutalaiset olivat 'apinoita', islamilaisille terroristeille jenkit ovat 'apinoita', Stalinille vastustajat ylipäätään olivat 'apinoita'... Kun riisutaan ajatus, että viholliset ovat ihmisiä, jotka rakastavat, pelkäävät, unelmoivat.. ja että heillä on perhe, lapsia, siskoja, veljiä.. niin heidän lahtaamisensa on paljon helpompaa.
Myös foorumilla etenkin vapaassa ja sätissä on apinoita! :)

Niin tuskin tässä mitään sotilaallisia toimia kannattaa aloittaa. Pohjois-Korea on uhka vain itselleen ja omalle kansalleen. Vankila, joka näännyttää vankinsa. Hitaasti, mutta varmasti.
 

Balthazar

Luonnollisesti.
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
13560
Sijainti
Boogie Street
Henkilökohtaisesti toivoisin Pohjois-Korean pysyvän sulkeutuneena mahdollisimman pitkään. Joskus voitaisiin sitten ehkä havaita kuinka kauan ihmisryhmän täytyy olla eristyksissä, että syntyy uusi ihmislaji.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Nyt sitten räjäytyspaikalta on löydetty merkkejä radioaktiivisesta säteilystä, mutteivat tiedä oliko räjäytys onnistunut.
 

Black Leopard

Pantera negra
Liittynyt
23.5.2004
Viestit
8678
Sijainti
Läntinen Suomi
ettelbruck sanoi:
Kaikki eivät ehkä jaksa pontevasti haastaa riitaa vaikka provokaatio ja yksisilmäisyys ärsyttää.
Provokaatio ja yksisilmäisyys.... Mitä ihmettä!? Se että minä haastan "pyhän virallisen totuuden" on siis pelkkää provokaatiota ja yksisilmäisyyttä :eek!: :nope:

Sananvapaus tuntuu joskus olevan joillekin kovin, kovin häilyvä ja epämääräinen käsite.

Jokainen voi halutessaan todeta nuo edellä kirjoittamani asiat itse tosiksi koska vain haluaa. Todisteita on riittämiin. Kysymys onkin kuitenkin siitä, mitä haluaa nähdä ja kuulla, saati nyt uskoa todeksi.

Olen valmis koska tahansa puolustamaan kirjoituksiani täysin asiallisesti ja menemättä vähimmässäkään määrin henkilökohtaisuuksiin. En nimittäin kirjoita mitään minkä takana en pystyisi itse seisomaan. Valitettavasti kaikilla ei todellakaan näytä olevan sama periaate.
 
Ylös