Katsoitko Uutisvuodon?patriot sanoi:Siis uutisvuodossa vai? :eek!: :yuck: :thumbdown
Kumpi oli parempi? Rehellinen vastaus, kii-iitooosss!
Katsoitko Uutisvuodon?patriot sanoi:Siis uutisvuodossa vai? :eek!: :yuck: :thumbdown
Itse katsoin reilut puolet. Eniten jäi mieleen, että Tervolla oli hirveä tarve olla äänessäMoe Szyslak sanoi:Kumpi oli parempi? Rehellinen vastaus, kii-iitooosss!![]()
Tawja oli jonkinverran parempi tossa ohjelmassa, muuten se sitten onkin kehnompi kaikin puolin.Moe Szyslak sanoi:Katsoitko Uutisvuodon?
Kumpi oli parempi? Rehellinen vastaus, kii-iitooosss!![]()
Se *yksi* linkkikö sinua riepoo? Mitäs minä sanoin.Moe Szyslak sanoi:Emmä siitä huolimatta tänne postaile mitään lapsellisia paskalinkkejä kuten sinä. :nope:
Että on varaa jäkättää.![]()
Kasvaisit jo sinäkin iso mies.![]()
Ja osaat muutenkin noudattaa mallikelpoisesti foorumin sääntöjä. Kommentoit reilusti itse topiikin otsikon mukaista aihetta, etkä arvostele muita kirjoittajia, etkä kehu itseäsiMoe Szyslak sanoi:Ei ne muuta osaa. :nope:
Tollasia ne Niinistön 'kannattajat' on kaikki. Ihan jokainen.![]()
(Ei ole oikeesti, vaan nämä on nää muutamat häiriköt, joiden kivesten laskeutumista odotetaan kuin työttömyyden loppumista) :ahem:
Muakin täällä syytetään vaikka mistä, mutta olen ihan systemaattisesti ottanut sen linjan etten aloita mitään paskaa,
Törni sanoi:Ja osaat muutenkin noudattaa mallikelpoisesti foorumin sääntöjä. Kommentoit reilusti itse topiikin otsikon mukaista aihetta, etkä arvostele muita kirjoittajia, etkä kehu itseäsi![]()
Kuten totesin, presidentti-toikissa olen aina ollut se vastaava puoli provokaatioihin. Tiukka linja. :thumbup:Törni sanoi:Ja osaat muutenkin noudattaa mallikelpoisesti foorumin sääntöjä. Kommentoit reilusti itse topiikin otsikon mukaista aihetta, etkä arvostele muita kirjoittajia, etkä kehu itseäsi![]()
Minä näen asian niinpäin, että aktiivinen nuorisojoukko ei halua kantaa vastuuta heikompiosaisista.Barco:[ sanoi:Nuoret näkevät ennen kaikkea kokoomuksen omakseen huomattavasti useammin. Nuoriso haluaa ottaa vastuuta itsestään, eikä dumpata sitä yhteiskunnalle.
Ihan noin muutenkin suomalaisia vaivaa välinpitämättömyys. Jos kadulla murjotaan jotain kuonoon, niin ei siihen enää nykyään kukaan mene väliin. :nope:Sam sanoi:Minä näen asian niinpäin, että aktiivinen nuorisojoukko ei halua kantaa vastuuta heikompiosaisista.
Sinähän vastakkainasettelua juuri lietsot! Kyllä porvarin nälöala on paljon paljon lyhyempi kuin esim keskivertokansalaisen. Akkiä lompsa täyteen. Aivan kuten nauramillamme ryssillä.Barco:[ sanoi:Tarvitseeko henkilön olla myös pätevä?
Punanuttujen ongelma on aina ollut lyhytnäköisyys. Vastakkainasettelun lietsonta on huonoin mahdollinen idea tässä vaiheessa. Niillä voitetaan nämä vaalit ja ehkä vielä seuraavatkin. Mutta pitkällä tähtäimellä se on tuhoon tuomittua.
Kyllä tässä piilee syvä viisaus. Halosen kannatus on pudonnut todella dramaattisesti. Ensimmäisen kierroksen jälkeen vielä paukuteltiin henkesleitä; ääniähän nyt on kuitenkin enemmän kuin pahimmilla haastajilla yhteensä. Nyt alkavat vitsit olla vähissä ja Halonen nyplää käsilaukkuaan vaalitenteissä entistä kiihkeämmin ja naama nykii sinne sun tänne.Barco:[ sanoi:Gallup-tulokset, jotka ennakoivat vain vähän päälle 50 % kannatusta Haloselle ovat kyllä hämmästyttäviä ja huolestuttavia. Halosesta ei enää voi missään tapauksessa puhua suosittuna presidenttinä. Istuvan presidentin pitäisi voittaa vaalit selvästi, varsinkin jos vastaehdokas ei ole erityisen pidetty. Eikä Niinistö ole suosittu: 25 % ensimmäisellä kierroksella ei ole mitenkään ihmeellinen tulos. Se miten Halonen onnistui saamaan vain murto-osan Vanhaselta ja pieniltä vapautuneista äänistä, kertoo karua kieltä siitä, että Halosen anti-bandwagonilla alkaa olla näköä ja kokoa.
Minä taas näen sen niin, että nuoret ymmärtävät, että pelkkä halu ei riitä, jos ei ole pelimerkkejä, joilla kannetaan vastuuta heikko-osaisista. Tylyä, mutta totta.Sam sanoi:Minä näen asian niinpäin, että aktiivinen nuorisojoukko ei halua kantaa vastuuta heikompiosaisista.
No nyt se on köyhäkin oikeassa kun Niinistöä tukee.mn97 sanoi:Köyhien asialla niminen puolue antaa tukensa Niinistölle.
Niin, "Työväen presidentti" puolustaa työntekemistä ... loogista.Sam sanoi:Ai niinkuin "Työväen presidentti"![]()
Entäpä sairaita, työttömiä ym. Pitäisikö palata siihen, että omaiset hoitavat vanhukset ja sairaat, jolloin yhteiskunnan ei tarvitse anonyymisti kantaa huolta moisesta. Eihän nykyiset nuoret viisaat bisnestä tekevät voi kohdata tulevaisuudessa vastoinkäymisiä, joista ei voi joko a) itse selvitä tai b) oman maallisen mammonan avulla selvitä...jaska sanoi:Niin, "Työväen presidentti" puolustaa työntekemistä ... loogista.