Aurinko näköjään nousee yhdeksältä, ja laskee kolmelta. Tuossa välissä pitää huominen lenkki toteuttaa.
Enpä ole ajatellut. Voishan tuota. Mulla on yksi ongelma ja se on että ainoa paikka mistä voin päivittää Polar Flowta on kännykkä. Tietokonetta en saa päivitettyä koska company policy.Oletkos Jone ajatellut ottaa myös Stravan käyttöön? Nythän Polar-Flown integroiminen siihen on mahdollista ja helppoa.
STRAVA integration with Polar Flow
Kannattaa kyllä kokoella, mitäänhän tuossa et menetä, vaan saat lisäarvoa.Enpä ole ajatellut. Voishan tuota. Mulla on yksi ongelma ja se on että ainoa paikka mistä voin päivittää Polar Flowta on kännykkä. Tietokonetta en saa päivitettyä koska company policy.
En edes muista milloin viimeksi olen kaatunut pyörällä. Tänään kahdesti. Ensimmäinen oli viaton tilanne, jossa huomasin että edessä on jäätä, ehdin hidastaa vauhdin lähes nollaan - mutta kun alusta muuttuu sorasta vesipinnoitteiseksi jääksi, ei paljon ole tehtävissä. Toinen kerta, jonka seurauksena tuulitakki repesi kyynärpäästä ja kyljestä, tapahtui nk. seitsemän mutkan alamäessä. Kiinnitin huomion outoon tyyppiin joka kyykki kalliolla, ja seuraavassa hetkessä kynsin jäistä soratietä (alusta muuttui siinä samalla jäiseksi vesiliirroksi).Luut kuitenkin ehjät?
Meidän seurasta muutama ajaa maastossa aika paljon, varsinkin keväällä ja syksyllä. Meni yhdeltä kaverilta veneluu ja jotain muuta sen verran pahasti että titaanilevyllä kasaan kesän kuumimmassa kisarupeamassa. Ja just oli kyynervarsi mennyt keväällä.En edes muista milloin viimeksi olen kaatunut pyörällä. Tänään kahdesti. Ensimmäinen oli viaton tilanne, jossa huomasin että edessä on jäätä, ehdin hidastaa vauhdin lähes nollaan - mutta kun alusta muuttuu sorasta vesipinnoitteiseksi jääksi, ei paljon ole tehtävissä. Toinen kerta, jonka seurauksena tuulitakki repesi kyynärpäästä ja kyljestä, tapahtui nk. seitsemän mutkan alamäessä. Kiinnitin huomion outoon tyyppiin joka kyykki kalliolla, ja seuraavassa hetkessä kynsin jäistä soratietä (alusta muuttui siinä samalla jäiseksi vesiliirroksi).
No tiedänpä nyt, että osaan ainakin kaatua hyvin.
Vaikka takki oli kallis, ei se harmita - onneksi pyörään (ihmeen kaupalla) ei kuitenkaan tullut naarmuja .
Vasemman käden sormet, joilla kyynärpään ohella otin vastaan iskun, olivat hetken aikaa tunnottomat.
Jep. Opin varmaan tänään jotain. Vaikka luonteeltani varsin varovainen olenkin - ja muidenkin mielestä näen riskejä vähän kaikkiallaMeidän seurasta muutama ajaa maastossa aika paljon, varsinkin keväällä ja syksyllä. Meni yhdeltä kaverilta veneluu ja jotain muuta sen verran pahasti että titaanilevyllä kasaan kesän kuumimmassa kisarupeamassa. Ja just oli kyynervarsi mennyt keväällä.
Että varovasti siellä.
Pilvessä joo, mut tärkein jäi kertomatta: näkikö kyykkytyyppi lipat?En edes muista milloin viimeksi olen kaatunut pyörällä. Tänään kahdesti. Ensimmäinen oli viaton tilanne, jossa huomasin että edessä on jäätä, ehdin hidastaa vauhdin lähes nollaan - mutta kun alusta muuttuu sorasta vesipinnoitteiseksi jääksi, ei paljon ole tehtävissä. Toinen kerta, jonka seurauksena tuulitakki repesi kyynärpäästä ja kyljestä, tapahtui nk. seitsemän mutkan alamäessä. Kiinnitin huomion outoon tyyppiin joka kyykki kalliolla, ja seuraavassa hetkessä kynsin jäistä soratietä (alusta muuttui siinä samalla jäiseksi vesiliirroksi).
No tiedänpä nyt, että osaan ainakin kaatua hyvin.
Vaikka takki oli kallis, ei se harmita - onneksi pyörään (ihmeen kaupalla) ei kuitenkaan tullut naarmuja .
Vasemman käden sormet, joilla kyynärpään ohella otin vastaan iskun, olivat hetken aikaa tunnottomat.
Ei nähnyt :thumbup:Pilvessä joo, mut tärkein jäi kertomatta: näkikö kyykkytyyppi lipat?
Tonni on jo pyöräilyä :thumbup:Ihan ok tuo 2,492.4km.
Itse voisin ensi vuoden tavoitteeksi asettaa tuhat kilometriä. Ja asetankin.
Kyllä nyt löydään lyötyä!Tonni on jo pyöräilyä :thumbup:
Mitä tulee omiin lukemiini, olisi kilometrimäärä ollut huomattavasti suurempi, jos olisin ajanut pikiteillä maantiepyörällä :wink: