Polkupyöräily ja -pyörät

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Kaikki kiva kielletään. :frown:
Siellä rupes olemaan aika-ajoissa sellaista fillaria, jossa on ihan miniskidi-eturengas ja iso takarengas ja polkija oli makuuasennossa. Ei toteudu Pöhkiksen suosima optimaallinen ajoasento, jossa stonga on sitsiä korkeammalla lain.:confused:
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Ajatuksissani kehittyi Ravivisan ennakkotoikkia lukiessani ajatus hyödyntää mielikuvan voimaa, kun fyysiset voimat omassa suorituksessa alkavat hiipua.
Usein tulee väsyn iskiessä mielikuvissaan juostua/pyöräiltyä tutuissa maisemissa, mistä osaa laskea paljonko on matkaa 'kotiin'. '400 metrin päästä olen yli viimeisen ylämäen ja sen jälkeen on helppo loppupätkä'.
 
Liittynyt
24.1.2004
Viestit
10131
Sijainti
Oslo
Ostin tänään ANT+ donglen ja USB-jatkojohdon (jatkojohdon avulla ANT+:n saa lähemmäksi rullaa, jolloin niiden välinen yhteys toimii varmemmin). Näiden avulla sain yhdistettyä tietokoneen harjoitusvastukseen ym. härpäkkäisiin, joten pääsin kokeilemaan ZWIFTiä. Siinä oli 50 km ilmainen testiajomahdollisuus, josta käytin n.30 km tunnissa.
Luulin etukäteen että joudun pyöräilysessiota varten takavarikoimaan hetkeksi pojan iMacin, mutta oma vanha McBook Pro pyörittikin ohjelmaa ihan hyvin, vastoin ennakko-odotuksiani.

Nyt kun linkkasin Zwiftin Stravaan, jossa olen "premium member", osoittautuikin että voin sen ansiosta käyttää ZWIFTiä kaksi kuukautta ilmaiseksi.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.1.2004
Viestit
10131
Sijainti
Oslo
Ostaessani USB-jatkojohtoa "tietokoneliikkeestä", osoittautui hetkellisen kommunikaation jälkeen, että myös myyjä on pyöräilijä. Sen jälkeen alkoi kaverilla juttua riittää.
Olen pannut merkille, että kyseessä on yleinen ilmiö.
 

mustakaari

"Se on juurikin näin"
Liittynyt
15.1.2001
Viestit
6788
Sijainti
Rysälä
Ostaessani USB-jatkojohtoa "tietokoneliikkeestä", osoittautui hetkellisen kommunikaation jälkeen, että myös myyjä on pyöräilijä. Sen jälkeen alkoi kaverilla juttua riittää.
Olen pannut merkille, että kyseessä on yleinen ilmiö.
Pyöräilijät on myyjiä?
 
Ylös