Tämä jäi edelliselle sivulle.Fagerholmin postaamia polkupyöräkuvia nähnemme pian täällä?
Annat siis tietokoneelle vallan ohjata käyttäytymistäsi?Teki mieli treenata tänäänkin, mutta Stravan antaman käppyrän mukaan on järkevämpää pitää lepopäivä, joten
Erikoinen päätelmä. Oliko oma keksimä?Annat siis tietokoneelle vallan ohjata käyttäytymistäsi?
Onko Strava uskontosi/Jumalasi?
Väitän että ei, koska en halua olla vastuussa sanomisistani.Erikoinen päätelmä. Oliko oma keksimä?
Väität itse että ei, eli on siis hyvä syy olettaa heittosi olleen oma keksimä. Unohdin kyllä jo mistä oli kysymys, mutta ilmeisesti voitin väittelyn.Väitän että ei, koska en halua olla vastuussa sanomisistani.
Miten tämä liittyy polkupyöräily ja -pyörätiin?Puumiekallani raivaan esteitä.
Jospa niiden esteiden joukkoon joita jjv puumiekallaan raivaa kuuluu myös polkupyöriä.Miten tämä liittyy polkupyöräily ja -pyörätiin?
Tuskinpa. En usko, että ottamani valokuvat polkupyörästä pystyisivät tarjoamaan mitään lisäarvoa kennellekkään verrattuna googlen kuvahaulla löytyviin.Fagerholmin postaamia polkupyöräkuvia nähnemme pian täällä?
Pelgialainen perseenpäristin siellä oli. Kaveri ei kehtaa myöntää, ottaa mieluummin kilpailukiellon.Skandaali sai alkunsa cyclocross-pyöräilyn MM-kilpailuissa Zoldenissa. Kansainvälinen pyöräilyliitto UCI pyrkii kisoissa ensi kertaa havaitsemaan niin sanotun mekaanisen dopingin.
Ja käry kävi heti. Nuorten maailmanmestari van der Driessche sijoittui alle 23-vuotiaiden kisassa 11:nneksi. UCI viestitti kisan jälkeen, että teknikot ovat löytäneet belgialaisen pyörästä jotain, joka vaikuttaa moottorilta. Kun pyörästä poistettiin satula, vastaan tuli lähteiden mukaan kasa sähköjohtoja.
- UCI:lle tämä on ensimmäinen kerta, kun tekninen huijaus paljastuu. Meille tämä on murheellista. Suurin osa on ymmällään, kilpailukoordinaattori Peter van den Abeele sanoi Sporza-sivuston mukaan.
Huijaus on jo herättänyt pyöräilymaailman huomion. Jo ennestään dopingskandaalien ryvettämä laji ei ehkä kaipaisi enää tällaista julkisuutta.
- En tajua mitään. En koskaan uskonut, että tällaista tapahtuisi minun lähelläni. Toivottavasti kyse on yksittäistapauksesta. Olen kovin murheissani, seitsenkertainen maailmanmestari Marianne Vos sanoi.
Moottorihuijauksia on epäilty jo aiemmin, mutta vasta nyt näyttää siltä, että sellaisesta on saatu todisteita.
Ajattelinpa vaan, olethan harrastanut/harrastat valokuvausta.Tuskinpa. En usko, että ottamani valokuvat polkupyörästä pystyisivät tarjoamaan mitään lisäarvoa kennellekkään verrattuna googlen kuvahaulla löytyviin.
Mutta fillari on kylläkin hallussani luultavasti ensi viikolla. Tehtaalta se oli jo lähtenyt.
Niin, eikös tämä ollut nainen?Pyöräilyssä epäillään historiallista moottoriskandaalia
Pelgialainen perseenpäristin siellä oli. Kaveri ei kehtaa myöntää, ottaa mieluummin kilpailukiellon.
Ilmeisesti ilman nastoja?38 kilsaa tuolla liukkaudessa. Tietääpä pyöräilleensä. Nyt on kokovartalojumi kun kaikki energia meni jännittämiseen.
Olen harrastanut kyllä. Voitaneen sanoa, että harrastan yhä, vaikka onkin jäänyt taka-alalle.Ajattelinpa vaan, olethan harrastanut/harrastat valokuvausta.
Nastat on homoille.Ilmeisesti ilman nastoja?