Presidentti 2006

Äänestän presidentiksi

• Niinistöä

Äänet: 52 42,6%
  • Halosta

Äänet: 31 25,4%
  • Vanhasta

Äänet: 24 19,7%
  • Jotakuta muuta, ketä?

Äänet: 15 12,3%

• Äänestäjiä yhteensä
    122

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
patriot sanoi:
:nope: :thumbfh: Nyt on kyllä harvinaisen ala-arvoista toimintaa. Jos joku jauhaa paskaa niin se löytyy kyllä vastapuolelta. Sä oot hyökännyt henkilöiden kimppuun ekalta sivulta asti. Me ollaan perusteltu, miksi me ei haluta Halosen jatkavan. Sun mielestä se on provoa.. Mielenkiintoista. Mä en luvannut poistua tästä toikista kuten sinä.
Soon niin, että sulle yritetään nyt järjestää bannia. Siis sen jälkeen kun hermostut. :ahem:

Sitten "viisaammat" voivat aina viitata siihen, kuinka Halosen "vastustajat" ja vastustajat sortuvat ala-arvoisiin tekoihin. Niin läpinäkyvää, että vituttaa. :dunno:

Törni

Well-known member
patriot sanoi:
Voi tsiisus! Oot sä lapsellinen... Aivan kuin tää olis joku Suomen ongelma...Muualla näin ei tapahdu?
Oliko sinulla mielipidettä lainkaan itse asiasta? Vai onko ainoa päämääräsi arvostella muita kirjoittajia?

PS. Minusta sinä olet erittäin kypsä mielipiteiltäsi.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
patriot sanoi:
:nope: :thumbfh: Nyt on kyllä harvinaisen ala-arvoista toimintaa. Jos joku jauhaa paskaa niin se löytyy kyllä vastapuolelta. Sä oot hyökännyt henkilöiden kimppuun ekalta sivulta asti. Me ollaan perusteltu, miksi me ei haluta Halosen jatkavan. Sun mielestä se on provoa.. Mielenkiintoista. Mä en luvannut poistua tästä toikista kuten sinä.
Ai ihmisten haukkuminen ei ole provosointia. Yleensä sä haukut muut forumistit ensimmäisinä heidän mielipiteittensä takia.

Sulla kun ei riitä minkäänlaisia faktoja, niin keskityt toisten haukkumiseen. Se, jos jokin, on todella säälittävää. :nope:

Vai vaivaako tää nykyinen vaalitilanne sua noin pahasti. Että Vanhanen häviää Niinistölle ja siitä alkaa kepun tappioputki eduskuntavaaleihin? Itsehän olet useaan kertaan todennut, että nyt käydään eduskuntavaalitaistoa eikä presidentinvaalia.

Juu, olen luvannut poistua tästä toikista. Mutta olet sinäkin luvannut monta asiaa. :D

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Formulanomi sanoi:
Soon niin, että sulle yritetään nyt järjestää bannia. Siis sen jälkeen kun hermostut. :ahem:

Sitten "viisaammat" voivat aina viitata siihen, kuinka Halosen "vastustajat" ja vastustajat sortuvat ala-arvoisiin tekoihin. Niin läpinäkyvää, että vituttaa. :dunno:
Kato, moderaattori jyrähti. :thumbup:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Moe Szyslak sanoi:
Ai ihmisten haukkuminen ei ole provosointia. Yleensä sä haukut muut forumistit ensimmäisinä heidän mielipiteittensä takia.

Sulla kun ei riitä minkäänlaisia faktoja, niin keskityt toisten haukkumiseen. Se, jos jokin, on todella säälittävää. :nope:
Patriot sentään on yrittänyt keskustella aiheesta. ;)

Mitä itse olet tehnyt ? - provoillut syyttämällä muita loanheittelystä. :nope:

Ei näin. Jos keskustellaan --> keskustellaan aiheesta, eikä aiheen vierestä. Modet voisi tosiaan jo reagoida.... :ahem: (Tässä toikissa on ongelmana jo siis sekin, että ei uskalla ottaa kantaa koska "kaikki" koetaan loanheitoksi jne.)

ps. Hyvä, että jätät tän toikin.... :ahem:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Formulanomi sanoi:
Patriot sentään on yrittänyt keskustella aiheesta. ;)

Mitä itse olet tehnyt ? - provoillut syyttämällä muita loanheittelystä. :nope:

Ei näin. Jos keskustellaan --> keskustellaan aiheesta, eikä aiheen vierestä. Modet voisi tosiaan jo reagoida.... :ahem: (Tässä toikissa on ongelmana jo siis sekin, että ei uskalla ottaa kantaa koska "kaikki" koetaan loanheitoksi jne.)

ps. Hyvä, että jätät tän toikin.... :ahem:
Stabu tais inhaloida herneet nekkuun eilen kun muutaman vitsin heitin vapaan puolella. :D

Ota ihan rauhallisesti, hengitä syvään ja päästä paha ilma sisältäsi ulos. Noin, nyt on hyvä olla.

Kyllä sulla on aika siniset lasit silmillä jos et ole nähnyt loanheittoa tässä topiikissa?

Mutta voihan sen nyt kääntää noinkin päin, jos haluat. :thumbup:

Ja en mä tätä toikkia ole mihinkään jättämässä, vanhat äijät nuorten kollien kanssa vetää laatujarnaa. :ahem:

Ja mitä tulee moderaattoreihin, niin kyllähän se olis hyvä kitkee tollanen kuittailu pois, mitä sä harrastat niin täällä kun vapaassakin. :ahem:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Moe Szyslak sanoi:
Stabu tais inhaloida herneet nekkuun eilen kun muutaman vitsin heitin vapaan puolella. :D

Ota ihan rauhallisesti, hengitä syvään ja päästä paha ilma sisältäsi ulos. Noin, nyt on hyvä olla.

Kyllä sulla on aika siniset lasit silmillä jos et ole nähnyt loanheittoa tässä topiikissa?

Mutta voihan sen nyt kääntää noinkin päin, jos haluat. :thumbup:

Ja en mä tätä toikkia ole mihinkään jättämässä, vanhat äijät nuorten kollien kanssa vetää laatujarnaa. :ahem:
Minulla ei ole herneitä nokassa. Ei politiikan takia, eikä minkään muunkaan asian takia. Suosittelisin kuitenkin, että jättäisit aiheen niille, jotka ovat siitä kiinnostuneita ja ymmärtävät myös hyvien tapojen päälle. (vrt. esim. viittauksesi tablettien käyttöön) :thumbup:

ps. Mä olen katsellut tätä sun vaahtoamistasi tässä toikissa jo pitempään "tällä silmällä"...;) (vrt. esim. BB-Iinan pahaan silmään...)

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Formulanomi sanoi:
Minulla ei ole herneitä nokassa. Ei politiikan takia, eikä minkään muunkaan asian takia. Suosittelisin kuitenkin, että jättäisit aiheen niille, jotka ovat siitä kiinnostuneita ja ymmärtävät myös hyvien tapojen päälle. (vrt. esim. viittauksesi tablettien käyttöön) :thumbup:

ps. Mä olen katsellut tätä sun vaahtoamistasi tässä toikissa jo pitempään "tällä silmällä"...;) (vrt. esim. BB-Iinan pahaan silmään...)
Sua taitaa tosissaan ärsyttää se että puolustan Halosta täällä? :doubtful:

Mielenkiintoista että näet itsesi kuitenkin oikeutetuksi puuttumaan muiden postauksiin kun omat postauksesi ovat kuitenkin ihan yhtä henkilökohtaisuuksiin meneviä kuin muidenkin.

Huumoritajuttomuudelle ei ihminen voi mitään. Sen kanssa on vain elettävä.

Tosin mun 'vaahtoaminen' onkin sitten se paha asia, kun sattumalta pidän Halosen puolia täällä, jossa häntä lyödään välillä kuin vierasta sikaa. En siis kuulu enemistöön, joten mä sitten 'vaahtoan' kun puolustan häntä. Nyt sitten vielä yritetään vaientaa uhkaamalla moderaattoreilla yms. piikittelyä.

Eikö sulle sovi reilu peli vai harmittaako gallup-tilanne noin paljon? :eek:

Voit rauhassa jatkaa 'asiakeskusteluasi' täällä. Sitä on hieno lukea ja perustuu totuuteen eikä mihinkään mutu-juttuihin. :ahem:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Moe Szyslak sanoi:
Mä en usko että se ketään ärystää, kun sä et tee sitä.

Syytät vain Halosen arvostelijoita lokaamisesta, vaikka arvostelu ei olisi edes suoraa vaan kyselyä "Mitä hän on saanut aikaan" et vastaa vaan väität tuota loanheitoksi.

ja jos loanheitosta puhutaan, niin väittäsin, että sinä olet tehnyt sitä eniten mm. Kepua ja Niinistön "Työväen presidentti" -kamppista kohtaan.

Ethän sä ole edes katsonut vaalikeskusteluja, mutta silti olet varma että Halonen on oikea valinta. Tuskin olet edes lukenut Niinistön perusteita tuolle sloganille (jotka on oikeasti järkevät) mutta silti arvostelet sitä.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Moe Szyslak sanoi:
...

Tosin mun 'vaahtoaminen' onkin sitten se paha asia, kun sattumalta pidän Halosen puolia täällä, jossa häntä lyödään välillä kuin vierasta sikaa. En siis kuulu enemistöön, joten mä sitten 'vaahtoan' kun puolustan häntä.
Se ei todellakaan ärsyttäisi. Sikäli siis jos kommenteilla puolustaisit Halosta. Vähän näyttää siltä, että huidot sinne tänne kohdistamatta ja perustelemattasi "puolustustasi" kunnolla. ;)
Mielenkiintoista että näet itsesi kuitenkin oikeutetuksi puuttumaan muiden postauksiin kun omat postauksesi ovat kuitenkin ihan yhtä henkilökohtaisuuksiin meneviä kuin muidenkin.
Menevätkö ne henkilökohtaisuuksiin ? Jos menevät niin, anteeksi. Mutta on se vain kumma, että henkilökohtaisuudeksi joillekin riittää, että heille sanoo jonkun poikkipuolisen sanan tai ylipäätään vastaa.

Huumoritajuttomuudelle ei ihminen voi mitään. Sen kanssa on vain elettävä.
Ei voi mitään, mutta jos kuvittelet että muutkaan ymmärtävät sinun heittosi huumoriksi niin voe, moe! ;)

Nyt sitten vielä yritetään vaientaa uhkaamalla moderaattoreilla yms. piikittelyä.
Niin ja sun kirjoituksistasi näkyi lävitse se kuinka toivot saavasi provoilemalla Patriotille bannin....se uhkailuista. Et taida osata lukea. :)

Edit: Niin ja tähän osaan on syytä lisätä vielä se, että samalla kun otin esiin sen, että moderaattorit voisivat puuttua tähän...niin kyllähän itsekin kirjoitan nyt asian vierestä (kun huomauttelin sinun kirjoituksestasi ja vähän aiemminkin...) ja sikäli siis ITSEKIN tunnen ansaitsevani (tai voin saada) tästä sanktiota. Oletan että samalla tämä keskustelu siistittäisiin muutenkin ylimääräisistä valitteluista loanheittämisestä jne.
Eikö sulle sovi reilu peli vai harmittaako gallup-tilanne noin paljon? :eek:
Se kenestä tulee pressa ei hetkauta suuntaan tai toiseen. Oma "suosikkini" on Niinistö, joka näytäisi johtavan tätä voorumin pollia. :)

Voit rauhassa jatkaa 'asiakeskusteluasi' täällä. Sitä on hieno lukea ja perustuu totuuteen eikä mihinkään mutu-juttuihin. :ahem:
Hienoa. Näkemiin sitten...;)

Viimeksi muokattu:

sooda

Alan Parsa
Sijainti
the real mid-west, Seinäjoki
Ajelin äsken kylällä ja alkoi naurattaa vaalimainokset. Kokoomus tunnustaa suoraan Saulin mainoksessa: AIKA ON OHI. Ainakin kun hieman edempää katsoo. Saulin aika taitaa todellisuudessakin olla ohi. Jopa kokoomuksen sisällä vaalien jälkeen. Ei toivoakaan pääsystä mahdolliselle toisella kierrokselle.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Juu, mä luulen että jatketaan sitten 6 vuoden päästä kun pelissä on vähän panostakin ;)

patriot

Foorumin senaattori
Törni sanoi:
Oliko sinulla mielipidettä lainkaan itse asiasta? Vai onko ainoa päämääräsi arvostella muita kirjoittajia?

PS. Minusta sinä olet erittäin kypsä mielipiteiltäsi.
:eek!: No on mulla mielipide asiasta. Ikävää, mutta tälläistä on meno läntisissä demokratioissa. Sä annoit ymmärtää, että se olisi Suomen ongelma. Näin ei ole!

patriot

Foorumin senaattori
Moe Szyslak sanoi:
Mun osalta tähän lapselliseen provo-toikkiin kirjoittelu loppuu tähän.So long, suckers :D
Tämä sivulta yksi! Nyt sitten vain odotellaan... Kuten Nomi edellä totesi ei tässä ärsytä se, että Halosta puolustaa. Se ärsyttää, että ei osata sanoa miksi Halosen pitäisi jatkaa tai miksi joku häntä äänestää. Tasan yksi hahmo on sen tähän mennessä perustellut. Suurimmat loanheitot on tullut kyllä Vanhasta ja Niinistöä vastaan!

Tänään on muutes Sauli helvetin tulessa. Ylen ehdokastenttisarja jatkuu. Ne on ollut hauskoja lähetyksiä. Soini joutui eilen puolustamaan moraaliaan ja seksuaalisuuttaan. :D Miten käy Saulin? Pitänee katsoa...

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Saulia lytätään median otsikoissa kätevästi: Hesarissa oli otsikkona että Niinistö veisi Suomen Natoon. Tosin kyse on kyselyn tuloksista, ei Niinistön (ääneen lausutusta) jutusta. :D

Sit oli se Iltalehden jouluun ajoitettu otsikko...

Demarinuoret repäisevät:

Artikkelissa viitattiin Helsingin Sanomien Nyt-liitteessä julkaistuun Niinistön haastatteluun, jossa presidenttiehdokas sanoi, ettei aio kasvattaa viiksiä, koska "ne ilmeisesti tahriintuisivat jogurttia syödessä tai jotain".

Demariopiskelijoiden lehdessä kirjoitettiin, että "todennäköisempi syy on kuitenkin se, että viiksekkäänä Sauli muistuttaisi vähän liikaa erästä kampanja-aatteensa esikuvaa 1930-luvun Saksasta."
Jos äänestän, äänestän Halosta, ettei toista kiekkaa tarvittais :D

Black Leopard

Pantera negra
Sijainti
Läntinen Suomi
Bjarne K on Laxin tapaan huolissaan suomalaisten "liian kielteisestä suhtautumisesta Yhdysvaltoihin että Israeliin" :alppu: :tongue:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
patriot sanoi:
Tämä sivulta yksi! Nyt sitten vain odotellaan... Kuten Nomi edellä totesi ei tässä ärsytä se, että Halosta puolustaa. Se ärsyttää, että ei osata sanoa miksi Halosen pitäisi jatkaa tai miksi joku häntä äänestää. Tasan yksi hahmo on sen tähän mennessä perustellut. Suurimmat loanheitot on tullut kyllä Vanhasta ja Niinistöä vastaan!
Äänestän Halosta koska se on parempi kuin kukaan muista ehdokkaista. Mun mielestä sen linjaukset on ollut kauttaaltaan aika hyviä. Niinistön toimet valtionvarainministerinä oli kaukana inhimillisistä. Niinistö on pääoman ja kylmän rahapolitiikan puolestapuhuja. Vanhanen on taas vähän saamaton. Ilmatilaloukkauksissa todella tossu. Ulosantikin niin heikkoa ja tylsää. Saa pitkästymään ekalla 5 minuutin lauseella. Enkä nyt millään tavalla tarkoita mitään änkyttämistä. Sille ei voi mitään.

Halosessa on särmää. Uskaltaa sanoa. Pitää ihan jöötä, eikä vaan hissuttele. Kyllä valtiopäämiehen tuleekin vähän tiuskia ja määräillä.

Knoukka

Well-known member
Moe Szyslak sanoi:
Äänestän Halosta koska se on parempi kuin kukaan muista ehdokkaista. Mun mielestä sen linjaukset on ollut kauttaaltaan aika hyviä. Niinistön toimet valtionvarainministerinä oli kaukana inhimillisistä. Niinistö on pääoman ja kylmän rahapolitiikan puolestapuhuja. Vanhanen on taas vähän saamaton. Ilmatilaloukkauksissa todella tossu. Ulosantikin niin heikkoa ja tylsää. Saa pitkästymään ekalla 5 minuutin lauseella. Enkä nyt millään tavalla tarkoita mitään änkyttämistä. Sille ei voi mitään.

Halosessa on särmää. Uskaltaa sanoa. Pitää ihan jöötä, eikä vaan hissuttele. Kyllä valtiopäämiehen tuleekin vähän tiuskia ja määräillä.
Moe kyllä tiivisti meikäläisenkin kannan aika hyvin. Ja yksi tärkeimmistä seikoista on, että tavalliset ja vähäosaiset ihmiset kokevat Halosen olevan sekä oikeudenmukaisen että pitävän heidän puoltaan. Se on mielipidejohtajalle elintärkeä ominaisuus. Esimerkiksi Niinistön kohdalla tilanne on tasan päinvastainen.

Mutta ekalla kierroksella aattelin äänestää ehkä Hautalaa. Ihan vittuillakseni tälle nykymenolle, päin helvettiähän tässä mennään jos asioita oikein suoraan katsotaan. :D

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Haloska muuttaa taktiikkaa ja tavoitteeksi asetettiin vaalin ratkaiseminen suoraan avauskierroksella. Tulisihan se vähän halvemmaksi, kun ´se lopputulos on kuitenkin selvä.