jjv
Arschloch
Miten määritellään milloin on jonkun asian harrastaja?Tämän säikeen puitteissa se minimissään tarkoittaa pyöräilyn harrastajaa.
Miten määritellään milloin on jonkun asian harrastaja?Tämän säikeen puitteissa se minimissään tarkoittaa pyöräilyn harrastajaa.
Etkö oikeasti tiedä?Miten määritellään milloin on jonkun asian harrastaja?
En, määrittele.Etkö oikeasti tiedä?
En, koska sanalle on olemassa yleisesti hyväksytty määritelmä. Olet monesti Forumilla ilmaissut skeptisyytesi koulutusta kohtaan. Nyt olisi ihan peruskoulutuksesta hyötyä.En, määrittele.
Et vaan osaa.En, koska sanalle on olemassa yleisesti hyväksytty määritelmä. Olet monesti Forumilla ilmaissut skeptisyytesi koulutusta kohtaan. Nyt olisi ihan peruskoulutuksesta hyötyä.
Kysymys ei ole osaamisesta, vaan tietämisestä.Et vaan osaa.
Määrittele sitten pyöräilyn harrastaja.Kysymys ei ole osaamisesta, vaan tietämisestä.
Taisit unohtaa, että vastasin jo tähän kysymykseen.Määrittele sitten pyöräilyn harrastaja.
Huvittavaa on kun sanoit, että myös myyjä oli pyöräilijä. No Suomessa kun lähtisi ihmisiltä kyselemään harrastuksista niin aika moni etenkin vanhemmista ihmisistä sanoisi harrastavansa pyöräilyä. En tiedä kuinka paljon siitä sitten juttua kelläkin riittäisi, laaja on harrastajien kirjo. Itsestäni en osaa sanoa harrastanko pyöräilyä. Kyllä mä kesäaikaan ainakin kymmenen kertaa viikossa pyöräilen vapaa-ajallani, työmatkaa, mut huvikseni kuitenkin, samalla hinnalla bussillakin pääsisin.Taisit unohtaa, että vastasin jo tähän kysymykseen.
Tuossa asennossa ne polki, kun sai käyttää erikokoisia kiekkoja edessä ja takana.Australian Caleb Ewan (s. 1994) on ruumiinrakenteeltaan sirompi (165/61) kuin useimmat nykyiset huippusprintterit. Tuloksia on alkanut syntyä, ja huomiota herättää äärimmäisen aerodynaaminen tyyli:
"Rocket missile position"
Lippu.Ajelen Stravassa Suomen lipun alla. Onko se oikein? Pitäisikö vaihtaa Norjan lippuun? Kumpi ratkaisee, kansallisuus vai asuinpaikka?
Ei siihen loppujen lopuksi niin kauan enää mene, että olen asunut puolet elämästäni Norjassa. Savolainen olen aina.Lippu.
Eihän sitä muutu asuinpaikan mukaan miksikään. Tai ainakin itsestä vaikea löytää mitään savolaista.