Presidentti 2006

Äänestän presidentiksi

• Niinistöä

Äänet: 52 42,6%
  • Halosta

Äänet: 31 25,4%
  • Vanhasta

Äänet: 24 19,7%
  • Jotakuta muuta, ketä?

Äänet: 15 12,3%

• Äänestäjiä yhteensä
    122

patriot

Foorumin senaattori
Moe Szyslak sanoi:
Millä oikeudella Patriot koko ajan panettelee mua ja tuo SAK:ta mukaan keskusteluihin ja vielä väittää mun kirjoittaneen jotain mitä en ole kirjoittanut.

Patriot on itse tunnustanut värinsä täällä joten ottakoon itse siitä sitten osansa. Kyllä se vähän leimaa koko jengiä jos täälläkin yks JÄSEN (Suomen Keskustan, siis) koko ajan valehtelee ja panettelee.

Itsehän en edelleenkään kuulu mihinkään puolueeseen.

Voit osoittaa Patriotille seuraavan kritiikkisi jos uskallat.
No sä oot aika voimaakkasti tuonut luokkajakoa näihin keskusteluihin ja oot aika vahvasti antanut ymmärtää, että työväen etuja ajaa vasemmisto ja ay-liike. Sori jos oon ollut väärässä.

Valehtelee? Panettelee? :D Aika paksua sulta.. Puhun täällä omissa nimissäni kansalaisena. En edusta mitään suurempia tahoja.

Off-Topic

Well-known member
Tarviiko siihen muuten jonkun erikoisen oikeuden kun haukkuu sellasen puolueen kannattajia, jota kannattaa yli 20% äänestäjistä (ainakin haaveissa, eikä suinkaan äänioikeutetuista)? SuoKusta, takin kääntöä jo vuodesta 1906! Pelin politiikkaa parhaimmillaan! Myisin vaikka mutsini, jollen ois jo myynyt sitä!

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Olga sanoi:
1. Enhän minä ole kieltänyt sinua patriottia morkkaamasta, hän pitäköön itse puolensa. Kysyin vaan, että millä oikeudella haukut koko keskustaa kannattavan väen, sitä on kuitenkin yli 20 % äänestäjistä.

2. Jos yksi 'kaupparatsu' (myynninedistäjä, myyntipäällikkö) tekee typeriä, niin tuskin haluat koko ammattikuntaa sen takia haukuttavat jatkuvasti kaikkien mahdollisten asioiden/asiattomuuksien yhteydessä.

3. Ps. Ja minäkään en kuulu edelleenkään mihinkään puolueeseen. En kannata yksisilmäistä/yksipuolista yhden ryhmän mollaamista missään asioissa.
1. En haukkunut Keskustaa kannattavat vaan Keskustalaiset. Tuskin jokainen kepua äänestävä on jäsen.

2. Oletko kuullut kulkumulkusta, alkoholisteista, laiskurit yms. määreet jotka tulee päivittäin vastaan tässä ammatissa.

3. Kyllä sitä mollaamista tulee sieltä Kaenuun suunnaltakin. Tässä toikissa ja ihan tuolla vapaassakin. Että semmonen Konani. ;)

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Off-Topic sanoi:
Tarviiko siihen muuten jonkun erikoisen oikeuden kun haukkuu sellasen puolueen kannattajia, jota kannattaa yli 20% äänestäjistä (ainakin haaveissa, eikä suinkaan äänioikeutetuista)? SuoKusta, takin kääntöä jo vuodesta 1906! Pelin politiikkaa parhaimmillaan! Myisin vaikka mutsini, jollen ois jo myynyt sitä!
:eek:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
jaska sanoi:
On aika avata toikki tuleville pressanvaaleille. Jossa mahdollisesti / toivottavasti saadaan maalle presidentti, eikä muumimammaa.

Vaikka SAK laittaakin arvovaltansa ja rahansa Halosen taakse, asia joka mielestäni kuvaa tuon organisaation demokratian arvostusta hyvin. Verovähennysoikeudella kerätyt maksut yhden ehdokkaan taakse :nope:

... entä ne SAK:n jäsenet, ketkä eivät Halosesta perusta ?

Laitetaan tähän alkuun Hesarissa ollut lainaus keskisuomalaisesta

Näinhän se on, Halonen ei ole tehnyt oikeasti mitään pressa-kaudellaan, paitsi estänyt Suomen pankin nimitykset (kunnes oman puolueen ehdokast tuli kohdalle) ja silti nauttii huimaa kansansuosiota.

-> Suomalaiset ilm. tykkää pään laittamisesta pensaaseen, kun mikään ei muutu, niin kaikki on hyvin :nope:

Mukana on polli, jossa suorina vaihtoehtoina vain 3 pääehdokasta, itse valitsen ainoan oikean vaihtoehdon: Niinistön
Tässä vielä muistutuksi topikin ensimmäinen postaus joka on tehty hyvinkin asiapitoisesti ja rakentavaan tyyliin. :thumbup:

Ei ihme jos on mennyt välillä puukkojen heittelyksi. :eek:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Moe Szyslak sanoi:
1. En haukkunut Keskustaa kannattavat vaan Keskustalaiset. Tuskin jokainen kepua äänestävä on jäsen.

2. Oletko kuullut kulkumulkusta, alkoholisteista, laiskurit yms. määreet jotka tulee päivittäin vastaan tässä ammatissa.

3. Kyllä sitä mollaamista tulee sieltä Kaenuun suunnaltakin. Tässä toikissa ja ihan tuolla vapaassakin. Että semmonen Konani. ;)
Vielä tämän kerran, vaikka tiedän, että turhaa...

1. Onko jotenkin arvokkaampaa haukkua ihmiset kuin puolue?

2. Olen kuullut. Olenko joskus sattunut kiittämään niitä, jotka noin nimittelevät. En. En hyväksy sitäkään nimittelyä.

3. Ei ole Kainuun suunnalta mollattu yhden/muutaman ihmisen tekojen takia sivullisia. Konania olen nimitellyt, en ole moittinut konanin kannattajia. Konania en äänestä, mutta sossuissa, vasureissa, kepulaisissa, savolaisissa, kainuulaisissa, kokoomuslaisissa, hankolaisissa... kaikissa meissä on hyviä ja huonoja ihmisiä.

Se siitä sitten.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Off-Topic sanoi:
Ei kaivanne muuta vastausta.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Moe Szyslak sanoi:
Tässä vielä muistutuksi topikin ensimmäinen postaus joka on tehty hyvinkin asiapitoisesti ja rakentavaan tyyliin. :thumbup:

Ei ihme jos on mennyt välillä puukkojen heittelyksi. :eek:

Tässä on se ero, että siinä missä muut haukkuu (esim.) SAK:n toimintaa, ei edes sen johtajia. Sinä haukut suoraan kaikki kepulaiset.

Mielestäni tuossa on melko selkeä ero.

Samalla, heti kun Halosta arvostellaan niin mustamaalataan mollataan (myönnän Obsun linkin olleen jo melko pitkälti sitä) mutta ei läheskään suurin osa tämän toikin niistä postauksista, jota siitä arvostelet. Kyllä Halosenkin ja SAK:n virheistä saa puhua, eikä vain haukkua Kepua.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Olipahan mielenkiintoisesti valittu kohderyhmä Hesarin/Nelosen eilen julkaistuun mielipidekyselyyn.

Kyselyssä kysyttiin äänestämiseen liittyvistä asioista yli tuhannelta 18–50-vuotiaalta äänestäjältä.
Nykyisen väestörakenteen mukaan suuri osa äänestysikäisestä kansasta on yli 50-vuotiaita. Mitenkähän noiden muiden galluppien vastaajien ikäjakauma vastaa todennäköisten äänestäjien ikäjakaumaà?

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
jaska sanoi:
Tässä on se ero, että siinä missä muut haukkuu (esim.) SAK:n toimintaa, ei edes sen johtajia. Sinä haukut suoraan kaikki kepulaiset.

Mielestäni tuossa on melko selkeä ero.
Tota, mun mielestä sä olet monessa, ettei kymmenissä, postauksissa haukkunut Halosen kannattajia (tai Muumimamman, miten vaan) tyhmiksi, kun eivät tiedä miksi häntä äänestävät, vaikka tämä ei sano mitään, eikä näkyvästi kampanjoi. Ja näitä on sentään lähes puolet äänestäjistä. :eek:

patriot

Foorumin senaattori
Maikkarilla käy keskustelu! Vaikuttaisi olevan paras tentti tähän mennessä. Ainakin alku oli mielenkiintoinen eikä nukuttanut.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
patriot sanoi:
Maikkarilla käy keskustelu! Vaikuttaisi olevan paras tentti tähän mennessä. Ainakin alku oli mielenkiintoinen eikä nukuttanut.
En meinaa vieläkään katsoa noita keskusteluita :D

Jos tulee Tuttu Juttu tai muu show, niin sitten :eek:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Moe Szyslak sanoi:
Jos tulee Tuttu Juttu tai muu show, niin sitten :eek:
Tuttu juttuun ei taitaisi näistä päästä kuin Tardza, kun siinä piti olla puoliso. Tosin sitä ohjelmaa ei ole enää. Pojat joutuisivat johonkin muuhun kisaan: haluatko miljonääriksi, se on siinä tms. Todennäköisesti tuo jälkimmäinen. :wink:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Olga sanoi:
Tuttu juttuun ei taitaisi näistä päästä kuin Tardza, kun siinä piti olla puoliso. Tosin sitä ohjelmaa ei ole enää. Pojat joutuisivat johonkin muuhun kisaan: haluatko miljonääriksi, se on siinä tms. Todennäköisesti tuo jälkimmäinen. :wink:
Sitten tulee Risto Kaskilahdesta resitentti! :thumbup:

Hei! Sehän on hiihtäjä kanssa :ahem: :D

Törni

Well-known member
Olga sanoi:
No johan nyt on uusia tuulia.
Tuo Lahden vaatimus vaalien mitätöimisestä saattaa kuulostaa huvittavalta. Kyllä siinä kuitenkin totuuden siemen on. Totesin jo aikaisemminkin, että kyllä demokratiassa pitää antaa vaihtoehdoille aikaa ja medianäkyvyyttä. Vaihtoehdoille pitäisi periaatteessa antaa jopa enemmän aikaa esittäytyä, kuin vallitsevan tilanteen puolestapuhujille. Vallitsevasta tilanteesta on vankka kokemus, vaihtoehdosta ei juuri ollenkaan. Kyllä kansa tietää millainen presidentti Halonen on, katseltuaan häntä kuusi vuotta siinä virassa. Myös kahden "kruununprinssin" näkemykset ovat melko tuttuja.

Tällä periaatteella vallassapitäjiä ei kykene koskaan kukaan horjuttamaan.

Patriot tuossa taannoin jo viisaana miehenä muisti minulle kertoa, miksi asiat menevät, niin kuin ne nyt näissä vaalitenteissä menevät. Minä kun en sitä aikaisemmin ymmärtänyt :wink:

patriot

Foorumin senaattori
Kolmelle pääehdokkaalle enemmän ruutuaikaa vaan. Ei päästä itse asiaan kun kaiken maailman Lahdet saa puheenvuoroja...