Presidentti 2006

Äänestän presidentiksi

• Niinistöä

Äänet: 52 42,6%
  • Halosta

Äänet: 31 25,4%
  • Vanhasta

Äänet: 24 19,7%
  • Jotakuta muuta, ketä?

Äänet: 15 12,3%

• Äänestäjiä yhteensä
    122

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Vastasin Halonen.

Jos joku ei tiedä asiaa, niin Jaskan vaahtoamisesta tulee mieleen oma vaahtoaminen nuorempana, jolloin olin innokas ja erittäin aktiivinen Kokoomusnuori. Sitten pysähdyin yhä useammin miettimään malliin "Helvetti...ei tämäkään linja taas aja mun eikä monen tutunkaan asiaa....enemmänhän tässä nyt taas kerran poljetaan tavallisen ihmisen varpaille ihan siksi että mulle täysin tuntemattomat ökyrikkaat rikastuis ennestään ja vieläpä osin mun ja tuttujen kustannuksella". Niinpä Kokoomushommat loppuivat multa ja puoluepolitiikkaan sekoaminen ylipäätään.
Nykyään en edusta mitään puoluekantaa. Äänestän sen mukaan mikä tuntuu järkevältä. ja pressanvaaleissa mulle henk.koht. turvallinen, tuttu ja järkevä valinta tällä kertaa on Halonen.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Runar ja Kyllikki sanoi:
Äänestän sen mukaan mikä tuntuu järkevältä. ja pressanvaaleissa mulle henk.koht. turvallinen, tuttu ja järkevä valinta tällä kertaa on Halonen.
Mikä tässä on? (nyt siis ei ole tarkoitus paheksua valintaasi, vaikka sitäkin voisin tehdä ;) ) mutta muo oikeasti kiinnostaa, mitä Halosen kannattajat näkee hänen tehneen, kun seisseen muumimammana.

vai onko logiikka "Ei ole mogannut, antaa jatkaa" ?

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
jaska sanoi:
Mikä tässä on? (nyt siis ei ole tarkoitus paheksua valintaasi, vaikka sitäkin voisin tehdä ;) ) mutta muo oikeasti kiinnostaa, mitä Halosen kannattajat näkee hänen tehneen, kun seisseen muumimammana
En mä ole sen kummemmin Halosen kannattaja kuin vastustajakaan. Se vain tuntuu mulle olevan paras näistä vaihtoehdoista näissä vaaleissa.

Törni

Well-known member
KnowHow sanoi:
Ihmiset tuntevat, että Halonen välittää heistä, että tässä maassa on vielä oikeudenmukaisuutta ja tasa-arvoa- ja maan korkeimmalla johtajalla. Halonen edustaa suomalaisille nimenomaan tasa-arvoa, yhteisvastuuta ja oikeudenmukaisuutta. Se on tavalliselle suomalaiselle tärkeä asia.
Tässä niille jotka ihmettelevät, miksi suomalaiset tulevat valitsemaan Halosen taas presidentikseen. Näitä tässä kuvattuja arvoja Halonen varmasti edustaa parhaimmillaan.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
jaska sanoi:
Mikä tässä on? (nyt siis ei ole tarkoitus paheksua valintaasi, vaikka sitäkin voisin tehdä ;) ) mutta muo oikeasti kiinnostaa, mitä Halosen kannattajat näkee hänen tehneen, kun seisseen muumimammana.
Mitä vikaa Muumimammassa on? :doubtful:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Sam sanoi:
Minun mielestäni kansainväliset johtajat diggaavat Halosesta, joten hän on Suomen keulakuvana ok.
musta se, että Berlusconi, on hänestä mitä mieltä tahansa, kertoilee, että "Charmillaan" hankki elintarvikeviraston Italiaan. Kertoo mitä kv. johtajat Halosesta aattelee.

Knoukka

Well-known member
jaska sanoi:
musta se, että Berlusconi, on hänestä mitä mieltä tahansa, kertoilee, että "Charmillaan" hankki elintarvikeviraston Italiaan. Kertoo mitä kv. johtajat Halosesta aattelee.
Ilman muuta Berlusconin puheista pitää ottaa oppia- jaskan idoli kun on tai ainakin aatetoveri!

Ei jumalauta, mitä tuohon voi enää sanoa!?!

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
KnowHow sanoi:
Ilman muuta Berlusconin puheista pitää ottaa oppia- jaskan idoli kun on tai ainakin aatetoveri!

itse en voi sietää tuota miestä, kuten tuosta "on hänestä mitä mieltä tahansa" ois ehkä voinut huomatakin.

Mutta kyllä se jotain kertoo, jos hän tollasta virallisessa puheessaan sanoo.

Zetor

Traktormiäs
Sijainti
Walko-Wenäjä
KnowHow sanoi:

Harmi ettei ole suomalainen... Jaskalla olisi siinä oiva ehdokas. :yuck: :D

SamiJ

Well-known member
jaska sanoi:
itse en voi sietää tuota miestä, kuten tuosta "on hänestä mitä mieltä tahansa" ois ehkä voinut huomatakin.

Nyt rupes kiinnostamaan, että mitä se kertoo?

Zetor

Traktormiäs
Sijainti
Walko-Wenäjä
jaska sanoi:

En minä ainakaan korviani letkauta tuon mafioson puheille. :doubtful:

Knoukka

Well-known member
jaska sanoi:

Kertoo Berlusconista ja paikallisesta poliittisesta retoriikasta. Se oli vaalipuhetta jos et sattunut sitä huomaamaan.

Ja kemikaalivirasto on hiton paljon tärkeämpi ja työllistävämpi virasto. Eli molemmat maat siinä voittivat kun italialaiset saivat heille poliittisesti tärkeän viraston ja me suuremman ja merkittävämmän.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
KnowHow sanoi:
Kertoo Berlusconista ja paikallisesta poliittisesta retoriikasta. Se oli vaalipuhetta jos et sattunut sitä huomaamaan.

Ja kemikaalivirasto on hiton paljon tärkeämpi ja työllistävämpi virasto. Eli molemmat maat siinä voittivat kun italialaiset saivat heille poliittisesti tärkeän viraston ja me suuremman ja merkittävämmän.
Toki, mutta jos Halosta ois arvostanut, niin tuskin silti ois moista puhetta pitänyt. Se on mun pointti.

SamiJ:lle, Berlusconi kertoi käyttäneensä "Charmiaan" Haloseen saadakseen elintarvikeviraston Parmaan.

SamiJ

Well-known member
jaska sanoi:
SamiJ:lle, Berlusconi kertoi käyttäneensä "Charmiaan" Haloseen saadakseen elintarvikeviraston Parmaan.
Kyllä mä sen tiesin, kysyin, että mitä toi toteamus sitten kertoo Halosesta? :rolleyes:

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Mun mielestä NYT tarvitaan tähän väliin tietynlaiseen murrostilanteeseen sopiva presidentti. Suuret ikäluokat eläköityvät, hyvinvointivaltio natisee ja samalla pitäisi kuitenkin investoida & reivata koko maata koti uutta. Sarasvuo pressaksi :D No, ei sentään...
Mutta tähän väliin itse haluaisin pressan jolla olisi näkemystä ja uskaltaisi sen sanoa vaikkei se sitten kaikki tule miellyttämään, mutta sen kipeämpää ne muutokset sitten tekevät kun on jo liian myöhäistä.

Zetor

Traktormiäs
Sijainti
Walko-Wenäjä
SamiJ sanoi:
Kyllä mä sen tiesin, kysyin, että mitä toi toteamus sitten kertoo Halosesta? :rolleyes:
Jaska vain halusi kertoa, että jos hänen ainoa kaikkien fiksujen äänestämä olisi pressana - niin vastaavaa tuskin olisi tapahtunut. :ahem: Vai olisikohan Berlusconi tullut kaapista :confused:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
SamiJ sanoi:
kuten tuossa samassa postissa totesin, jos Berlusconi Halosta arvostais, niin tuskin moista kommentois.

(jarnahan lähti siitä, että Sam sanoi ulkomaiden päämiesten arvostavan Halosta)