Positiivisesti yllättänyttä asiakaspalvelua

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Tänne saa antaa esimerkkejä moisesta, aloitan pelin:

Elisalla oli tuossa mainoskampanja, jonka perussanoma oli jotta "Me emme maksata uusien asiakkaiden etuja vanhoilla" tms.

No näin jossain lehdessä mainoksen, että avaaja saa 3kk:n ADSL:t puoleen hintaan ja laitoin asiasta Elisalle mailia, että eikö minun pitäisi saada sama etu.

Odotin jotain juupajaapa vastausta, mutta äsken kerrottiin että saan alennuksen samoilla ehdoilla kuin uudetkin tilaajat (eli sitoutumalla 12kk soppariin).

Tämä yllätti positiivisesti :thumbup:

burb

.
Toivottavasti Elisa toimii samoin myös niiden vanhojen asiakkaiden kanssa jotka eivät älyä kysellä mitään.

DFiaA

I told you so
jaska sanoi:
Tänne saa antaa esimerkkejä moisesta, aloitan pelin:

Elisalla oli tuossa mainoskampanja, jonka perussanoma oli jotta "Me emme maksata uusien asiakkaiden etuja vanhoilla" tms.

No näin jossain lehdessä mainoksen, että avaaja saa 3kk:n ADSL:t puoleen hintaan ja laitoin asiasta Elisalle mailia, että eikö minun pitäisi saada sama etu.

Odotin jotain juupajaapa vastausta, mutta äsken kerrottiin että saan alennuksen samoilla ehdoilla kuin uudetkin tilaajat (eli sitoutumalla 12kk soppariin).

Tämä yllätti positiivisesti :thumbup:
Menetitkö samalla vanhan asiakkaan edut?

burb

.
Kerran JYSK:ssä oli niin nätti myyjä että voisin kuvitella saaneeni hyvää asiakaspalvelua. Muistaakseni olin ostamassa sänkyä mutta muuta en tuosta ostosreissusta muistakaan, olin niin sen myyjän lumoissa.

markoj

Custom User
Pitäs varmaan taas ruinata jotain etuja/alennuksia/tms.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
burb sanoi:
Toivottavasti Elisa toimii samoin myös niiden vanhojen asiakkaiden kanssa jotka eivät älyä kysellä mitään.
Ei taida lain kirjainta noudattaen onnistua (koska tuon alennuksen saaminen edellyttää 12kk sitoutumista, niin uusilta kuin vanhoilta)

.. toki Elisa voisi kertoa edusta asiakkailleen laajemmin ;)

burb

.
burb sanoi:
Kerran JYSK:ssä oli niin nätti myyjä että voisin kuvitella saaneeni hyvää asiakaspalvelua. Muistaakseni olin ostamassa sänkyä mutta muuta en tuosta ostosreissusta muistakaan, olin niin sen myyjän lumoissa.
Piti muuten mennä myöhemmin uudestaan kun ei siitä ostamisesta tullut eka kerralla oikein mitään.

burb

.
jaska sanoi:
Ei taida lain kirjainta noudattaen onnistua (koska tuon alennuksen saaminen edellyttää 12kk sitoutumista, niin uusilta kuin vanhoilta)

.. toki Elisa voisi kertoa edusta asiakkailleen laajemmin ;)
Niinjuu, tossa on se 12kk sitoutuminen.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
burb sanoi:
Piti muuten mennä myöhemmin uudestaan kun ei siitä ostamisesta tullut eka kerralla oikein mitään.
Olisit pyytänyt myyjätärtä sängyn koeajolle ennen ostopäätöksen tekoa.

butterfly

Foorumin Niilo Pielinen
Sijainti
Lahtix
burb sanoi:
Tuliko toisella kerralla yhtaan mitaan? Mulla kavi kerran samalla lailla. Ei hjyva kun tavara jai kauppaan :mad_old:

Makkonen

Guest
Viime joulukuussa töistä tullessani kävin syömässä läheisellä huolto-asemalla. Mulla oli muovikassi mukana jossa oli vaatteita ja jotain lahjoja. Muistin vasta illalla, että mullahan oli kassi kun kävin syömässä. Aloin etsiä sitä mutten löytänyt.

Kävin huoltoasemalta kyselemässä josko kukaan olisi löytänyt sieltä sitä kassia. Myyjä tsekkasi takahuoneesta, muttei löytänyt sitä.
Myyjä sanoi katsovansa myöhemmin valvontakamerasta jos vaikka näkis minkänäköinen tyyppi on vienyt sen ja lupasi soittaa mulle asian tiimoilta.

Tunnin kuluttua myyjä soittaa ja sanoi että kymmenen minuuttia lähtöni jälkeen n.50v. mies oli ottanut muovipussini. Lupasi tulostaa turvakameran kuvan mulle jos siitä olisi vaikka hyötyä.
Tarkoituksena oli mennä seuraavana aamuna hakemaan se kuva.

Hetkeä myöhemmin myyjä soitti vielä ja sanoi tarkistaneensa vielä toisenkin kameran nauhan. Siitä ilmeni että tämä mies oli palauttanut kassini tiskille. Hetken etsittyyään, myyjä löysikin kassini jostain.

Tästä kaikesta vaivannäösta jäi hyvä mieli ja annoinkin pienen joululahjan tälle myyjälle kiitokseksi hyvästä palvelusta.

Viimeksi muokattu:

butterfly

Foorumin Niilo Pielinen
Sijainti
Lahtix
JayR sanoi:
Viime joulukuussa töistä tullessani kävin syömässä läheisellä huolto-asemalla. Mulla oli muovikassi mukana jossa oli vaatteita ja jotain lahjoja. Muistin vasta illalla, että mullahan oli kassi kun kävin syömässä. Aloin etsiä sitä mutten löytänyt.

Kävin huoltoasemlta kyselemässä josko kukaan olisi löytänyt sieltä sitä kassia. Myyjä tsekkasi takahuoneesta, muttei löytänyt sitä.
Myyjä sanoi katsovansa myöhemmin valvontakamerasta jos vaikka näkis minkänäköinen tyyppi on vienyt sen ja lupasi soittaa mulle asian tiimoilta.

Tunnin kuluttua myyjä soittaa ja sanoi että kymmenen minuuttia lähtöni jälkeen n.50 mies oli ottanut muovipussini. Lupasi tulostaa turvakameran kuvan mulle jos siitä olisi vaikka hyötyä.
Tarkoituksena oli mennä seuraavana aamuna hakemaan se kuva.

Hetkeä myöhemmin myyjä soitti vielä ja sanoi tarkistaneensa vielä toisenkin kameran nauhan. Siitä ilmeni että tämä mies oli palauttanut kassini tiskille. Hetken etsittyyään, myyjä löysikin kassini jostain.

Tästä kaikesta vaivannäösta jäi hyvä mieli ja annoinkin pienen joululahjan tälle myyjälle kiitokseksi hyvästä palvelusta.
:ahem:

burb

.
butterfly sanoi:
Tuliko toisella kerralla yhtaan mitaan? Mulla kavi kerran samalla lailla. Ei hjyva kun tavara jai kauppaan :mad_old:
Kyllä mä sain toisella kertaa ostettua sen sängyn, vaikka sattuikin olemaan sama myyjä.
Piti tosin hetki väistellä niitä muita myyjiä että sain haluamani myyjän palvelemaan...

butterfly

Foorumin Niilo Pielinen
Sijainti
Lahtix
burb sanoi:
Kyllä mä sain toisella kertaa ostettua sen sängyn, vaikka sattuikin olemaan sama myyjä.
Piti tosin hetki väistellä niitä muita myyjiä että sain haluamani myyjän palvelemaan...
:D Toivottavasti se naismyyja (??) ei kysynyt etta mikas on miehella mielessa. Oisit saattanut lipsauttaa jotakin tavattoman paljastavaa :cool:

burb

.
butterfly sanoi:
:D Toivottavasti se naismyyja (??) ei kysynyt etta mikas on miehella mielessa. Oisit saattanut lipsauttaa jotakin tavattoman paljastavaa :cool:
Juu oli se naismyyjä ja onneksi ei kysynyt...
Tai toisaalta mä menetän varmasti monta tilaisuutta kun yritän aina olla niin kovin korrekti ja asiallinen... :eek!: :jaska: :rolleyes: :)

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
burb sanoi:
Juu oli se naismyyjä ja onneksi ei kysynyt...
Tai toisaalta mä menetän varmasti monta tilaisuutta kun yritän aina olla niin kovin korrekti ja asiallinen... :eek!: :jaska: :rolleyes: :)
Olisit vain mennyt korrktisti ja asiallisesti kertomaan myyjättärelle "olisi tässä sänkyasiat mielessä, voisikohan neiti auttaa ?"

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
En ole yllättynyt että juuri jaska on noin tehnyt. :D

Itsehän sain jonkun soneran etuhomman joulukuussa, kun jostain myyntikojusta joku kaveri tuli asiasta juttelemaan. Sekin vaati jotain 12kk sitoutumista, ja sehän nyt oli mulle ihan yhdentekevä asia, sillä en minä aio liittymääni vaihtaa kuitenkaan. Niin jokatapauksessa, kun ennen mulle tuli lasku joka toinen kuukausi, niin nyt tulee joka kolmas kuukausi. Puhelinta käytän saman verran kuin aina, mutta lasku on pienempi niin se 20€ täyttyy siis huomattavasti hitaammin.

Eli voisin sanoa olevani hyvin tyytyväinen Soneran markkinointiin. Eli kun kysyivät onko mulla Soneran liittymä, niin tarjosivat minullekin samaa etua kuin muillekin.

Voisin siis sanoa, että Soneralla tuo toimii paremmin kuin Elisalla. Mun ei tarvitse kyylänä tarkkailla jotain mainoksia ja soittaa ja kinua samaa tarjousta vaan minulle tarjotaan sitä ihan muutenkin. Tosin jos tarvitsisi toimia noin, niin en toimisi, koska sehän nyt on ihan homojen hommaa. :D

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Tuossakaan sinuun ei otettu yhteyttä "wanhana" asiakkaana, vaan tarjottiin uutta liittymää. Mutta kätevästi vaihdettiin muuhun, kun saatiin selville sun liittymän tyyppi.

-> sinulla ei olisi etua, ellet olisi ko. myyntikojun ohi kävellyt.

Laskeppa Jakkues seuraavasta laskustas, paljon sun puheluhinnat nousee kun tuo 12kk jakso päättyy? Kun Sonera otti ton minimivelotuksen käyttöön...