En ajanutkaan aivan Kikutille. Reitti alkoi käydä vaarallisen liukkaaksi, joten muutin suunnitelmaa, ja tein koukkauksen kohti Øyungenia, joka kuvassa taustalla näkyykin. Kuva on otettu n. 370 metrin korkeudella.Sade loppuu näköjään pian puolen päivän jälkeen. Sitten Kikutille.
Lausuntaohje (menee aika lähelle): "öijungen"Alaleukani irtosi, kun yritin kolmasti sanoa "Øyungen".
Eli taas kerran kolmas kerta toden sanoi.Alaleukani irtosi, kun yritin kolmasti sanoa "Øyungen".
Liimaatko sen takaisin kasvoihisi vai saanko mä sen? Tekisin siitä kipukoukun.Alaleukani irtosi, kun yritin kolmasti sanoa "Øyungen".
Puuliimallahan se takaisin paikalleen män.
Joensuun Sokos Hotel Kimmel = Puuma Outletpuuliima - Lee Puuma
Eikös toi nimi ollu varattu Mummikselle?Joensuun Sokos Hotel Kimmel = Puuma Outlet
Mikäs peli on kyseessä?Kohta on oikea tilauksessa. :ahem:
Siis sulle! Mulla on jo.Mikäs peli on kyseessä?
Ymmärsin että olet vaihtamassa omaasi, kun aiemmin puhuit jotain sen suuntaista.Siis sulle! Mulla on jo.
Näkeehän se forumisteistakin. Joukkis, minä, Jaqqu ja entisenä fillaristina Nomi. Tarviiko enämpi selitellä?Fillaristit taitaa olla normaaliakin luihumpaa sakkia. Ei riitä että vedetään epoja, kuin leipää vaan tuusataan vielä moottoreitakin sykkeleihin. :nope: