Albert Oil
Hippi ja juntti
Mua taas en kielletty sanomasta tähän yhtään mitään. Siispä vaikenen.
Jäit jo kertaalleen kiinni...Originally posted by Albert Oil:
<STRONG>Mua taas en kielletty sanomasta tähän yhtään mitään. Siispä vaikenen.</STRONG>
Oletko Varikon Vellu??? eikö siellä joku Vellu ollut silloinOriginally posted by Vellu:
<STRONG>Lyhyestä virsu kaunis..
Onnea Vellulta ja Saijalta!</STRONG>
"Polkaista"....nice word.Originally posted by P. T. Maunula:
<STRONG>Mä kerkesin polkasta ekana kun kakkua leikattiin....... </STRONG>
Niin....sä polkasit sit vähän myöhemmin....Originally posted by M. A. Maunula:
<STRONG>
"Polkaista"....nice word.</STRONG>
Ja se toinen lenkkari on nyt varmaan jossain Manskun varressa, ellei joku ole korjannut sitä talteen.Originally posted by Minka67:
<STRONG>...ja auton perässä kolisi Batterytölkkejä ja Mikon vanhat lenkkarit.
Niin ja pulut meinas hyökätä mun päälle, kun jaoin riisejä siellä kirkon ulkopuolella!!! </STRONG>
Aivan varmasti. Ne ystävät jotka eivät ole ns. chattifrendejä, heitä on niin paljon, että vierasmäärä olisi ollut ties mitä.Olisi pitänyt kutsua kaikki siinä tapauksessa. Me haluttiin netti-ihmiset, koska he ovat meille erittäin rakkaita, ja yhteys heihin ei ole pelkkää nettailua tai sähköposteja, vaan tapaamme usein. Teemaaltaankin sopi, koska me tavattiin itsekin netissä.Originally posted by PikkuMyy:
<STRONG>Onnea Chatti-parille! Heräsi vaan kysymys luettuani tuota vieraslistaa, että onkohan teillä ystäviä Chatin ulkopuolella?</STRONG>
kuinkas se tapahtui? Oletteko muuten kauan tunteneet toisenne?Teemaaltaankin sopi, koska me tavattiin itsekin netissä
Sanotaan vaikka näin, että tosielämä on joskus virtuaalimaailmaakin ihmeellisempää.Originally posted by sasa:
<STRONG>
kuinkas se tapahtui? Oletteko muuten kauan tunteneet toisenne?</STRONG>
Tämä virtuuaalimaailma on se tylsempi, varsinkin kun on tavannut sen oikean ja tällöin tosielämässä on paljon hyviä hetkiä.Originally posted by P. T. Maunula:
<STRONG>
Sanotaan vaikka näin, että tosielämä on joskus virtuaalimaailmaakin ihmeellisempää.
Ollaan tunnettu hieman alle 3 vuotta.</STRONG>