Albert Oil
Hippi ja juntti
Mä taas alkaisin pikkuhiljaa tamperelaistua jos näissä tämän kaupungin jääkiekkojoukkueissa olisi mitään kannatettavaa.
Mähän olin pikkupoikana kova Tappara-fani. Oli Marja, Leppäs-Antti, Jarkon Mara, Lehtosen Aku, Haapalaisen Hannu, Suden Timppa, Nummisen Teppoa ja vaikka keitä.Mä taas alkaisin pikkuhiljaa tamperelaistua jos näissä tämän kaupungin jääkiekkojoukkueissa olisi mitään kannatettavaa.
Miten tämä liittyy polkupyöräily ja -pyörätiin?Jos esim. Hartsa tai minä aseella uhaten pakottaisi valitsemaan niin KooVeen valitsisin. Tai Ilveksen.
Mä olin koskilaisii jo ekalla viikolla kun tänne muutin. Aloin heti käydä ahkerasti Hakan peleissä, harkitsin kausikorttiakin.Mä taas alkaisin pikkuhiljaa tamperelaistua jos näissä tämän kaupungin jääkiekkojoukkueissa olisi mitään kannatettavaa.
Joukahainen - tuo F1-Forumin Joni.Miten tämä liittyy polkupyöräily ja -pyörätiin?
*Kirjoittaa muistivihkoon*Joukahainen - tuo F1-Forumin Joni.
Ellen aivan väärin muista, olen joskus luvannut tarjota sinulle kaljan. Ehkä muistan väärin?
Tarkistin asian, ja se on totta!Ellen aivan väärin muista, olen joskus luvannut tarjota sinulle kaljan. Ehkä muistan väärin?
Painu helvettiin siitä.Mitääh! Mulle?!?!? Mistä hyvästä!?!?
Kyllä. Palkinto tulee, pitää vain laatia ensin arvostelut kaikille kilpailuun osallistuneille. Palkinto on hyvä.Oot myös luvannut yllätyspalkinnon valokuvauskilpailun voittajalle, eli Vilperille...
Miten tämä liittyy polkupyöräily ja -pyörätiin?Kyllä. Palkinto tulee, pitää vain laatia ensin arvostelut kaikille kilpailuun osallistuneille. Palkinto on hyvä.
Joukahainen - tuo F1-Forumin Joni.Miten tämä liittyy polkupyöräily ja -pyörätiin?
Miten tämä liittyy polkupyöräily ja -pyörätiin?Joukahainen - tuo F1-Forumin Joni.