OoPee
Nuori ikäisekseen
Hyvin paljon mahdollistaVellu sanoi:Juu, mä en ollut varma tuosta.
Mä epäilen, että vaihtoehto kee) tyhmännuukat autoilijat yrittää uhkarohkeasti tankata edullisinta mahdollista litkua.
Hyvin paljon mahdollistaVellu sanoi:Juu, mä en ollut varma tuosta.
Mä epäilen, että vaihtoehto kee) tyhmännuukat autoilijat yrittää uhkarohkeasti tankata edullisinta mahdollista litkua.
Aika iso tankki Micrassa.DFiaA sanoi:Tankki täyteen 1.277....
Jopa selkäreppua isompi?AJ sanoi:Aika iso tankki Micrassa.
No kyllähän Micra selkärepuksi lasketaan, jos käyttää turvavyötä, mutta kuka haluis repun, johon ei mahdu mitään?DFiaA sanoi:Jopa selkäreppua isompi?
Kertomasi mukaan polttoainetta mahtuu paljon. Ja enpä tiedä onko selkäreppu, johon mahtuu kookkaat nojatuolit tai polkupyörät kätevästi sisään, kovin pieni.AJ sanoi:No kyllähän Micra selkärepuksi lasketaan, jos käyttää turvavyötä, mutta kuka haluis repun, johon ei mahdu mitään?
Kesällähän sitä ajelee fillarilla kaikki lähireissut. :thumbup:312T4 sanoi:Nyt pitää jo miettiä ihan tosissaan noita ajamisia, eli mitkä ovat tärkeitä js mitkä eivät :nope:
Ja uudet pohjat tänään. Fillaroidessa räntäsateessa, silmiin piirtyi ABC:n viherkeltaisen logon siimeksestä 1,064.Il Tempo Gigante sanoi:Hinnoista sen verran, notta eilen näin riisselin hinnassa uuden ennätyksen. ABC:n kylmäjakelimossa oli yli 1,05 €,
Stna.
Joo, yllättävän paljon. Melkein litra.DFiaA sanoi:Kertomasi mukaan polttoainetta mahtuu paljon.
hmmm, tälläkin suunnalla näyttää hinnat nousseen eilisen aikana 1.35x ja 1.36x lukemiin, ja tän aamun uutiset tietää ettei hinnat tuu laskeen tästä tasosta ennen juhannusta :jaska:Mutku sanoi:linja-auton ikkunasta seurasin katseella kun tankkasivat 1.36 ja jotain
mielenkiintoisenhan tästä tekee se että viime syksynä tämän luokan hintaa seliteltiin luonnonkatastrofilla (Katrina) ja sillä että tuotannosta uupuu paljonkin kapasiteettia...Runar ja Kyllikki sanoi:Jos tämä polttoaineen hinnan nousutahti jatkaa samaan malliin...
Selityksiä? Pikemminkin syitä. Globaaleilla markkinoilla ei oikein ole tällä hetkellä ylimääräistä tuotanto- ja jalostuskapasiteettia. Tällöin suhteellisen pienetkin häiriöt aiheuttavat hintapiikkejä. Itseasiassa yllättävän pitkään meni ennenkuin tuo hinta nyt nousi. Raakaöljy on tällä hetkellä tynnyriltä alle neljä taalaa halvempaa kuin Katrinan aikoihin ja jenkkien kesän ajokauden alkaessa hinnat tulevat vain nousemaan kun bensan kysyntä nousee ja tarjonta ei tahdo pysyä perässä.FO110K sanoi:mielenkiintoisenhan tästä tekee se että viime syksynä tämän luokan hintaa seliteltiin luonnonkatastrofilla (Katrina) ja sillä että tuotannosta uupuu paljonkin kapasiteettia...
nyt sitten muka jenkkien lomat ja euro vs usd tekee jo saman asian niin auta armias missä mennäänkään jos sattuu taas meksikonlahdelle kesän mittaan pari hurrikaania... :jaska:
vähän turhan helposti suomalaiset (myöskin allekirjoittanut) nieli syksyllä sen selityksen bensan korotuksen suhteen, ois saanu tulla kapinameininkiä niinku can & usa akselilla...