Postipakettien liveseuranta

Lunssila

Well-known member
Materiaa sielun täytteeksi. Oikeasti tää seuranta ja odotus oli mielenkiintoisempaa kuin itse sisältö.

burb

.
Silmät on sielun peili, Lunssila tilasi sieluun täytettä -> laatikossa oli ripsiväriä.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Lunssila ei voinut katsoa vuoden 1988 kesäolympialaisia, koska ne käytiin Sielun kaupungissa. Teki liian kipeää.
Siksi toisekseen jannu ei ollut tuolloin syntynytkään.

Lunssila

Well-known member
Neljässä arkipäivässä piti saapua, nyt on kulunut kahdeksan. Mikään mene kohtuuvella.

Captain Howdy

Well-known member
1,5 kk sitten ebaysta tilaamani härpäke ei ole saapunut. Kauankohan sitä Kiinasta kannattaisi odotella saapuvaksi, ennenkuin tuomitaan menetetyksi?

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Minkälaiset selvännäkövehkeet postimiehillä on?

Eilen tuli puoliskon nimellä paketti ovelle ja kuittasin sen nimmarillani. Postin sivuilla näkyy, että paketin kuittasi minä, vaikkei nimeäni tai papereita heebo kysellyt.

markoj

Custom User
Sut on sirutettu ja se kuittauskone tunnistaa automaattisesti.

Örfil

Guest
Postimiesten päättelykyky riittää siihen, että erottaa miehen ja naisen toisistaan.
En tarkoita nyt mitään sivuvirkaa perhesovittelijana. Mutta toisaalta senkin voisi liittää postinjakajien toimenkuvaan?

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Postimiesten päättelykyky riittää siihen, että erottaa miehen ja naisen toisistaan.
En tarkoita nyt mitään sivuvirkaa perhesovittelijana. Mutta toisaalta senkin voisi liittää postinjakajien toimenkuvaan?
Kait muutkin kuin postimiehet erottavat, että kumpi on rouva ja kumpi herra Örfil, mutta mistä se postimies näkee sinun kuitatessa puoliskosi nimellä tulevan paketin, että olet etunimeltäsi Racer X?

Örfil

Guest
Ja takaisin asiaan: Bläk friday -lenkkarini ovat postissa. XXL toimittaa ne pakettiseurannan mukaan Örebrosta eli ei ne kyllä tänään postiin ilmesty.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Asia vaivasi ja sattui olemaan hollilla se postikuriiri (eli vakoilin ja hiivin perässään vuorokauden), niin kysyin asiasta. Heidän superlaitteensa kertoo ketä asuu missäkin osoitteessa ja sukupuolitestauksen jälkeen päätteli (tai kone kertoi?! Pitää ehkä hiipiä uudestaan kysymään), että minä olen Herra Kouvotsvoni.