Positiivisesti yllättänyttä asiakaspalvelua

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
KnowHow sanoi:
Ei jakkeuksen soittoihin kukaan muu vastaa kuin ace sätti-selibaatissaan ja sillonkin niiden jutut on niin huonoja ettei niistä kehtaa laskuttaa pörssiyhtiökään.
mistä se pörssiyhtiö tietää miten huonoja ne jutut on ?

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
jaska sanoi:
mistä se pörssiyhtiö tietää miten huonoja ne jutut on ?
salakuuntelevat. Meidän tapauksessa se siis jää yritykseksi. Edit: tai jäi yhteen kertaan. Nykyään meillä on automaagisesti ilmainen linja. :ahem:

Ace17

Acenteella
KnowHow sanoi:
Jakkeus+ace = tarviiko edes arvata?
Universumin tavoitelluimmat poikamiehet heittävät toki ihan parasta settiä, mutta hieman säästellen, sillä muuten pitäisi järkätä parempi jonotusnumerokäytäntö oven takana tungeksiville kaunottarille.

JOC

tavallinen virtanen
Ite soitin soneralle, ja kyselin että mites ois mulle toi nopeusluokan nosto kahdeksaan megaan, kun uusille asiakkaille annetaan 50% kolmelta kuukaudelta alennusta. Muija oli vähän arka, mutta lupas soittaa huomenna takas kun oli neuvotellut esimiehensä kanssa. Tältä pohjalta odottelen hyvää tarjousta alennuksilla niin saa vähän vauhtia nettiin..

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
JOC sanoi:
Ite soitin soneralle, ja kyselin että mites ois mulle toi nopeusluokan nosto kahdeksaan megaan, kun uusille asiakkaille annetaan 50% kolmelta kuukaudelta alennusta. Muija oli vähän arka, mutta lupas soittaa huomenna takas kun oli neuvotellut esimiehensä kanssa. Tältä pohjalta odottelen hyvää tarjousta alennuksilla niin saa vähän vauhtia nettiin..
Kannattaa kysellä, itsekin sain 12 megasen tosi reiluun hintaan ensimmäisiksi kolmeksi kuukaudeksi.

JOC

tavallinen virtanen
Perkele, asiakaspalvelija lupas soittaa tänään, muttei se mitään soittanut. Toivottavasti huomenna parempi onni.

NotShee

?aotuo ätiM
Sijainti
Lund, Skåne
Ovatkohan asiakaspalvelijat pitkänäperjantaina innokkaita soittelemaan? (Kai siellä joitakuita töissä on, mutta tiedä häntä)

burb

.
Tänään krillillä tilasin jotain geepeetä ( = GP = GrilliPaskaa ),
JA SAIN SITÄ MITÄ TILASINKIN!!!11

Oli hämmästyttävän häkellyttävä tilanne, olen ihan pyörryksissä vieläkin.

JOC

tavallinen virtanen
Eipä soneralta tultu vastaan, joten tilasin saunalahdelta kahdeksan megaa. Kysäsin muijalta että täytyykö nyt vaihtaa liittyymä, niin tokas vaan että se on sitten sun asias...

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
jaska sanoi:
Tänne saa antaa esimerkkejä moisesta, aloitan pelin:

Elisalla oli tuossa mainoskampanja, jonka perussanoma oli jotta "Me emme maksata uusien asiakkaiden etuja vanhoilla" tms.

No näin jossain lehdessä mainoksen, että avaaja saa 3kk:n ADSL:t puoleen hintaan ja laitoin asiasta Elisalle mailia, että eikö minun pitäisi saada sama etu.

Odotin jotain juupajaapa vastausta, mutta äsken kerrottiin että saan alennuksen samoilla ehdoilla kuin uudetkin tilaajat (eli sitoutumalla 12kk soppariin).

Tämä yllätti positiivisesti :thumbup:
Oletettavasti tämä meni jopa paremmin kuin kuvittelin :ahem:

... Elisa nostaa nyt hintoja, mutta ainakaan Digitodayn mukaan tämä ei koske määräaikaisia soppareita (se että koskisi taitaa olla jopa hieman kyseenalaista lain kannalta), joten minä saan vanhalla hinnalla vielä lähes vuoden :ahem: :thumbup:

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Ehkä tää kuuluis paremmin tinkaamisotsikkoon

Vaimon kone ei toiminut ja hän tekee etätöitä ja rikkinäinen kone olis pitänyt viedä korjattavaksi Helsinkiin olin kuitenkin saanut selville yhden tyypin numeron. Soittaessani tälle tämä henkilö kertoi

"Noh, tulen vaikka laitepuoli ei niin mun alaa olekaan. Tyyppi meinaan arvuutteli mulle "että se on sieltä koneen sisältä joku elektroniikkaosa rikki varmaankin".
Teki viitisen tuntia duunia ja sain systeemit kuntoon. Oli loppujen lopuksi sittenkin kyse käyttisongelmasta, siellä oli erilaista virusta ja spywaree sen verran että ei homma enää pelittänyt, ehkä sitä vaikeutti kun olin korjausyrityksissä poistellut "tollasia ylimääräsen näkösiä kansioita".
Tämä asiantuntija laittoi siihen nyt sitten softapalomuuria ja muuta ja katsoi kaiken läpi että kone on varmasti puhdas ja kaikki asetukset muutenkin kunnossa ja toimivat. Lisäks tyhjensi tempit, eheytin levyn jne jne.

Minä sitten sanoni "Kiitos paljon! Mä tarjoon joku kerta sitten vaikka kaffet tossa Teboililla jos samaan aikaan siihen satutaan. Saat pullankin jos oon oikeen höveli" ja sitten alko nauraa sellasta saatanan tyhmää naurua niinkuin ois paremmankin vitsin heittäny.
Tämä asiantuntija katseli melko hämmästyneenä minua siinä ja sanoi "Tekisiksä sun työtä 5 tuntia ilmaseks? Meinaan emmä kyllä ihan kahvikupillisella tätä työtä ollut ajatellut tehdä. Mulla meni 5 tuntia aikaa tähän. Tekisiksä tosiaan 5 tuntia ilmaseks töitä ventovieraalle?".
Minä siihen: "Mä...työtä 5 tuntia ilmaseks? Mut sehän ois ihan eri juttu!! Mähän teen ihan niinku...silleen...OIKEESTI töitä!! Mä ajan rekkaa, se on sentään....niinku oikeesti työtä. En mä ainakaan kehtais pyytää rahaa jos vähän aikaa pelaisin jonkun tietokoneen kanssa. Monethan ois valmiita ihan maksamaankin siitä että sais pelata toisten tietokoneilla päivät pitkät...tarttis muuta ku pelata ja pelata vaan."
tämä asiantuntija siihen sanoi, että "Seuraavan kerran voitkin sitten viedä koneen korjaamolle, kun se kerran on eri juttu tehdä sulle töitä tai sun tehdä töitä".
Olin varsin tuohtuneen näkönen ja sano "KORJAAMOLLE!!?? Mut sellanenhan MAKSAA jos koneen vie korjaamolle korjattavaks. Sit tarttis vielä ajaa Saloon asti eikä sitä edes sais sinne ennenkuin huomenna".
Asiantuntija ei osannut sanoo siihen sit enää muutakuin että "No se maksaa just siks, kun ne tekee siellä ihan oikeita töitä. Emmä kyllä ymmärrä sitä logiikkaa, että millä perusteella mun pitäs korjailla ventovieraiden koneita ilmaseks...ihan vaan siks kun korjaamolla homma maksaa ja tarttis vielä ajaa Saloon edestakasin. Munko se tarttis maksaa?".

Pistin naaman norsunvitulle ja tuuppasin sille 20 euroa kouraan. Tämä asiantuntija sitten että "Noh, oikeesti pitäs pyytää vielä 380 euroa lisää, mut antaa nyt olla koska tää kuitenkin on viimeinen kerta kun tuota konetta korjailen".

Vedätys onnistui mainiosti