Poll: Oletko kokeillut Segwaytä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pendellstock
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Oletko ajanut Segwayllä?

• Olen ajanut Segwayllä

Äänet: 2 11,1%
  • En ole ajanut Segwayllä

Äänet: 16 88,9%

• Äänestäjiä yhteensä
    18
  • Äänestys suljettu. .

pendellstock

Well-known member
Maan mainiossa Solsidan-sarjassa (mielestäni paras TV-sarja ikinä) yksi päähenkilöistä eli Fredde ajelee Segwayllä. Oletko ajanut sellaisella itse, ja jos olet, miltä tuntui? Haluaisitko itsellesi sellaisen?

A.) Olen ajanut.
B.) En ole ajanut

Itse en ole ajanut, mutta haluaisin kokeilla ja tekisi oikeastaan mieli hankkiakin sellainen.

Minua ei kiinnosta tippaakaan, mitä täällä tapahtuu. Olen ollut uskossa 20 vuotta, eikä minulla ole edes kuolemanpelkoa.

En ole kokeillut, mutta poika kokeili tuossa joku aika sitten ja oli kuulemma 'siistiä'.
Itse jos pääsen kokeilemaan, liidutan ensin asfaltille jonkun monzan ja lähen 'puottaa'.

En ole kokeillut, mutta poika kokeili tuossa joku aika sitten ja oli kuulemma 'siistiä'.
Itse jos pääsen kokeilemaan, liidutan ensin asfaltille jonkun monzan ja lähen 'puottaa'.

Mä ajattelin mennä Segwaylla jääkiekkokaukaloon kesken Liiga-matsin.

Ei sillä vissiin saa Suomessa julkisilla paikoilla liikkua mut tokihan tuollainen kannattaa hommata liituratakäyttöön. Just eräässä kaupungissa näin kun yks kaupunkikierrosturisti onnistui putoamaan tollasen kyydistä. Kääntyi liian hätäisesti.

Tukholmassa näin taannoin nämä veijarit suorittamassa työtehtävää.

Sk%C3%A4rmavbild+2011-07-06+kl.+19.03.10.jpg

Todella cool vempele viranomaiskäytössäkin, tosin kiinniotettujen kuljetus kamarille voi olla vähän haasteellista.

Tukholmassa tarvitaan näemmä Päivi Räsästä. Loppuu se kurvailu.

Kyllä fillari on parempi.

Tuon takia näistä ei kuulemma menestystä tullutkaan. Ihmiset ei halua matkustaa seisaaltaan ja tuon kanssa on vaikea kuljettaa tavaraa. Ja tietty hinta on korkea, taitaa moottorisoitu potkulauta olla paljon halvempi.

Tais olla talousvaikeuksissa noitten valmistaja ja laitteen keksijäkin kuoli kun tuollaisella kaatui maastossa. (edit: firman omistajahan se oli)

Viimeksi muokattu:
Eipä ole tullut testattua. Tallinnassahan noita oli vuokrattavana. En nyt muista, mitä olis tunti maksnaut. Olishan se varmaan ollu mukavaa. Mennä ympäri vanhaa kaupunkia muijaa ja muksua karkuun.

Eipä ole tullut testattua. Tallinnassahan noita oli vuokrattavana. En nyt muista, mitä olis tunti maksnaut. Olishan se varmaan ollu mukavaa. Mennä ympäri vanhaa kaupunkia muijaa ja muksua karkuun.

Mukulakivillä varmaan tosi nautinnollista.