Lopulta kyllä! Kovin kisa käydään kahden rehdin sinkkumiehen kesken!Jones sanoi:Vai olisko kuitenkin vain kahden kauppa?:ahem:
Nyt juttu alkaa olla oikeilla uomillapatriot sanoi:Oletpa viisas!
patriot sanoi:Tarja Halonen ei jälleen ollut tehtäviensä tasalla. Suomen yhteiskuntaan vaikutti syvästi paperiliiton ja metsäteollisuuden välinen lakko/työsulku. Monet vetosivat osapuoliin. Mm maan hallitus pääministeri etunenässä. Mutta mitä teki tasavallan presidentti? Valtionpäämies ja mielipidevaikuttaja! Oli hiljaa!
Presidentiltä olisi kaivattu sitä johtajuutta. SAK:laisen juristina Tarja ei halunnut tukea paperiliittoa, koska tiesi sen olevan aikaansa jäljessä. Ei voinut vaalien lähellä tukea teollisuuttakaan.
Ehkä sen takia, että se ei kuulu sen toimivaltaan!Moe Szyslak sanoi:
Päivän parsa:ahem:
Miksi Tarja ei ota kiinni Tampereen aasialaisampujaa
No mitkä ne vaikutukset oli Suomen yhteiskunnalle? Kirjoitetaanko historiankirjat uusiksi ja kerrotaan miten Jatkosodan jälkeen tuli paperiteollisuuden työsulku ja lakko?patriot sanoi:Ehkä sen takia, että se ei kuulu sen toimivaltaan!
En mä väitä tai oleta, että presidentti hoitaisi lakon pois mahtikäskyllään. Mutta odotan, että hän ottaa voimakkaasti kantaa lakon loppumisen puolesta. Etenkin kun se näin kauan jatkui ja vaikutti suuresti suomalaiseen yhteiskuntaan.
Ongelmana tän nykyisen presidentin kanssa on se, että ei se tahdo ottaa kantaa oikein mihinkään. Mikä on kuitenkin sen jobi nykyään. Globalisaatio on hänen lempilapsensa.. Siitä jaksaa antaa lausuntoja..VR sanoi:Minun mielestäni presidentillä on (tai olisi ollut) tietysti oikeus sanoa mielipiteensä tuossa paperin työriidassa, mutta en ainakaan minä häneltä sitä odottanut missään vaiheessa. Ei hänen tarvitse kaikkeen ottaa kantaa.
Ennemminkin se homma minun mielestäni kuului pääministerille, joka hoitikin oman tonttinsa tyylikkäästi.
Sun ääni ei edes kelpaa Tartsille312T4 sanoi:En kyllä äänestä Tarjaa tammikuussa:nope:
Aika hiljaista, että menee!Mutku sanoi:Veikkaus: menee vielä Kepun ehdokas vaihtoon
Näinhän se on :ahem:patriot sanoi:Niin no Joneksen luulisi tietävän, että kyllä tässä on ihan muut tahot lehtiin pyrkimässä kuin Vanhasen Masa. Seiska kaivoi väitetyn naisystävä kakkosen jostain esiin.... Mutta eipä tässä hätää... Nimi esille vaan ja kampanja pyörii täysillä...