Antsa Rieppo
Well-known member
These boost are made for walking. https://www.youtube.com/watch?v=SbyAZQ45uwwTuon kommentin aiheuttaman henkisen paineen ansiosta Rainierin tulos saa n. 100 metrin boostin.
These boost are made for walking. https://www.youtube.com/watch?v=SbyAZQ45uwwTuon kommentin aiheuttaman henkisen paineen ansiosta Rainierin tulos saa n. 100 metrin boostin.
Kävi päinvastoinTuon kommentin aiheuttaman henkisen paineen ansiosta Rainierin tulos saa n. 100 metrin boostin.
Kannattaa pyrkiä näkemään odotuksien alle menevät suoritukset siinä valossa, että seuraavalla kerralla onkin sitten helppo parantaa :thumbup:Kävi päinvastoin
Kentällä oli jalkapallomatsi ja yleisöä. Vetelin silti lippalakki päässä ja kieli vyön alla 12 minuuttisen.
Koska mittaukset olivat kesken, kai huudahdit (pysähtymättä kohdalla) naiselle "Jeg er helt ute og sykler!".Tänään pyöräilin pojan kanssa rauhallisesti 40 km Markassa. Matkalla tapahtunutta:
- Eräs lenkkeilijänainen seisoi neuvottomana neljän polun risteyksessä, neuvoin hänelle lyhimmän reitin Nittedaliin.
Mittaukset ovat pyöräillessä aina kesken, mutta sensorini rekisteröivät apua tarvitsevan. Sekvenssikisaa käydessäni "olisin saattanut" ilman aktiivista pysäytysyritystä ajaa suu vaahdossa ohi.Koska mittaukset olivat kesken, kai huudahdit (pysähtymättä kohdalla) naiselle "Jeg er helt ute og sykler!".
Moon mopoillut kilpaa.Puhuu hahmo, joka kommentoi joka mopotoikin postausta.
Niin, sullahan se sisäkumi jo pilkottikin pahasti.Moon paikannut sisäkumin.
Hyvin nuo on toiminut sateellakin eikä ole vielä tarvinnut vaihtaa. Mulla on crossarin mini-v jarruissa samanlaiset jarrupalat kuin maantiepyörässä ja maantiepyörässä yhdet palat kestää about yhden kauden (jos ajaisi pelkästään yhdellä pyörällä) eli ~4000km. Eivät siis kauhean nopeasti kulu (huom! siis jos on laadukkaat jarrupalat).. Cantilever jarrupaloja sensijaan joutui vaihtamaan kokoajan (kerran kuussa melkein).Mites nuo mini-v:t toimii sateella? Ja kuinka kauan palat kestää? Olen kyllä siinä käsityksessä että loppujen lopuksi levyjarrujen paino- ja aerodynaaminen haitta - pelkästään nopeutta ajatellen - kompensoituu varsinkin mäkisessä maastossa lyhyempien jarrutusmatkojen, ja sen että niihin voi luottaa, ansiosta.