Tulepas Pöhkis syysreissulla viikonlopuksi tänne, saunotaan ja parannetaan maailmaa... tai sinä parannat minun sijoitustietämystä!
:ahem:
Onhan nuo vuokraukset olleet joskus tosi sähläämistä! Kodinkoneet on varsin helppoja vaihtaa, välitysfirma hoitaa vuokralaiset.
Yhden kerran vuokrasopimuksen purkuilmoitus ja häätö. Kaveri laittoi kämpän varsin paskaksi, piti toisen vuokralaisen kanssa rempata, jäi purku vaiheeseen... Viina-ja olutpulloja lainehti lattialla ja kaapeissa, jääkaapissa puoli vuotta vanhoja elintarvikkeita, ulkoterassilla viiden litran kurkkupurkki tupakannatsoja yli äyräiden. Karsea pinttyneen lian ja tupakan haju. Lie oksennusta ja kusta seassa. Pintaremppa ja myyntiin.
Ai niin noista toinen hävitti avaimen kaiketi Parolannummelle maastoon, no lukkojen vaihto asunnossa, ei sentään kaikki taloyhtiön lukot.
Sitä ennen yksi "sankari"vuokralainen meni tekemään kellarissa kansalaispidätystä, kun "kovat giltsit" tekivät kellarimurtoa, sai puukosta reiteen. Jäi toki tytötkin kiinni. Kaveri muutti nopeasti pois, kun pelkäsi, että tyttöjen poikakaverit tulevat kostamaan
Yksi muu huono ostos, huonosti tehty vesieristys, kosteusongelmia, piikkaukset auki ja jonkun viikon kuivatus. Remppa ja myyntiin. Ennen sitä yksi "jokamamman toivevävy" ( fiksu ja siisti kaveri) vajosi ihan huume/viina/doping(?)rappiolle ja 1½ tonnia karhusin ulosotossa 9 vuotta. Taisin saada 7 euroa.
Noissa arvonnousu kuittasi rempat, ei ihan täysi paskan maku jäänyt.
Noista jo oppi jotain. Olen yrittänyt saada mahdollisimman hyviä vuokralaisia, itse maksanut välityspalkkion joskus.
Opiskeleva tai toinen töissä nuoripari varsin hyvä.
EDIT::: Piti ihan muistella Puijonlaaksoa!!
:ahem: