Postipakettien liveseuranta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mangelo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Materiaa sielun täytteeksi. Oikeasti tää seuranta ja odotus oli mielenkiintoisempaa kuin itse sisältö.

Silmät on sielun peili, Lunssila tilasi sieluun täytettä -> laatikossa oli ripsiväriä.

Lunssila ei voinut katsoa vuoden 1988 kesäolympialaisia, koska ne käytiin Sielun kaupungissa. Teki liian kipeää.
Siksi toisekseen jannu ei ollut tuolloin syntynytkään.

Neljässä arkipäivässä piti saapua, nyt on kulunut kahdeksan. Mikään mene kohtuuvella.

1,5 kk sitten ebaysta tilaamani härpäke ei ole saapunut. Kauankohan sitä Kiinasta kannattaisi odotella saapuvaksi, ennenkuin tuomitaan menetetyksi?

Minkälaiset selvännäkövehkeet postimiehillä on?

Eilen tuli puoliskon nimellä paketti ovelle ja kuittasin sen nimmarillani. Postin sivuilla näkyy, että paketin kuittasi minä, vaikkei nimeäni tai papereita heebo kysellyt.

Sut on sirutettu ja se kuittauskone tunnistaa automaattisesti.

Postimiesten päättelykyky riittää siihen, että erottaa miehen ja naisen toisistaan.
En tarkoita nyt mitään sivuvirkaa perhesovittelijana. Mutta toisaalta senkin voisi liittää postinjakajien toimenkuvaan?

Postimiesten päättelykyky riittää siihen, että erottaa miehen ja naisen toisistaan.
En tarkoita nyt mitään sivuvirkaa perhesovittelijana. Mutta toisaalta senkin voisi liittää postinjakajien toimenkuvaan?
Kait muutkin kuin postimiehet erottavat, että kumpi on rouva ja kumpi herra Örfil, mutta mistä se postimies näkee sinun kuitatessa puoliskosi nimellä tulevan paketin, että olet etunimeltäsi Racer X?

Ja takaisin asiaan: Bläk friday -lenkkarini ovat postissa. XXL toimittaa ne pakettiseurannan mukaan Örebrosta eli ei ne kyllä tänään postiin ilmesty.

Asia vaivasi ja sattui olemaan hollilla se postikuriiri (eli vakoilin ja hiivin perässään vuorokauden), niin kysyin asiasta. Heidän superlaitteensa kertoo ketä asuu missäkin osoitteessa ja sukupuolitestauksen jälkeen päätteli (tai kone kertoi?! Pitää ehkä hiipiä uudestaan kysymään), että minä olen Herra Kouvotsvoni.