Rane on nyt vaan ihan rauhallinen siellä.Formulanomi sanoi:No niin Jaska. :nope: Kohta se lupaa taas lopettavansa kirjoittamasta tähän toikkiin.![]()
Rane on nyt vaan ihan rauhallinen siellä.Formulanomi sanoi:No niin Jaska. :nope: Kohta se lupaa taas lopettavansa kirjoittamasta tähän toikkiin.![]()
Tulee toinen kierros. Patriot 'joutuu' äänestämään Saukkia.patriot sanoi:Elämme ratkaisun hetkiä. Nyt vain jännittää tuleeko se toinen kierros. Ja jos tulee näemme Jaskan ja Patriotin liittoutumisen yhteisen ehdokkaan taakse! :eek!: Elämme historiallisia hetkiä foorumilla!![]()
Luin, että Patriot joutuu äänestämään Sukkia.... :thumbfh:Moe Szyslak sanoi:Tulee toinen kierros. Patriot 'joutuu' äänestämään Saukkia.![]()
Eli et lopetakaan.Moe Szyslak sanoi:Rane on nyt vaan ihan rauhallinen siellä.![]()
Niihän se joutuukin.Formulanomi sanoi:Luin, että Patriot joutuu äänestämään Sukkia.... :thumbfh:
Sisäpaisti mä olen saanut RAUHOITTAVIA LÄÄKKEITÄ TÄNÄÄN :ahem:Formulanomi sanoi:Eli et lopetakaan.Mikä helpotus....
![]()
Näin voisi noista sun kommentoinnistas päätelläkin.Moe Szyslak sanoi:Sisäpaisti mä olen saanut RAUHOITTAVIA LÄÄKKEITÄ TÄNÄÄN :ahem:
Ootko Moe aikonut siirtyä vasemmistolaisuudessa teoriasta käytäntöön. Otat vaan selvää, paljonko on keskimääräiset nettoansiot kuukaudessa ja lahjoitat "ylimääräisen" palkkasi valtiolle tai pienempituloisille. Samaten päivärahat ja kilometrikorvaukset, jotka ylittävät todelliset kulut tai kulujen lisäyksen varmasti riemumielin lahjoitat pois. Ton pitäis kuulostaa hyvältä, näinhän toimivat varmasti jo varakkaat ja tai hyvätuloiset sosialistit esimerkiksi Tuomioja, Halonenkaan tuskin persaukinen on.Moe Szyslak sanoi:Ei silloin tarvii olla huolissaan pienituloisista tai kannattaa niitä joiden asioita nämä vasemmistolaiset ajaa. :thumbup:
No mun palkka on 1500€ pienempi kuin keskimäärin mun ammattiryhmällä. Päivärahat ja kilometrikulut on tehty kattamaan TODELLISET kulut. Tosin kun polttoaineenhinnan nousuun se ei reagoi.jps sanoi:Ootko Moe aikonut siirtyä vasemmistolaisuudessa teoriasta käytäntöön. Otat vaan selvää, paljonko on keskimääräiset nettoansiot kuukaudessa ja lahjoitat "ylimääräisen" palkkasi valtiolle tai pienempituloisille. Samaten päivärahat ja kilometrikorvaukset, jotka ylittävät todelliset kulut tai kulujen lisäyksen varmasti riemumielin lahjoitat pois.
Ootko varma? Mitäs sitten jos Masa menee toiselle kierrokselle. Katsotaan kuinka käy. Niinistö tulee ns. ulkopuolelta ja voi paremmin haastaa istuvan presidentin, kun Vanhanen joutuu elämään myös pääministerin roolin kanssa. Toisaalta galluppien mukaan kansa valitsisi presidentiksi mieluummin Vanhasen kuin Niinistön(EDIT: Siis jos he olisivat vastakkain toisella kierroksella). Onko Masalla siis paremmat mahkut kaataa Tarja?Moe Szyslak sanoi:Tulee toinen kierros. Patriot 'joutuu' äänestämään Saukkia.![]()
Loka loka lentää! :yuck: Vanha vitsi.Moe Szyslak sanoi:Vanhasella on parhaat nettisivut www.mattivanhanen.com :thumbup:
Tätä pitäis varmaan kysyä itseltään Tarjalta.patriot sanoi:Onko Masalla siis paremmat mahkut kaataa Tarja?
Melkoinen logiikka! Nyt kuitenkin Niinistöä? Äänestät 2.kierroksella Tarjaa, vaikka Niinistö ja Vanhanen ovat samaa mieltä monesta asiasta.Mr Natural sanoi:Jos tulee toinen kierros ja vastakkain ovat Halonen ja Vanhanen, äänestän Tardzaa.
Eihän noista nyt kukaan ole duuniansa tässä vähän aikaan tehnyt, ei ainakaan niin että olisivat palkkansa 'ansainneet'. :nope:patriot sanoi:Ootko varma? Mitäs sitten jos Masa menee toiselle kierrokselle. Katsotaan kuinka käy. Niinistö tulee ns. ulkopuolelta ja voi paremmin haastaa istuvan presidentin, kun Vanhanen joutuu elämään myös pääministerin roolin kanssa. Toisaalta galluppien mukaan kansa valitsisi presidentiksi mieluummin Vanhasen kuin Niinistön. Onko Masalla siis paremmat mahkut kaataa Tarja?
patriot sanoi:Melkoinen logiikka! Nyt kuitenkin Niinistöä? Äänestät 2.kierroksella Tarjaa, vaikka Niinistö ja Vanhanen ovat samaa mieltä monesta asiasta.
Menitkö klikkaamaan?Olga sanoi:Loka loka lentää! :yuck: Vanha vitsi.
Kyllä Niiinistöllä ja Vanhasella on pitkälti saman suuntaisia ajatuksia. Halosella ja Vanhasella on toki yhteisiäkin kantoja, koska he ovat yhdessä mm. laatineet ulko -ja turvallisuuspoliittisen selonteon. Ja muutenkin johtaneet ulkopolitiikka yhteistoiminnassa.Moe Szyslak sanoi:Kyllä Vanhanen ja Halonen ovat lähempänä toisiaan kuin Niinistö ja Halonen. Tai edes Niinistö ja Vanhanen. Nehän ovat kuin kissa ja koira. :ahem: