Paljastelija
Well-known member
No, otan os...eikun onneva nyt sitten vaan.
Joo, siellä "God is a DJ"-otsikossa. En ollut koskaan aikaisemmin törmännyt moiseen vittuilijaan, jolla sanan säilä sivaltaa rajattomasti, ja ärsyynnyin koko tyypistä. Myöhemmin tajusin miten hyvä jätkä se on.Originally posted by Frank:
<STRONG>Mähän taisin olla läsnä kun te tapasitten? Jos se siis tapahtui siellä Varikon ala-otsikoissa?</STRONG>
Originally posted by M. A. Maunula:
<STRONG>Minäkä vittuilija? Ehei, minähän olen tällainen kiltti pikku poika Helsingistä?</STRONG>
Se eka nicki oli m.a.mOriginally posted by Ptirronen:
<STRONG>Oi niitä aikoja. Pirita/72/PP whatever oli vissiin ensimmäisiä Varikolla aktiivisesti chattailevia naisihmisiä, joten julkisuusarvo oli sen mukainen. Maunulan ensimmäinen nimimerkki taisi olla Frank Neal. Kyseisestä nickistä huomasi jo varhain, että esikuvansa tavoin "tuo kannattaa kiertää, sillä siitä ei pääse läpi". Oi niitä aikoja.</STRONG>
Sinähän siellä parketilla seisoskelit ja kattelit immeisiä. Mä kyllä tanssin aivan oikein ja upeesti...Originally posted by Carey Wilson:
<STRONG>Nojoo sit kymppi-jatkoil mun oli hoettava kaasolle jatkuvasti 'are you tired or what??? I'm just getting started up!' et en mä diggaa miten voi niinku väsyttää yhtä niin paljon. meikä joraa parketil omia kuvioitaan ja kaaso vaan nuokkuu pyödässä. ihme touhua!
muuten sit vaan totean olevani helvetin hyvä ilmakitarasankariässä!
</STRONG>
Jaahas, joku vakiokirjoittelija taas pupuna puhuu kokemuksen kovalla penisäänellä. Voi vittu, sanon minä!Originally posted by Maisku:
<STRONG>Varikolla itsekin noina aikoina pistäytyneen varoiuksen sana tytölle miehestä joka vannoo rakkautta saattaa siunattun tilaan ja lähtee seuraavan haasteen kimppuun. Todella julmaa kertakäyttöhedonismia, kyllä miehen olisi vastattava teoistaan.</STRONG>