PP72:sen ja m.a.m.:in hääonnitteluotsikko

Frank

Heimosoturi
Liittynyt
26.1.1999
Viestit
6643
Sijainti
Äänisen Aallot
Mähän taisin olla läsnä kun te tapasitten? Jos se siis tapahtui siellä Varikon ala-otsikoissa?
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Originally posted by Frank:
<STRONG>Mähän taisin olla läsnä kun te tapasitten? Jos se siis tapahtui siellä Varikon ala-otsikoissa?</STRONG>
Joo, siellä "God is a DJ"-otsikossa. En ollut koskaan aikaisemmin törmännyt moiseen vittuilijaan, jolla sanan säilä sivaltaa rajattomasti, ja ärsyynnyin koko tyypistä. Myöhemmin tajusin miten hyvä jätkä se on.
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Originally posted by M. A. Maunula:
<STRONG>Minäkä vittuilija? :eek: Ehei, minähän olen tällainen kiltti pikku poika Helsingistä?</STRONG>
:rolleyes:
 

makke

Well-known member
Liittynyt
11.7.1999
Viestit
176
Sijainti
Vihti
Juu... Muistan kans hyvin elävästi noi ajat... Mutta siitä on nyt vasta vähä yli kax vuotta... Muistaakkeni maaliskuun puolessa välissä 99 kun ite tulin enemmälti mukaan, meno oli alaotsikoissa jo huimaava... Hauskaa oli itte kullakin... :D
 

Ptirronen

Satunnainen kirjoittelija
Liittynyt
22.5.2000
Viestit
838
Sijainti
Moussaka Beach
Oi niitä aikoja. Pirita/72/PP whatever oli vissiin ensimmäisiä Varikolla aktiivisesti chattailevia naisihmisiä, joten julkisuusarvo oli sen mukainen. Maunulan ensimmäinen nimimerkki taisi olla Frank Neal. Kyseisestä nickistä huomasi jo varhain, että esikuvansa tavoin "tuo kannattaa kiertää, sillä siitä ei pääse läpi". Oi niitä aikoja.
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Originally posted by Ptirronen:
<STRONG>Oi niitä aikoja. Pirita/72/PP whatever oli vissiin ensimmäisiä Varikolla aktiivisesti chattailevia naisihmisiä, joten julkisuusarvo oli sen mukainen. Maunulan ensimmäinen nimimerkki taisi olla Frank Neal. Kyseisestä nickistä huomasi jo varhain, että esikuvansa tavoin "tuo kannattaa kiertää, sillä siitä ei pääse läpi". Oi niitä aikoja.</STRONG>
Se eka nicki oli m.a.m
 

Carey Wilson

Well-known member
Liittynyt
2.6.2000
Viestit
218
Sijainti
Dagobah
Mä siis bestman tulin tapahtumien keskipisteeseen eli Suomen kauniiseen pääkaupunkiin Helsinkiin pe ip. Siinä sitte pe ehtoona kirkossa treenattiin jutskia ja mä vetelin moonwalkia alttarilla. Pe-la välisenä yönä relaxoiduin puhumalla unissani. Tai näin väitti kaaso. Lauantaina mä olin driver siis james. Kaikki meni hiton hyvin paitsi olinkin sit alttarilla vakavaa poikaa. Ennen häitä kevensin sulhon fiilistä viheltelemällä eri häämarsseja. Mun puhe hääjuhlassa oli päätön ja hännätön höpinä mut lauloin kuitenkin tsing tao beer songin.

Nojoo sit kymppi-jatkoil mun oli hoettava kaasolle jatkuvasti 'are you tired or what??? I'm just getting started up!' et en mä diggaa miten voi niinku väsyttää yhtä niin paljon. meikä joraa parketil omia kuvioitaan ja kaaso vaan nuokkuu pyödässä. ihme touhua!

muuten sit vaan totean olevani helvetin hyvä ilmakitarasankariässä!

ja tietty mikolle ja piritalle viel kerran ältsisti onnea.

GO HIFK! GO KOFF! YEE!
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Suurkiitokset bestmanille! Ja kaasolle!

:) :) :)
 

Minka67

Satunnainen jahkailija
Liittynyt
14.12.2000
Viestit
1861
Sijainti
Kuopio
Originally posted by Carey Wilson:
<STRONG>Nojoo sit kymppi-jatkoil mun oli hoettava kaasolle jatkuvasti 'are you tired or what??? I'm just getting started up!' et en mä diggaa miten voi niinku väsyttää yhtä niin paljon. meikä joraa parketil omia kuvioitaan ja kaaso vaan nuokkuu pyödässä. ihme touhua!

muuten sit vaan totean olevani helvetin hyvä ilmakitarasankariässä!
</STRONG>
Sinähän siellä parketilla seisoskelit ja kattelit immeisiä. Mä kyllä tanssin aivan oikein ja upeesti... :D

Mä taas totean olevani helvetin hyvä rumpali ja Tina Turner! :cool:

[ 08-08-2001: Message edited by: Minka67 ]
 

M. A. Maunula

Well-known member
Liittynyt
5.12.2000
Viestit
5892
Sijainti
Vittumaisenojan kämppä
CW: Se sun "moonwalk" näytti kyllä ihan peruuttavalta kamelilta mutta hyvä oli yritys. Sitäpaitsi jos sä olisit huomannut että sä osaat sen niin oot sää sevverta kahajo miäs että sää oisit toteuttanut sen.
:D
 

Carey Wilson

Well-known member
Liittynyt
2.6.2000
Viestit
218
Sijainti
Dagobah
mä en ala mitää quoteja laittaa. ethän sä minka67 voinu bailata kun olit niin soossissa ettet ees etees nähny tahi oisit pystyssä pysyny ilman tuoleja, pyötiä tai seiniä.

toista se oli mulla kun valloitin koko parketin. jotkut tais jopa luulla MUA huippujulkkikseks. :p
 

Minka67

Satunnainen jahkailija
Liittynyt
14.12.2000
Viestit
1861
Sijainti
Kuopio
Mä olin ihan iisisti siellä ja keskityin tyttären keräilyharrastukseen oikein antaumuksella.
"Laitas mulle vielä yks!"
 

Maisku

New member
Liittynyt
8.8.2001
Viestit
1
Varikolla itsekin noina aikoina pistäytyneen varoiuksen sana tytölle miehestä joka vannoo rakkautta saattaa siunattun tilaan ja lähtee seuraavan haasteen kimppuun. Todella julmaa kertakäyttöhedonismia, kyllä miehen olisi vastattava teoistaan.
 

Axel

Well-known member
Liittynyt
6.8.2000
Viestit
691
Myöhäiset onnitteluni johtuvat pelkästään tämän alueen lukemattomuudesta. Eli...

Lämpimät onnentoivotukset.
Olkoot avioliiton meret arvoitukselliset muttei karikkoiset.

Axel.
 

M. A. Maunula

Well-known member
Liittynyt
5.12.2000
Viestit
5892
Sijainti
Vittumaisenojan kämppä
Originally posted by Maisku:
<STRONG>Varikolla itsekin noina aikoina pistäytyneen varoiuksen sana tytölle miehestä joka vannoo rakkautta saattaa siunattun tilaan ja lähtee seuraavan haasteen kimppuun. Todella julmaa kertakäyttöhedonismia, kyllä miehen olisi vastattava teoistaan.</STRONG>
Jaahas, joku vakiokirjoittelija taas pupuna puhuu kokemuksen kovalla penisäänellä. Voi vittu, sanon minä!
 

Carey Wilson

Well-known member
Liittynyt
2.6.2000
Viestit
218
Sijainti
Dagobah
miten voisin kaaso unohtaa sen keräilyharrastuksen kun jouduin kantojuhdan rooliin. vieläkin on selkä ihan jumissa!
 
Ylös