PP72:sen ja m.a.m.:in hääonnitteluotsikko

M. A. Maunula

Well-known member
Sijainti
Vittumaisenojan kämppä
Kuules Montonen:
Papin kysymykset loppuivat sanoihin:"Kunnes kuolema teidät erottaa".

Kun mies ja nainen menee keskenään SELVIN PÄIN naimisiin, se tarkoittaa sitä, että ei TÄYDY rakastaa vaan rakastaminen tapahtuu automaattisesti. Ja tässä meidän tapauksessa, rakkaus on koko ajan läsnä. Vituttaako? Sinun attitudella et moista edes pääse kokemaan.

Mitä tulee minuun, elän elämäni onnellisinta aikaa. VAIMO ei ole raskaana, joten pakosta ei tahtomaan menty, vaan silkasta rakkaudesta.

Visuaaliset koordinaatiosi viittaavat erittäin hyvin suhtautumiseesi parisuhteisiin, joten annan neuvon: avaa verhot, pane ylänappi kiinni, mene peilin eteen ja opettele olemaan kohtelias.

Vaikka minä vittuilen chatissa, provosoin ja muutenkin tungen keppiä kusiaispesään, on mulla munaa tunnustaa rakkauteni papin edessä.

Pystytkö itse siihen papin edessä? Tai... löydätkö jonkun misukan vasemmalle puolelle sanomaan tahdon? Terv: nimimerkki "sivarit ankkureiksi"

Kiitos kaikille onnittelijoille!

Terveisin Maunulat

Jarkko Montonen

Well-known member
Ehe...

Maunula veti herneet...??? Hmmm...

Tuo ajatus jota tuossa mukailin muistamatta tarkkaan miten pappi sen sanoo juontuu siitä että olin nyt lauantaina ja viime lauantaina kuvaamassa häät ja molemmissa shown veti sama pappi. Tämän papin löpinöiden pääpointti oli juuri tuo jonka tuossa esittelin. Se oli tarkoitettu ikään kuin muistutukseksi siitä mistä tässä loppujen lopuksi on kyse. Ajatuksessa on oltava jotain koska se on jäänyt mieleeni. Sitä ei tässä yhteydessä todellakaan ole tarkoitettu vittuiluksi.

Jos olisin pistänyt tähän sen vastauksen jota alunperin ajattelin niin se olisi ollut vittuilua rankemman kautta, mutta ajattelin hoitaa tämän asian vittuilematta vaikka herkullinen sauma tässä tosiaan olisi ollut.

Se että en onnittele, johtuu ihan siitä että mun mielestä nettihahmojen onnitteleminen on vähän outoa. Lisäksi en pidä avioliittoa minään kovin kummoisena instituutiona. Esimerkiksi kuvatessani usein ajattelen että tässä sitä valmistellaan koristetta avioerotilastoihin.

Ihan ongelmattomalta toi teidänkään juttu ei rehellisesti sanoen vaikuta kun pitää oikein tänne tulla vakuuttelemaan että PP ei ole paksuna ja ihan puhtaasta rakkaudesta ja jopa selvin päin tässä naimisiin mentiin. Jos homma olisi hallussa ihan satasena niin sitä ei tarvitsisi netin välityksellä sivarille selostaa.

Mutta parasta mahdollista jatkoa teille joka tapauksessa.

Norman

Well-known member
Sijainti
( Y )
Originally posted by Jarkko Montonen:
<STRONG>Ehe...

Se että en onnittele, johtuu ihan siitä että mun mielestä nettihahmojen onnitteleminen on vähän outoa. </STRONG>
Suurin osa onnittelijoista on varmasti jutellut juhlaparin kanssa ihan kasvotusten. Ei noita häitä voi verrata mihinkään sieluttomien nettisankareiden seremoniaan.

Örfil

Guest
No voi mahoton ! Onnea roppakaupalla ja vinguttelen tässä virtuaali V10 moottoria taustamusiikiksi vruuuum, vruuum, vruuuum !!! :) :) :)

Vähän arvelin jotain tapahtuvan, kun PP kyseli täällä aiemmin kesällä aiheeseen liittyviä juttuja.

Itse asiassa mitä tässä onnea toivottelemaan sillä se onnen teko on nyt teidän omissa hyppysissä, se ei tule automaattisesti.
Kärsivällisyyttä, pitkämielisyyttä, itsehillintää, anteeksiantoa ja toisen vilpitöntä kunnioittamista - siitä se onni lähtee. Kehukaa toisianne kerran päivässä - vaikka syyttä - niin ne kehut muuttuvatkin yllättäen todeksi.

Olipa kivat uutiset näin maanantain alkajaisiksi

:)

72

Well-known member
Originally posted by Sam:
<STRONG>Onnea paljon!!!

Saanko lähettää häälahjaksi forumilaisille yhden yhteisen kuvanne? :)

Olette mahtava pari, pitäkää huolta toisistanne.</STRONG>
Kiitos! Älä lähetä yhteistä kuvaa. Me hoidamme sen itse, sikäli jos yksikin lauantaina otettu kuva onnistuu.....

:D

KIITOS KAIKILLE! ON TÄÄ VAAN MAHTAVAA!!!!!

M. A. Maunula

Well-known member
Sijainti
Vittumaisenojan kämppä
Jarkko: Leijuessa on mahdotonta vetää herneitä nenään. Jotenkin tuntuu että sulla tulee kuula punaiseksi aina kun joku asia liittyy instituutioon. That's your problem.

Naimisiin meno on läpihuuto juttu just niille, jotka eivät tiedä mitä elämältään haluavat. Me tiedettiin, siksi tämä. Ugh, olen puhunut.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Ptirronen: asia selvä. Riittääkö sinulle nuo jmt:n sivuilla olevat kuvat, vai haluatko niistä isomman version?

72

Well-known member
Lauantai 4.8. on ollutkin suosittu hääpäivä. Hannu NBA Möttölä meni naimisiin, samoin Arttu Yllytyshullu Harkki, ja Jenkkilässä Pierce 007 Brosnan. :D

Minka67

Satunnainen jahkailija
Sijainti
Kuopio
Originally posted by P. T. Maunula:
<STRONG>Lauantai 4.8. on ollutkin suosittu hääpäivä. Hannu NBA Möttölä meni naimisiin, samoin Arttu Yllytyshullu Harkki, ja Jenkkilässä Pierce 007 Brosnan. :D</STRONG>
Olikohan niillä lähellekään yhtä ihanat häät?

Sikaani

Well-known member
Sijainti
Virtuaalitodellisuus
Kyynisyys on cool, mutta ei vie tätä maailmaa eteenpäin. Joten olen onnellinen kaikkien niiden puolesta, jotka onnen uskovat löytäneensä.

Ketähän minä nyt oikein tässä onnittelen? Itseänikö?

Anyway, ONNEA!

Minka67

Satunnainen jahkailija
Sijainti
Kuopio
Kaason raportti häistä tulee vuorokauden sisällä...