Formulanomi
Seksikäs rumä kääpiö
Kukas pressoista ei ole näin tehnyt ?jps sanoi:On ollut tapana, muttei mikään pakko.
Kukas pressoista ei ole näin tehnyt ?jps sanoi:On ollut tapana, muttei mikään pakko.
No just näin. :thumbup:Formulanomi sanoi:Puolueissa on suuntauksia niiden sisälläkin. On oikeata laitaa on vasenta laitaa jne. Joskus tuntuu, että jotkut demaritkin ovat oikeistolaisia tai kokoomuslaiset demareita.
Kaikki on luopunut jäsenkirjastaan.Formulanomi sanoi:Kukas pressoista ei ole näin tehnyt ?
Masan päiväkirjasta tältä aamulta.Keskiviikkona 11.1.2006
Klo 9.50. Luin välillä toistenkin blogeja. Sauli Niinistö kirjoitti maanantaina Turun vaalijuhlasta: "Puhun Itämeren alueen yhteistyön yhdistämisestä. Alueen valtiojohdolla ei ole säännöllisiä tapaamisia, mikä on minua pitkään ihmetyttänyt. Kyse on aika lailla kotiläksyjen tekemisestä..." Minua taas ihmetyttää jälleen kerran Niinistön tekemättömät "kotiläksyt". Itämeren huippukokous pidetään ensi kesänä jo kuudennen kerran, se on säännöllinen osa Itämeren neuvoston työtä. Ja siinä ovat mukana mm. kaikki meren rantavaltiot. Niinistö nostaa kerta toisensa jälkeen ikäänkuin uusina asioina asioita, jotka ovat jo olemassa. On vaikea keskustella, kun pitää juurta myöten kerrata joidenkin asioiden kymmenvuotinen historia. Viime huippukokouksessa Virossa sattui mukava tapaus. Kun Venäjän ja Viron välille ei syntynyt kokouksen yhteydessä kahdenvälistä tapaamista, oli maiden pääminsterit istutettu lounaspöytään vierekkäin ja kyllä siinä vain oli keskusteltava.
Nyssä sanoit itte MasaOlga sanoi:Masan päiväkirjasta tältä aamulta.
Kokoomus on yrittäjien puolue vain juhlapuheissa. Keskusta on hallitusvastuussa tehnyt paljon enemmän yrittäjille myönteisiä päätöksiä. Niinistön työväen presidentti teemassa on ihan pointtia. Esim Moe näyttää täällä uskovan, että ainoastaan SDP:llä ja SAK:lla on oikeus suomalaisen työväen edustamiseen. Työtä on monenlaista. Toi Niinistön kampanja on ollut kuitenkin liian provosoiva. Paljonko tuolla kampanjalla on voitettu äänestäjiä? Sitä on vaikea vielä sanoa.jaska sanoi:Millä lailla tuo on rimanalitus?
Eikös Kokoomus ole aina ollut yrittäjien puolue?
Sanoin sen juuri siksi, että se on minusta niin luonnoton nimitys.Moe Szyslak sanoi:Nyssä sanoit itte Masa![]()
Koivisto sen otti tavaksi, mutta onko aikaisempien osalta faktaa tuosta?Moe Szyslak sanoi:Kaikki on luopunut jäsenkirjastaan.
No johan nyt on uusia tuulia.Arto Lahti syyttää vaalikeskusteluja sensuroinnista
Presidenttiehdokas Arto Lahti syyttää television vaalikeskusteluja sensuroinnista. Hän vaatii ulkomaisia vaalitarkkailijoita paikalle viimeiseen Ylen suureen vaalikeskusteluun ja harkitsee vaatimusta koko vaalien mitätöimiseksi.
Lahti syyttää Yleisradiota, että hänet suljettiin pääosin ulos keskustelusta kahdessa edellisessä suorassa vaalikeskustelussa.
"Sain muutaman puheenvuoron pääkeskustelujen välissä ja silloinkin toimittaja esitti vaatimuksen ...lyhyesti.... En saanut yhtään puheenvuoroa asiakysymyksissä, vaikka esim. globalisaation tai yrittäjyyden osalta olen kirjoittanut tuhansia sivuja", arvostelee Arto Lahti.
Hänen mielestä Yleisradio myös uutisoi hänen sanomisensa epäjohdonmukaisesti tai virheellisesti.
Lahti syyttää myös tiistaina suoraa vaalikeskustelua Sanoma-talosta sensuurista. Hän laskee saaneensa vain toisen avauspuheenvuoron. Toinen puheenvuoro koski leikkimielistä lasten vaalitenttiä ja Lahden mukaan siitä leikattiin suorasta lähetyksestä pois loppuosa.
"Tämän jälkeen en saanut yhtään puheenvuoroa, vaikka pyysin niitä. Samaan pöytään suunnattiin puheenvuoroja kahdelle muulle ehdokkaalle" arvostelee Lahti.
No just noin se on. :mad_old:Olga sanoi:No johan nyt on uusia tuulia.
Missäs mä noin olen sanonut? :doubtful: Sä tuot jaskan kanssa koko ajan tähän keskusteluun jonkun SAKn vaikka itsekin tiedät että samalla tavalla MTK ja Pellervo tukee Vanhasta.patriot sanoi:Esim Moe näyttää täällä uskovan, että ainoastaan SDP:llä ja SAK:lla on oikeus suomalaisen työväen edustamiseen. Työtä on monenlaista.
Arvaappas mitä. Tämä ei mene enää edes vitsistä. Millä oikeudella sinä leimaat jatkuvasti suuren osan kansasta tyhmäksi ja riidanhaluiseksi, jos yksi forumisti sitä sinun mielestäsi on? Kerrohan minullekin.Moe Szyslak sanoi:Oletko sä vaan riidanhaluinen vai tyhmä? vai molemmat? :thumbfh: Oikea malliyksilö kepulaisuudesta. Tollasia ne on kaikki. Ihan kaikki. :thumbdown
Oletkos lukenut,vai arvauksella pistit?? :eek!:Moe Szyslak sanoi:Missäs mä noin olen sanonut? :doubtful: Sä tuot jaskan kanssa koko ajan tähän keskusteluun jonkun SAKn vaikka itsekin tiedät että samalla tavalla MTK ja Pellervo tukee Vanhasta.
En tajua. Siis kuka väittää ja mitä ?Nomi:
Puolueissa on suuntauksia niiden sisälläkin. On oikeata laitaa on vasenta laitaa jne. Joskus tuntuu, että jotkut demaritkin ovat oikeistolaisia tai kokoomuslaiset demareita.
----Moe----
No just näin.
Turha se on leimata jokainen demari punalipun perässä marssijaksi. Tai että jokainen Kokoomuslainen olisi yrittäjä, akateeminen tai korkeakoulun käynyt.
Enkä mä ole nyt millään tavalla huomannut että tässä kukaan presidenteistä olisi Kekkosen ajan jälkeen hirveesti touhottanut jotain SAKlaista työväenasiaa, kuten jaska ja Patriot innostuu tässä koko ajan pelottelemaan.
----
Patriot:
Kokoomus on yrittäjien puolue vain juhlapuheissa. Keskusta on hallitusvastuussa tehnyt paljon enemmän yrittäjille myönteisiä päätöksiä. Niinistön työväen presidentti teemassa on ihan pointtia. Esim Moe näyttää täällä uskovan, että ainoastaan SDP:llä ja SAK:lla on oikeus suomalaisen työväen edustamiseen.
No veronmaksajien rahoilla tietenkin. Minusta Niinistö on pärjännyt hyvin ehdokkaana, työväen presidentti nyt oli yksi heitto.Moe Szyslak sanoi:Ja tuskin se Niinistökään kalleinta kampanjaa vie läpi omilla rahoilla.
Millä oikeudella Patriot koko ajan panettelee mua ja tuo SAK:ta mukaan keskusteluihin ja vielä väittää mun kirjoittaneen jotain mitä en ole kirjoittanut.Olga sanoi:Arvaappas mitä. Tämä ei mene enää edes vitsistä. Millä oikeudella sinä leimaat jatkuvasti suuren osan kansasta tyhmäksi ja riidanhaluiseksi, jos yksi forumisti sitä sinun mielestäsi on? Kerrohan minullekin.![]()
Kyllä ne perinteisesti on rahaa syytäneet Kepun kampanjointiin. Pellervon osuus oli yllättävän iso Ahon kampanjassa.Vesku sanoi:Oletkos lukenut,vai arvauksella pistit?? :eek!:
.
Enhän minä ole kieltänyt sinua patriottia morkkaamasta, hän pitäköön itse puolensa. Kysyin vaan, että millä oikeudella haukut koko keskustaa kannattavan väen, sitä on kuitenkin yli 20 % äänestäjistä.Moe Szyslak sanoi:Patriot on itse tunnustanut värinsä täällä joten ottakoon itse siitä sitten osansa. Kyllä se vähän leimaa koko jengiä jos täälläkin yks JÄSEN (Suomen Keskustan, siis) koko ajan valehtelee ja panettelee.
Itsehän en edelleenkään kuulu mihinkään puolueeseen.
Voit osoittaa Patriotille seuraavan kritiikkisi jos uskallat.
Sen verran sanon tähän väliin, että kaupparatsut on mulkeroita kaikki.Olga sanoi:Enhän minä ole kieltänyt sinua patriottia morkkaamasta, hän pitäköön itse puolensa. Kysyin vaan, että millä oikeudella haukut koko keskustaa kannattavan väen, sitä on kuitenkin yli 20 % äänestäjistä.
Jos yksi 'kaupparatsu' (myynninedistäjä, myyntipäällikkö) tekee typeriä, niin tuskin haluat koko ammattikuntaa sen takia haukuttavat jatkuvasti kaikkien mahdollisten asioiden/asiattomuuksien yhteydessä.