Polttoaineen hinta

Kuinka paljon olisit valmis enintään maksamaan 95 oktaanisesta?

• Äänestäjiä yhteensä
    153

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Vellu sanoi:
Näinpä. Mutta bensiininä sitä tuolla itäblokin maissa tiettävästi myydään.
Juu ymmärsin kyllä :)

Eikö niissä sitten lue, että minkämoista oktaania ne pitää sisällään vai kusettaako ne?

Ittehän kyllä teen noissa itäblokin maissa niin, että käyn tankkaamassa tunnetuilla asemilla enkä missään paikallisen kylähullun privaattipumpulla. En meinaan oikein usko, että tarttee paljon pelätä moottorin hajoamista, jos käyn Tsekeissa vaikkapa Shellillä tankkaamassa.

DFiaA

I told you so
FO110K sanoi:
luitko tekstejä ollenkaan? sanoin ettei se ole mikään raketti
Mieleniintoista. Kerro lisää. Minä sanoin että on se melko raketti.

FO110K

Banned
DFiaA sanoi:
Mieleniintoista. Kerro lisää. Minä sanoin että on se melko raketti.
tarkka lainaus on kylläkin "On se raketti joo.." :rolleyes:

edit. mistäs muuten moinen inttäminen mun ajamista kohtaan?
itse olen todennut että 10% nousu on kova kun laskee paljonko se aiheuttaa lisäkustannuksia vuositasolla, mutta silti olen tyytyväinen autooni eikä ole tarvetta siirtyä pienempään...
kai asioista voi olla eri mieltä, eikä aina vain tyytyä siihen mitä maailmalla tapahtuu...

Viimeksi muokattu:

DFiaA

I told you so
FO110K sanoi:
tarkka lainaus on kylläkin "On se raketti joo.." :rolleyes:

edit. mistäs muuten moinen inttäminen mun ajamista kohtaan?
Pakko laittaa, kun kerran kommentoit mun viestejä. Itsepä ajamisestas kerroit, syytä itseäs!
itse olen todennut että 10% nousu on kova kun laskee paljonko se aiheuttaa lisäkustannuksia vuositasolla, mutta silti olen tyytyväinen autooni eikä ole tarvetta siirtyä pienempään...
kai asioista voi olla eri mieltä, eikä aina vain tyytyä siihen mitä maailmalla tapahtuu...

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
AJ sanoi:
Niinpä. Enemmistö maksaa aina enämpi. Veikkaanpa, että tässä tapauksessa kyseinen vähemmistö ei maksa mitään.
Olisikohan tässä(kin) tapauksessa kalliimpi halvempaa ?

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Formulanomi sanoi:
Olisikohan tässä(kin) tapauksessa kalliimpi halvempaa ?
Totta. OoPeelle tulis Suomessa 20c/litra kalliimpi bensa ilmaiseksi, jos yrittäis maksaa Visalla.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
AJ sanoi:
Totta. OoPeelle tulis Suomessa 20c/litra kalliimpi bensa ilmaiseksi, jos yrittäis maksaa Visalla.
Heinäkuussa kun tuun Suomeen ja todennäköisesti vuokraan auton, niin hullunrohkeudella aion taas kokeilla, saako sen tankattua bensa-automaatista Visalla. Rapoa odotettavissa :mad:

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
OoPee sanoi:
Heinäkuussa kun tuun Suomeen ja todennäköisesti vuokraan auton, niin hullunrohkeudella aion taas kokeilla, saako sen tankattua bensa-automaatista Visalla. Rapoa odotettavissa :mad:
:eek:

FO110K

Banned
DFiaA sanoi:
Pakko laittaa, kun kerran kommentoit mun viestejä. Itsepä ajamisestas kerroit, syytä itseäs!
nooh, kerroin ajamisesta lähinnä selvennyksenä miksen pienempään autoon tule vaihtamaan.
no jokatapauksessa, olen tyytyväinen autooni ja sen kulutukseen, mutta en ole tyytyväinen bensanhintaan kun menee yli 1.3€ litralta...
jarnauksen voi ainakin lopettaa tähän.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Jos 10% kerta on vähän, niin miksei se bensa vois maksaa 10% vähemmän?

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
OoPee sanoi:
Juu ymmärsin kyllä :)

Eikö niissä sitten lue, että minkämoista oktaania ne pitää sisällään vai kusettaako ne?

Ittehän kyllä teen noissa itäblokin maissa niin, että käyn tankkaamassa tunnetuilla asemilla enkä missään paikallisen kylähullun privaattipumpulla. En meinaan oikein usko, että tarttee paljon pelätä moottorin hajoamista, jos käyn Tsekeissa vaikkapa Shellillä tankkaamassa.
Juu, mä en ollut varma tuosta.

Mä epäilen, että vaihtoehto kee) tyhmännuukat autoilijat yrittää uhkarohkeasti tankata edullisinta mahdollista litkua.

DFiaA

I told you so
AJ sanoi:
Jos 10% kerta on vähän, niin miksei se bensa vois maksaa 10% vähemmän?
Jos ostaa kymmenen prosenttia kalliimpaa, josta saa kymmenen prosenttia alennusta, niin se kalliimpi onkin halvempaa :cool: