Vakio
Well-known member
Tytöt,jotka tykkäävät pienenä hevosista, menevät isompina naimisiin aasien kanssa...
..Onnnea.
..Onnnea.
Kiitos.Originally posted by tuning:
<STRONG>Tytöt,jotka tykkäävät pienenä hevosista, menevät isompina naimisiin aasien kanssa...
..Onnnea.</STRONG>
Toi on kyllä totta. Mä olen kerran ratsastanut aasilla espanjassa (Estepona) ja sillä rupes yht'äkkiä stondamaan; jessus mikä kanki!Originally posted by tuning:
<STRONG>Tytöt,jotka tykkäävät pienenä hevosista, menevät isompina naimisiin aasien kanssa...
..Onnnea.</STRONG>
Höh? Älä hyvä ihminen sekoita minua tuohon P. T. Maunulaan, sillä muuten tästä sukeutuu hirmuinen kolmiodraama.Originally posted by Sam:
<STRONG>Ptirronen: asia selvä. Riittääkö sinulle nuo jmt:n sivuilla olevat kuvat, vai haluatko niistä isomman version?</STRONG>
Mutta et tarpeeks nopee, kun et kerenny mun ja Mylliksen kanssa terassiolusilleOriginally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Mä oon kipeen nopee... </STRONG>
Originally posted by OoPee:
<STRONG>
Mutta et tarpeeks nopee, kun et kerenny mun ja Mylliksen kanssa terassiolusille </STRONG>
Kerenny ja kerenny, ei se teidän terassi ollu kovin lähellä, joten en sitte 'kerenny' Ens kerralla jossain keski-Euroopassa, niin johan kerkiin!!Originally posted by OoPee:
<STRONG>
Mutta et tarpeeks nopee, kun et kerenny mun ja Mylliksen kanssa terassiolusille </STRONG>
Oorait, miten olis vaikkapa Wien?Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Ens kerralla jossain keski-Euroopassa, niin johan kerkiin!! </STRONG>
Ollaan vähän huonossa ja ennen kaikkea väärässä otsikossa keskustelemassa tästä, mutta toi Veitsi vois olla hyvä mesta... se on tässä keskellä... Semmonen viikonlopun mittanen bisse...Originally posted by OoPee:
<STRONG>
Oorait, miten olis vaikkapa Wien? </STRONG>
Sujui sitten loputkin lomasta ilman sen suurempia kommelluksia?Originally posted by Myllis:
<STRONG>Niiiinn...
</STRONG>
Totta!Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Ollaan vähän huonossa ja ennen kaikkea väärässä otsikossa keskustelemassa tästä, </STRONG>
Mä ajattelin olla P. T. Maunula -nickillä täällä.....Originally posted by Kortteen Topi:
<STRONG>Onnitteluni!
PP:n täytyy vissiin muuttaa nimimerkkinsä PM:ksi.</STRONG>